Guest GreyGriffin Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Hallo allemaal, Na enkele jaren ben ik terug van weggeweest op dit forum. De reden is simpel: ik ga binnenkort weer in een Kia rijden. Ik geef het toe, ik was een poosje 'vreemd gegaan', maar Ik ben nu gevallen voor een Venga 1.6 automaat World Cup Edition. Het is eigenlijk een Executive Line, maar dan met ingebouwde navi, achteruitrijcamera en glazen dak. Die drie extra's uiteraard voor een leuke actieprijs. Ik heb gekozen voor de kleur Sirius Silver. Ik weet alleen niet wanneer de auto wordt afgeleverd, want de Venga's in de uitvoering World Cup Edition zijn nog niet bij de dealers binnen, hoewel het toernooi in Brazilië al is begonnen. Terugkeren op dit forum voelt wel een beetje als thuiskomen . Tot mijn nieuwe auto arriveert ga ik vast ontspannen meelezen! Iedereen hartelijk gegroet door GreyGriffin Quote
Filipke Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Welkom terug dan en succes met je Venga! Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
arjan gt Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Welkom terug op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Jim Brouns Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Welkom terug en alvast weer veel leesplezier. Quote
bigwade Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Ouwe Reus ! Wat leuk ! Ben stikjaloers, want zo'n kar wil ik ook maar heb er helaas (ook niet 2eh) de fondsen niet voor. Nog steeds op en neer naar La Douce France ? grtz! Quote
Specialmade Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Wederom welkom. Hoop voor je dat de Venga snel geleverd wordt. Kleur is sowieso in orde Grtz. Specialmade Quote
Guest GreyGriffin Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Bedankt allemaal voor de warme woorden van welkom! @Bigwade: Hallo Statler! Of was jij nou Waldorf? Doet er ook niet toe, het is in ieder geval leuk je hier weer aan te treffen. Je gelooft het niet, maar vanmiddag kon ik na enkele jaren feilloos mijn oude password voor dit forum intikken. En pats, ik was terug. Jaja, de inhoud van het grijze koppie werkt nog. Het besluit om een Venga aan te schaffen was geen eenvoudige bevalling, maar het is toch een Kia geworden. Mede omdat ik nog altijd met weemoed terugdenk aan mijn eerste generatie Cee'd 2.0 automaat. Als de Venga ook maar half zo lekker rijdt als die auto, nou dan ga ik er veel plezier aan beleven. Quote
Smart Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Dag heer GreyGriffin, welkom terug! Long time no see....een Toyota was het naar ik meen? Leuk dat het nu een Venga wordt. Alvast veel plezier ermee! Quote
bigwade Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Dag heer GreyGriffin, welkom terug! Long time no see....een Toyota was het naar ik meen? Leuk dat het nu een Venga wordt. Alvast veel plezier ermee! Volgens mij een Clio AUT, zo vanuit de grijze (!) hersencellen GG reed wekelijks naar het buitenland voor zijn lief en zo'n fransoos was handig ivm panne. Correct me if I'm wrong Quote
Guest GreyGriffin Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 @Smart: Ha! Leuk om jou ook weer terug te vinden op dit forum. Ik constateer tot mijn genoegen dat je je Venga trouw bent gebleven. @Bigwade: Om een ontluikend dispuut tussen jou en Smart maar gelijk even de kop in te drukken: ja, het was een Clio Automaat. Compliment voor de uitstekende werking der grijze cellen. Het nieuwe model Clio vind ik buitengewoon lelijk (kwestie van smaak natuurlijk), dus vandaar mijn terugkeer op het oude Kia-nest. Wat de zaak makkelijker maakt is het feit dat mijn dealer (Blokhuis) zowel in het ene als in het andere merk handelt. Quote
Guest GreyGriffin Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Beste Smart, wil je me onthullen hoeveel kilometers er intussen op de teller van jouw Venga staan? Quote
Guest GreyGriffin Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 De 50.000 reeds gepasseerd. Chapeau! Ik zag intussen in wat oude topics dat je wel wat problemen hebt gehad met je Venga, maar die zijn naar ik toch mag aannemen allemaal naar genoegen verholpen. Wil je nog even lachen om de oude meneer GreyGriffin? Toen de kleur voor de nieuwe auto ter sprake kwam, had de verkoper het telkens over "serious silver". Goh, dacht ik, dat moet wel heel ernstig zilver zijn. Maar dat had opa toch niet helemaal goed. Ach, kwestie van spelling... Quote
Albert jan & Brigitte Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 Welkom en leuk om te lezen dat oude bekenden zo weer in de armen worden gesloten. Succes met het wachten. Quote
bigwade Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 Heb je op #1 maar even een bedankje gegeven als herintreder. Ben je van de nul af Quote
Specialmade Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 Heb je op #1 maar even een bedankje gegeven als herintreder. Ben je van de nul af Ik heb er ook maar een bedankje bijgezet, ook voor het feit dat je weer terug bent op het forum Grtz. Specialmade Quote
bigwade Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 ook voor het feit dat je weer terug bent op het forum Krikt het niveau hier ook weer een beetje op Quote
Smart Posted June 16, 2014 Posted June 16, 2014 Best wel lief allemaal hier...hahaha! Dat 'serious silver' is het dus geworden? Wel een mooie kleur. Whats in a name....hahaha! Quote
Guest GreyGriffin Posted June 16, 2014 Posted June 16, 2014 Als jullie niet uitkijken, begin ik een beetje te blozen door al die bedankjes en complimenteuze opmerkingen die mijn kant op zijn komen rollen Dit forum is in de periode dat ik verdwenen was trouwens een stuk fraaier geworden. Bedankjes? Kan me niet herinneren dat die enkele jaren geleden konden worden uitgedeeld. Garage? Was er volgens mij ook nog niet. Ik hou jullie de komende periode op de hoogte van de vorderingen bij het verkrijgen van een Venga. Quote
Smart Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Dat laatste, daar ging ik wel een beetje van uit! Quote
Guest GreyGriffin Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Vandaag van dealer Blokhuis een prognose gekregen. De Venga zou in de laatste week van juli dan wel de eerste week van augustus ten tonele moeten verschijnen. De zinsopbouw met gebruikmaking van 'zou' is van mij afkomstig, de dealer-mail vermeldde: "Ik verwacht dat". Ik ga dus voorlopig even rustig dagen afstrepen op mijn kalender. Nou ja, rustig… Het is overigens wel een beetje komisch dat een Venga in de uitvoering Word Cup Edition pas kan worden bezichtigd als het toernooi in Brazilië al lang achter de rug is. Want ik begreep van de dealer dat leverantie van deze speciale editie naar Nederland heftig in de vertraging is geraakt. Er wordt dan ook niet mee geadverteerd. Kia Motors Europe gaat toch niet op de Nederlandse Spoorwegen lijken? Quote
bigwade Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Ah joh, kun je al vast op zoek naar kekke winterbandjes Quote
Guest GreyGriffin Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Jaja, spot jij maar met het ongeduld van een oude man! Quote
Recommended Posts