Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Toen ik naar de Kia dealer ging , (augustus 2013) om wat door te spreken, verteld de verkoper dat mijn auto er was.

Toen we er heen liepen, en ik mijn auto voor het eerst zag heb ik duidelijk gezien dat er zowel aan de binnenzijde van de voorruit, als aan de binnenkant van de achterruit een A 4 zat geplakt met daarop in grote zwarte letters een code en wat andere getallen.

Misschien heeft de tape , waarmee deze A 4 vast zat je achterruitverwarming beschadigt.

De sticker met 7 jaar garantie zat aan de buitenkant op de achteruit, niet aan de binnenkant.

Geplaatst

Hoe heb je die sticker er af gehaald? Toch niet met een schroevendraaier of een mes hoop ik.

Geplaatst

7 jaar sticker was 100% buiten want deze heb ik zelf geprobeerd af te halen wat mislukte dus hebben ze het bij de dealer eraf gehaald

Ik zal een foto plaatsen met de sticker achterop. Toevallig opgeslagen destijds

Geplaatst

Steenslag op je achterruit is niet ech denkbaar; inbraakschade wel....  :hammer: 

Ik sloeg vorig jaar t kleine achterruitje van n Kia stuk omdat die op slot zat en de sleutel binnen lag, nuk van die Kia. Kostte allenig eige risico van ongeveer 70 Euroos. Politierapport: niet nodig.

Geplaatst

Aan de sticker te zien, in ieder geval een recent exemplaar.De mijne had,aan de sticker te zien,minimaal een jaar buiten bij de importeur gestaan.

Geplaatst

280ktph.jpg

voordat de auto geleverd was..

Ik vind dat wel echt heel erg dat die stickers er zo opzitten.. Zouden ze bij mijn auto niet moeten doen ben geen reclame bord... Ik vind de reclame op mn kentekenplaten al irriteren.. 

Geplaatst

Ik vind dat wel echt heel erg dat die stickers er zo opzitten.. Zouden ze bij mijn auto niet moeten doen ben geen reclame bord... Ik vind de reclame op mn kentekenplaten al irriteren.. 

daarom dat ik ook aangaf dat van mij alle stickers er af mochten. maar jah wel 2 kapotte lijntjes aan overgehouden :(

Geplaatst

Deze wagen heeft zo te zien (aan de garantiesticker) voor verkoop ook een jaar buiten gestaan.

we hebben hem tweedehands gekocht met paar duizend op de teller. Auto was en is topitop in orde. Wel 2500 Euro goedkoper uit dan een nieuw nieuw wagen met alle kosten er omheen. 

Geplaatst

Dat is wel een heel erg groot verschil.

Bij mijn dealer was het verschil tussen nieuw en 1 jaar oud met 15.000 op de teller maar 1000 euro.

Kwam ook omdat op de nieuwe een flinke korting zat,omdat ie uit voorraad kwam.

Vorig jaar kon je een zwarte comfort 5 deurs nieuw kopen voor rond de 10.000.

Kan me niet voorstellen dat jij er maar ong. 7500 voor betaald hebt.

Mocht dat wel zo zijn,ben je spekkoper.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...