Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,\

Bij de dealer aangegeven dat mijn eerste 2 oranje lijntjes in de achterruit niet werken. Blijkt dat deze kapot zijn door de dealer stickers die van binnenuit op de ramen geplakt waren door de Kia dealer Kooiman in Utrecht.

Ik laat mijn auto onderhouden door een andere Kia dealer. kan ik de Kia dealer in Utrecht aansprakelijk stellen hiervoor?

gr

Geplaatst

Aansprakelijk stellen wordt een heel traject voor iets wat relatief snel valt op te lossen. Waarvoor niet gewoon een afspraak maken bij de dealer in Utrecht voor het vervangen van je achteruit? 

Geplaatst

Aansprakelijk stellen wordt een heel traject voor iets wat relatief snel valt op te lossen. Waarvoor niet gewoon een afspraak maken bij de dealer in Utrecht voor het vervangen van je achteruit? 

straks zeggen ze jaaa een jaar geleden gekocht en kom je er nu pas mee... Maar in de zomer gebuik jeje achterruit verwarming ook nooit he

het valt ook niet zo 1 2 op te lossen zeggen ze bij de dealer hier, heel die ruit moet vervangen worden.

Geplaatst

maakt niet uit al is je wagen 3 jaar oud het valt je nu pas op 

maar het is een simpel klusje om te repareren er is speciale verf voor te verkrijgen die ze over de breuk heen smeren 

en dan werkt alles weer mits de breuk of beschadeging niet als te groot is uiteraard 

dus wie van de dealers het voor je repareerd zou niet uit moeten maken maar het slimst is het om naar de dealer te gaan dit heeft veroorzaakt 

Geplaatst

De dealer die je nu hebt mag je ook wel de zak geven dat hij je hier niet mee helpt, maar dat terzijde. De KIA importeur is over het algemeen niet de aller moeilijkste krijg ik de indruk hier op het forum dus ik zou eerst een belletje naar hun doen voor je actie onderneemt. 

• Like 1
Geplaatst

Ik denk dat ik de dealer in Utrecht maar eens ga bellen morgen ,even kijken wat ze hier van zeggen.Volgens de dealer (een jongeman) hier in mijn woonplaats was dit niet te maken. Toen ik de showroom verliet gaf de hoogste monteur aan, mochten ze moeilijk doen (dealer Utrecht) dat ik wel mijn auto bij hun langs kon brengen. Toen begreep ik het even niet.

Geplaatst

Ik denk dat ik de dealer in Utrecht maar eens ga bellen morgen ,even kijken wat ze hier van zeggen.Volgens de dealer (een jongeman) hier in mijn woonplaats was dit niet te maken. Toen ik de showroom verliet gaf de hoogste monteur aan, mochten ze moeilijk doen (dealer Utrecht) dat ik wel mijn auto bij hun langs kon brengen. Toen begreep ik het even niet.

Heel netjes van de chef monteur, die begrijpt duidelijk hoe het wél hoort. 

Geplaatst

Als die woonplaats ±IJsselstein is zou ik de Utrecht dealer laten voor wat het is.

Bij een kennis van me hebben ze zijn merkjes achterop met een schroevendraaier "gedemonteerd"

• Like 1
Geplaatst

Als die woonplaats ±IJsselstein is zou ik de Utrecht dealer laten voor wat het is.

Bij een kennis van me hebben ze zijn merkjes achterop met een schroevendraaier "gedemonteerd"

Nee sliedrecht.

Geplaatst

ja dat is dat spul wat ik bedoel als je alleen een krasje hebt werkt dat spul perfect

Nou geen kras maar een hele stuk van 3-5 cm en dan nog en paar van 2-4 cm

Werkt dat spul dan nog steeds?

Geplaatst

ja als je het maar goed opbrengt maar de gebruiks aanwijzing zit er bij 

maar ik zou proberen om toch een nieuwe achterruit van hun te krijgen 

het werkt wel goed maar ja je ziet het wel zeker als het van die grote stukken zijn 

en als je auto 10 jaar oud is is dat niet zo erg maar met zo een nieuwe auto zou ik daar geen genoegen mee nemen

maar in geval van nood werkt het prima 

Geplaatst

Als je allrisk verzekerd bent, kost het je niks als de ruit "spontaan" zou stuk gaan  :whistling:

ps. Hoe zit dat eigenlijk met de APK, een niet goed/slecht werkende achterruit verwarming ?

is geen apk eis word niet getoets 

sterker nog als je je achter raam blindeerd is het ook goed zo lang je maar 2 spiegels hebt 

en ik heb ook wel eens een raam gesloopt zij per ongeluk iets tussen gekomen met dicht gooien nou dat werkte niks meer van gehoord 

Geplaatst

is geen apk eis word niet getoets 

sterker nog als je je achter raam blindeerd is het ook goed zo lang je maar 2 spiegels hebt 

en ik heb ook wel eens een raam gesloopt zij per ongeluk iets tussen gekomen met dicht gooien nou dat werkte niks meer van gehoord 

Da's vast geen sedan geweest  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Hoi Picafan ik ben wel benieuwd van de afhandeling van de dealer daar mijn picanto ook in onderhoud gaat 10 maart als ze hier erg laconiek mee omgaan zal ik lekker naar ijsselsteijn rijden met mn auto voor onderhoud.. 

Geplaatst

Hoi Picafan ik ben wel benieuwd van de afhandeling van de dealer daar mijn picanto ook in onderhoud gaat 10 maart als ze hier erg laconiek mee omgaan zal ik lekker naar ijsselsteijn rijden met mn auto voor onderhoud..

Bij welke laat jij hem onderhouden in sliedrecht of kooiman in Utrecht?

Vandaag gebeld en uitgelegd trouwens. Ze wilden het wel voor me oplossen MAAR ze waren er van overtuigd dat de sticker dit niet heeft veroorzaakt omdat ze de sticker aan de buitenkant plakken en niet aan de binnenkant. JAJA ik weet vrijwel zeker dat ze de stickers op de achterruit van binnen plakken.

Binnenkort een afspraak maken en langsgaan. Is voor mij 70km een enkeltje dus zal vragen of Ze sowieso mijn rijkosten gaan declareren.

De dealer in utrecht gaf aan dat ik bij hun langs moet komen omdat ik daarvde auto gekocht heb. 100% zeker weet ik dat dit al vanaf het begin zo is dus dat de 2 lijntjes niet werken omdatbze op die kapotte plekken juist donkerder van kleur zijn. Ik dachtt aaghh maaakt niet uit een beetje kleurverschil. WIST IK VEEL DAT DIE 2 lijntjes niet werkten.

Geplaatst

Bij welke laat jij hem onderhouden in sliedrecht of kooiman in Utrecht?

Vandaag gebeld en uitgelegd trouwens. Ze wilden het wel voor me oplossen MAAR ze waren er van overtuigd dat de sticker dit niet heeft veroorzaakt omdat ze de sticker aan de buitenkant plakken en niet aan de binnenkant. JAJA ik weet vrijwel zeker dat ze de stickers op de achterruit van binnen plakken.

Binnenkort een afspraak maken en langsgaan. Is voor mij 70km een enkeltje dus zal vragen of Ze sowieso mijn rijkosten gaan declareren.

De dealer in utrecht gaf aan dat ik bij hun langs moet komen omdat ik daarvde auto gekocht heb. 100% zeker weet ik dat dit al vanaf het begin zo is dus dat de 2 lijntjes niet werken omdatbze op die kapotte plekken juist donkerder van kleur zijn. Ik dachtt aaghh maaakt niet uit een beetje kleurverschil. WIST IK VEEL DAT DIE 2 lijntjes niet werkten.

Hoi Picafan,

Mijne zal in onderhoud gaan bij Kooijman Utrecht wij hebben hier ook reeds 2 autos gekocht waar wij tot dusverre zeer tevreden over zijn :) Maar ik ben altijd wel benieuwd hoe andere dit ervaren 

Geplaatst

En ook ik heb mijn auto daar gekocht, en ben er zeer over te spreken.. Ben ook benieuwd..

Geplaatst

ze waren er van overtuigd dat de sticker dit niet heeft veroorzaakt omdat ze de sticker aan de buitenkant plakken en niet aan de binnenkant. 

Grotefoto-ODHMANFJ.jpg

Hier zie je duidelijk de 2 lijntje van de achterruit verwarming over de witte sticker lopen.

De rode is volgens mij wel aan de buitenkant geplakt.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...