Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als ik een paar passagiers moet laten uitstappen,dan willen de achter portieren niet open als de motor nog draait,ik moet ze dan eerst ontgrendelen met de schakelaar in mijn portier,(of de AB).

Voor aan de passagierszijde gaat wel open als je aan de hendel trekt,net zo als mijn eigen portier.

Het kinderslot is er af,dat heeft de dealer vorig jaar gedaan toen ik hier mee kwam en ik dacht dat het was opgelost.

Het viel me niet eerder op,omdat ik meestal wel de motor afzet.

Is dit normaal?

In geval van nood moeten de passagiers achterin toch de auto kunnen verlaten?

Geplaatst

Zo werkt het hier ook. De bestuurder bepaalt wanneer het veilig is om de deuren te openen; dat is nl degene die in de spiegels kan kijken. Misschien dat het daardoor komt?

Geplaatst

Als je de 2-deurs hebt kunnen in geval van nood de achterpassagiers er ook niet uit. Zitten dan als ratten in de val. Daar staat ook bijna

niemand bij stil.

Geplaatst

als de portieren automatisch zijn vergrendeld kunnen de achterpassagiers ze portieren openen door 2 keer aan de hendel te trekken..

Als je de 2-deurs hebt kunnen in geval van nood de achterpassagiers er ook niet uit. Zitten dan als ratten in de val. Daar staat ook bijna

niemand bij stil.

Dat gaan we proberen.

Heb niet voor niets een 4-deurs.

Geplaatst

als de portieren automatisch zijn vergrendeld kunnen de achterpassagiers ze portieren openen door 2 keer aan de hendel te trekken..

Dat wist ik ook niet. Wel apart, want voor kun je met 1x trekken aan de hendel zelfs gewoon de deur openen tijdens het rijden...

Geplaatst

Dat wist ik ook niet. Wel apart, want voor kun je met 1x trekken aan de hendel zelfs gewoon de deur openen tijdens het rijden...

Iets met schoonmoeders?
Geplaatst

Vanmiddag getest (stilstaand); hoe vaak ik ook aan de hendel trek achterin; de deur blijft op slot. Pas als ik het "wipje" van slot zet gaat de deur open.

Geplaatst

Ontopic: De 5e deur van onze Mazda5 gaat alleen open als de motor uit is. Ik begrijp dat dat niet over personen gaat die uit willen stappen maar ik vind het wel een fijn idee dat niemand in de kofferbak kan grazen als we bijvoorbeeld bij een rood licht staan.

Offtopic: Fonzie, ik wil niemand achterin mijn 3deurtje  en zal zelf ook niet achterin een 3deur gaat zitten.  Gaan we met meer dan 2 personen op stap, dan niet met mijn Picanto. Ik heb het fenomeen van mensen op een achterbank van een 3deur nooit begrepen.

Geplaatst

Ontopic: De 5e deur van onze Mazda5 gaat alleen open als de motor uit is. Ik begrijp dat dat niet over personen gaat die uit willen stappen maar ik vind het wel een fijn idee dat niemand in de kofferbak kan grazen als we bijvoorbeeld bij een rood licht staan.

Dat is bij de Picanto misschien ook wel het geval,maar van buitenaf gaan de portieren wel openen,al twijfel ik nu wel of ik de motor toen niet had uitgezet.

Binnenkort maar even het één en ander proberen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...