Sander GT Geplaatst 23 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2014 YES, eindelijk goed nieuws !!! Ik ben zojuist door de dealer gebeld dat hij volgende week een zwarte Cee'd GT binnenkrijgt. Zodra deze binnen is, ga ik even een kijkje nemen. Ik had eigenlijk een Pro Ceed GT besteld, maar er is nog steeds geen zicht op wanneer deze geleverd gaat worden. Mocht de wagen ooit komen, dan zet de importeur deze in z'n voorraad.
dhabets Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 Goed nieuws!!! Hopelijk bevalt 't! Geen panorama dak (ik geloof dat je deze erbij besteld had?)? 1
Sander GT Geplaatst 23 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2014 Er zit wel gewoon een panorama dak in hoor.
Gast Warmentuuter Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 YES, eindelijk goed nieuws !!! Ik ben zojuist door de dealer gebeld dat hij volgende week een zwarte Cee'd GT binnenkrijgt. Zodra deze binnen is, ga ik even een kijkje nemen. Ik had eigenlijk een Pro Ceed GT besteld, maar er is nog steeds geen zicht op wanneer deze geleverd gaat worden. Mocht de wagen ooit komen, dan zet de importeur deze in z'n voorraad. he.he, duurt even maar dan heb je ook wat Volgens mij heeft Cees toch de Cee'd GT. Mooie car hoor
Mieske007 Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 Eindelijk eens een beetje goed nieuws Sander. Hopelijk dat deze aan je verwachtingen en wensen. Ben benieuwd!
blackie Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 ik heb vandaag in beride wagens gereden en gezeten wat een kanon de pro ceed GT is 1430 hoog de ceed GT is 1470 hoog achterin heeft de Ceed GT meer hoofdruimte voorkant zelfde maar koetswerk anders prijs bijna gelijk
Sander GT Geplaatst 23 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2014 Prijs is exact gelijk (met dezelfde opties uiteraard).
blackie Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 als het om de ruimte gaat achterin koos ik de ceed GT als het je om wat sportievere uitvoering gaat de pro ceed GT maar ik oude man he koos de ceed GT LOL auwe mijn botjes 2
Gerben H Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=LwoXQmveUnI&feature=youtube_gdata_player Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Gerben H Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 CEE'D GT krijgt goede score hoor Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
arjan gt Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 Goed nieuws Sander. Maar vraag je dealer eens op welke datum hij die cee'd gt heeft besteld. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Sander GT Geplaatst 23 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2014 Arjan, ik heb geen idee wanneer deze wagen besteld was. Maakt me op zich ook niet zoveel uit. Ik ben al lang blij dát er uiteindelijk een GT geleverd gaat worden!
Gast Vitara 2 Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 Hey Sander, Goed om te horen dat het allemaal toch nog redelijk op zijn pootjes terecht is gekomen.
Sander GT Geplaatst 26 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2014 Het begint nu op te schieten... Kenteken en meldcode zijn bekend, de wagen is momenteel bij een inbouwer voor het alarm. Dan nog de parkeersensoren aan de voorkant erop, slotbouten monteren, poetsen en afleveren! 4
Seafox Geplaatst 26 Juni, 2014 Geplaatst 26 Juni, 2014 Zo zal is tijd worden... Heel veel plezier alvast en fijne en veilige kmters. Heb van een aantal mensen gelezen dat het wachten wel waard is. 1
Gast GreyGriffin Geplaatst 26 Juni, 2014 Geplaatst 26 Juni, 2014 Hallo Sander, Krijgen we een mooie foto-reportage als je auto is afgeleverd?
Sander GT Geplaatst 26 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2014 Je zou die van Cees kunnen bekijken, die is optisch precies hetzelfde.
Gast GreyGriffin Geplaatst 26 Juni, 2014 Geplaatst 26 Juni, 2014 Oké, ga ik doen. Ik vind trouwens na het lezen van dit draadje dat Kia een klant die een auto van meer dan 30 mille komt bestellen wel heel erg lang aan het lijntje heeft gehouden. Maar goed, dat leed is nu bijna geleden.
Specialmade Geplaatst 26 Juni, 2014 Geplaatst 26 Juni, 2014 Het begint nu op te schieten... Kenteken en meldcode zijn bekend, de wagen is momenteel bij een inbouwer voor het alarm. Dan nog de parkeersensoren aan de voorkant erop, slotbouten monteren, poetsen en afleveren! Zo, eindelijk begint er schot in te komen. Hoop voor je dat de auto nu snel geleverd wordt. Je hebt er tenslotte lang genoeg op gewacht. Grtz. Specialmade 1
Nieles Geplaatst 26 Juni, 2014 Geplaatst 26 Juni, 2014 Hoop voor je dat hij nu snel komt, na veel te lang wachten!
cees Geplaatst 26 Juni, 2014 Geplaatst 26 Juni, 2014 Sander , geloof mij heerlijk om in te rijden radio/navigatie is ook te gek geluid is top (standaard speakers en navigatie /radio ) veel rij plezier 1
Sander GT Geplaatst 26 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2014 Ik geloof je direct Cees, maar ik wil het nu toch echt zelf ervaren!
Specialmade Geplaatst 26 Juni, 2014 Geplaatst 26 Juni, 2014 Ik geloof je direct Cees, maar ik wil het nu toch echt zelf ervaren! Snap dat je dat zelf wil ervaren maar ik kan je ook vertellen dat dit een "heerlijke" auto is. Zie hier. Je gaat zeker spijt krijgen van deze aankoop.......dat je hem niet eerder hebt gekocht Grtz. Specialmade 1
Smart Geplaatst 26 Juni, 2014 Geplaatst 26 Juni, 2014 Sander veel voorpret en straks heerlijk strak sturen en rijden 'like a boss'.....GT = Goede Tijden!! 1
Sander GT Geplaatst 26 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2014 Thanks mannen! Ik zal tzt een verslagje posten.
Aanbevolen Berichten