Kia Stonic
( 2017 > heden )
Alles over de Kia Stonic vind je hier
100 topics in dit forum
-
- 1 volger
- 4 antwoorden
- 2,4k weergaven
Weet iemand of het mogelijk is om de camera en sensoren iets langer aan te LATEN? Dus niet meteen laten stoppen als je hem uit de achteruit zet...
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
Weet er iemand wat de breedte is van de Kia Stonic inclusief spiegels? Bij Kia-support weten ze het ook niet. Op https://www.auto-data.net/en/kia-stonic-1.6-crdi-136hp-33876 vond ik 2025mm. Bizar, want dit zou de wagen breder maken dan bijvoorbeeld een Renault Captur of Ford Puma die een bredere carrosserie hebben.
Laatste antwoord door Gerd_NL, -
Bron: https://www.ioniqforum.com/forum/290-hyundai-ioniq-user-interface/31842-ioniq-engineering-mode.html Door het meerdere keren tegelijk drukken van beide vingers in het menu (Informatie), vervolgens 1111 als pincode, kom je in het Engineering Menu waar je bepaalde opties aan/uit kunt zetten die standaard niet aan/uit staan. Het aantal keren drukken is heel onregelmatig, dus gewoon blijven proberen Opties die ik zelf handig vind en heb aangezet zijn: Intersection View (Navigatie - Debug) en Multi route mode (Navigatie). Overzicht van het hele menu is hier te vinden: https://www.goingelectric.de/wiki/Ioniq_Service-Menü#Anzeige_des_Engineering_Mode
Laatste antwoord door Moo, -
- 1 volger
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
Goedemiddag, ik dacht zet ook eens waze op de de telefoon (samsung S9) terwijl ik ook tevreden ben over navi van de Stonic. Op de telefoon werkt de navigatie op Waze goed naar bijv het werk. en blijft het ook doen. Maar als ik het via android auto doe is de route na een minuut of 3/4 is de route weg en zie ik alleen de kaart nog.. heeft hier iemand een oplossing voor?
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Weet iemand waar de qi lader geïnstalleerd moet worden in de stonic?
- 8 antwoorden
- 5,5k weergaven
Benieuwd hoeveel KMs jullie maximaal op een tank hebben kunnen rijden. Vergeet niet vermelden welke trim en brandstof jij hebt. Meeste was ik eruit heb kunnen krijgen was 733KMs met nog 18KM (op het scherm) te gaan. Vervolgens ongeveer 44,5L benzine getanked. Kia Stonic Executive line, benzine.
Laatste antwoord door Vengatje12, -
- 2 volgers
- 21 antwoorden
- 3,9k weergaven
Hallo ben sinds donderdag de eigenaar van een Kia stonic executive line automaat. nu viel mij op dat er geen verlichting in het handschoenen vak zit. bij mijn vorige Kia de rio executive was dat wel het geval. aangezien deze auto 10.000 euro duurder is mag je toch wel wat verwachten. in de handleiding van de auto staat de verlichting wel vermeld. de uitsparing voor een lampje de de schakelaar zijn wel aanwezig zijn er stonic rijders die wel verlichting hebben ? alvast bedankt voor de reactie
Laatste antwoord door René brandsma, -
- 1 volger
- 7 antwoorden
- 7,2k weergaven
Hallo Stonicrijders, We zijn aan het kijken voor een Kia Stonic en willen om een goede berekening te maken van de kosten graag de vaste onderhoudsprijzen weten. Om de een of andere reden publiceert Kia dat niet. Alleen als je al een Stonic hebt aangeschaft kun je deze downloaden bij "Mijn Kia". Kan iemand deze voor me downloaden en op de site zetten of aan me mailen? Dank.
Tassenset
door Richard Limburg- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
Is er iemand die ervaring heeft met de tassen sets?? Zodat je je kofferruimte optimaal kun gebruiken?. https://www.alleskanmee.nl/Carbags-tassenset-Kia-Stonic-(YB)-2017-(zonder-verstelbare-laadvloer)?gclid=Cj0KCQjwqs3rBRCdARIsADe1pfSuu4bbOV_bZwLfoJ536Wjahhhsmf-ZLcryACL9Uhwpx1jkax_x77kaAmthEALw_wcB
- 2 volgers
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
Weet iemand wanneer het navigatie begint als je tank leeg is... gister mij eerste tank leeg gereden.. Rij bereik nog 30km.. maar niets gezien... was wel op navigatie onderweg in Duitsland.
lampen stonic 1 2
door agaatsz- 1 volger
- 38 antwoorden
- 12,2k weergaven
Vandaag eigenaar geworden van de stonic... zeer tevreden... alleen jammer dat de lampen ( los van het led gedeelte ) dat saaie huiskamer lamp kleur heeft. weet iemand of je xenon hier in kan bouwen? dat blauwe/ wit licht staat veel mooier bij zo'n auto en of er geen storingen komen? en wat voor lamp type heeft de stonic? mischien dat ik ook eventueel voor een LED versie ga... want in dat geval hoef ik alleen de lamp te vervangen... groeten
Kleinere Antenna
door Moo- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Weet iemand waar ik een kleinere antenne kan vinden voor de Stonic? Bij mijn vorige auto kon ik een kleinere kopen en erop draaien. De nieuwe worden volgens mij allemaal geleverd met een Shark Fin antenne, echter heeft mijne een normale lange antenne (Executive Line).
- 4 antwoorden
- 4,2k weergaven
Hallo, Ik heb de auto nu een goede driekwartjaar en kwam er vorige week pas achter dat er een alarm op de auto lijkt te zitten. Ik was in de auto aan het wachten (het regende) en had de deur met de sleutel op slot gedaan toen ik er nog in zat. Na een kwartiertje wou ik uitstappen met luid getoeter en knipperende alarmlichten tot gevolg. Er zit wel een soort alarmsticker op de ramen, maar ik meende dat die er meestal opzitten voor de sier. Maar ik heb klaarblijkelijk dus een alarm. In de brochures of optielijst kom ik dit helemaal niet tegen. Leuk dat het er op zit, maar nu wil ik eigenlijk ook weten wanneer het precies werkt (om de effectiviteit te beoo…
Laatste antwoord door OMEGA-ThundeR, -
- 6 antwoorden
- 3,8k weergaven
Hoe gedraagt de Stonic (1.0 dynamic line) zich in de bergen met een last van 700 kg er achter?
Laatste antwoord door matrafan, -
kleur navigatie
door agaatsz- 1 antwoord
- 2,3k weergaven
Weet iemand of je de kleur kan veranderen van de navigatie? ik vind namelijk de huidige kleur combinatie niet mooi. groeten...
- 29 antwoorden
- 10,3k weergaven
Ik ben in bezit van een Stonic 1.0T -GDI DynamicLine van december 2017. Ik zou graag willen weten wie er nog meer geen waarschuwing krijgt als men te dicht op een voorganger rijdt. In de het instructieboekje staat ( blz 6-57 ) dat het FCA een waarschuwing geeft zoals waarschuwing voorzijde dit komt dan in je LCD display en er klinkt ook geen alarm. Maar dit wordt niet weer gegeven en geen alarm. Zou graag willen weten of ik de enige ben of dat er meer Stonic rijders dit hebben.
Laatste antwoord door Hankook, -
Stonic automaat
door moto- 7 antwoorden
- 3,3k weergaven
Echt vreemd vind ik, dat KIA geen automaat uitvoering heeft van de Rio en de Stonic. Nu staat op de website van KIA dat de Stonic wel leverbaar is als automaat, maar in de prijslijst vind ik hem niet terug. Weet iemand meer?
Laatste antwoord door jcjongebreur, -
Tablet Holder
door Moo- 1 antwoord
- 2k weergaven
Gebruikt er hier iemand een tablet holder in zijn/haar Stonic, voor voorin? Zo ja, welke gebruik jij? Ik ben op zoek naar eentje zonder zuignap voor een 10" Apple iPad. Ik had gezien dat er ook cup holder mounts zijn, echter lijken die mij onhandig ivm het schakelen.
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Er was mij verteld dat als ik mijn recente oproepen verwijder op mijn iPhone deze ook niet meer zichtbaar zouden zijn in mijn scherm echter blijven ze daar wel staan. Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen?
- 9 antwoorden
- 6,4k weergaven
Ola, Ik heb sinds een paar dagen een KIA Stonic (2018) mogen ontvangen uit de lease. Prima wagen! Zou hem zo nog een paar jaar willen houden maar ik heb één irritatie. Na elke start van de motor dien ik het knopje in te drukken van de cruise control. (dit irriteert mij) Mijn vorige auto's hadden dit niet en konden gewoon permanent aan staan bij starten van motor. (Renault had een fysieke "schakelaar", Lexus CT200h had gewoon een druk knop en stond daarmee iedere dag aan, Grande Punto idem dito, BMW uit 2004 idem dito) Met de dealer en KIA nederland contact gezocht om te vragen of het mogelijk is maar zij geven aan dat het software matig niet aan te pass…
Het uiterlijk was al bekend, maar nu hebben we alle info voor je! Vanochtend presenteerden we je al de eerste lekplaatjes van de compacte SUV/crossover. De Stonic is het zusje van de Hyundai Kona al hebben beide merken er wel voor gekozen om hun modellen een eigen smoel te geven. In elk geval hebben de Koreaanse merken goed in de smiezen dat met dergelijke auto’s veel geld kan worden verdiend. Kia communiceert vol vertrouwen dat de Stonic ook in dit zwaarbevochten segment (Seat Ateca, Renault Captur, Peugeot 3008 etc.) een hitje gaat worden, niet in de laatste plaats dankzij het uiterlijk, de degelijkheid van de techniek én natuurlijk de zeven jaren garan…
Laatste antwoord door xtra40, -
Goede morgen, Weet iemand of de GPS stem kan aangepast worden? Als Belgische gebruiker is de Nederlandse stem toch niet men ding, dus daarom de vraag is dit aan te passen? heb al zitten zoeken in de menu's maar vind dit toch niet. En hoe zit het met de flitspalen ed , kun je die te voorschijn halen ? zo ja hoe of moet je daarvoor een smartphone connecteren om die info te krijgen? En dan nog een vraag, de My KIA app zou niet beschikbaar zijn in BE? iemand daar weet van? Mvg William
Laatste antwoord door Brat Pit, -
- 1 volger
- 3 antwoorden
- 3,3k weergaven
vanmidag in rtl autowereld de stonic
- 1 volger
- 7 antwoorden
- 3,7k weergaven
Vanmiddag bij de dealer zien staan, erg mooie auto...
-
- 1 volger
- 4 antwoorden
- 3,5k weergaven
Laatste antwoord door Albert jan & Brigitte,