Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
10 uur geleden, Eric-H zei:

Misschien wel belangrijk om te weten welke trekhaak je krijgt, dit in geval met de "wiebelhaken" die veelal gemonteerd worden, lees het topic er maar eens op na, " topic afneembare trekhaak, hier wordt ook uitvoerig over de vaste trekhaken gediscussieerd. 

Op die manier. Auto wordt ge-leased. Niet goed, zetten ze der maar een nieuwe op ;-)

Geplaatst
34 minuten geleden, Hanz99 zei:

Mooie kleur dat gravity blue

Vandaar dat ik die ook gekozen heb, in combinatie met de 18inch velgen en chromen raamlijsten en chromen deurhendels echt een plaatje. :clap:

Geplaatst

Ik heb de kia niro dynamic plus line   Deep Cerulean Blue model  2020  besteld via private lease levering okt .ik ben benieuwd 

• Haha 1
Geplaatst
39 minutes ago, henk smit said:

ik kan mijn Kia niro eind van het jaar boete vrij in leveren. Maar heb besloten. Hem

tekopen 

Ondanks dat het niet geheel on-topic is . ben ik wel benieuwd wat je moet betalen voor overnamen (hoe oud is de auto dan en met hoeveel KMs op de teller?)

Geplaatst
ik kan mijn Kia niro eind van het jaar boete vrij in leveren. Maar heb besloten. Hem
tekopen 

Jij weet ook niet wat je wilt; een maand ofzo geleden riep je nog dat 'ie weg ging over 5 maanden en er weer een Mazda kwam...
  • Like 1
Geplaatst

Ik heb in januari een e-Niro besteld, lease, levertijd was eerst november, toen juni, en nu ‘onbekend.’ Iemand een idee of er leveringsproblemen zijn?

Geplaatst
12 hours ago, Locloc said:

Ik heb in januari een e-Niro besteld, lease, levertijd was eerst november, toen juni, en nu ‘onbekend.’ Iemand een idee of er leveringsproblemen zijn?

Er zijn al tijden leveringsproblemen met de e-niro. Dit heeft met name te maken met de batterijen. Grondstoffen zijn schaars... 

Ik heb overigens in de wandelgangen gehoord dat er een fabriek in Duitsland gebouw wordt om de productie te versnellen.. maar of dit waar is (en of het helpt) ......

Mijn broer heeft ook de e-niro besteld en heeft nu een voorlopige leverdatum van maart 2020 

Geplaatst

Eigenlijk zouden we hem gisteren ophalen... Kreeg zaterdag telefoon... Iets mis gegaan... Waren vergeten kenteken aan te vragen:???:

Maar kreeg net via mijnoverheid het tenaamstellingsverslag. Vanmiddag halen we hem op :-)

Geplaatst
4 uur geleden, Svijf zei:

Eigenlijk zouden we hem gisteren ophalen... Kreeg zaterdag telefoon... Iets mis gegaan... Waren vergeten kenteken aan te vragen:???:

Maar kreeg net via mijnoverheid het tenaamstellingsverslag. Vanmiddag halen we hem op :-)

Gefeliciteerd,

Zorg ervoor dat je niet meteen in een vette hagelbui komt eind van de middag

Geplaatst

Ziet er goed uit hoor, mooie kleur ook. Is het Platinum Graphite, die heb ik nm.

Geplaatst
2 uur geleden, olympus zei:

Ziet er goed uit hoor, mooie kleur ook. Is het Platinum Graphite, die heb ik nm.

Klopt inderdaad :dup:

• Like 1
Geplaatst
13 hours ago, Dragao said:

Er zijn al tijden leveringsproblemen met de e-niro. Dit heeft met name te maken met de batterijen. Grondstoffen zijn schaars... 

Ik heb overigens in de wandelgangen gehoord dat er een fabriek in Duitsland gebouw wordt om de productie te versnellen.. maar of dit waar is (en of het helpt) ......

Mijn broer heeft ook de e-niro besteld en heeft nu een voorlopige leverdatum van maart 2020 

Wanneer heeft hij hem besteld dan?

Geplaatst
Op 2-6-2019 om 17:38, johans67 zei:

Ik heb de kia niro dynamic plus line   Deep Cerulean Blue model  2020  besteld via private lease levering okt .ik ben benieuwd 

Ik heb sinds vorige week in mijn Leaseplan een bevestiging en verwachte lever datum van mijn lease auto gekregen, betreft een Dynamic Plus in Grafity Blue en zou begin september 2019 zijn. Ben dan wel heel benieuwd of dit ook het facelift model is omdat ik de aanvraag bij de lease maatschappij heb gedaan met het oude model en ze dus vorige week de bestelling bij de dealer hebben bevestigd. Zie namelijk bij dealers dat ze al adverteren met laatste modellen.

• 6 maanden later...
Geplaatst

Zoals het er nu uitziet ga ik de mijne in de laatste week van januari krijgen. Dealer gebeld en krijgt de auto pas 20 januari binnen. Volgens app leasemaatschappij zou dit 8 januari zijn. 
Gaat om de Niro Executiveline in Horizon Blue. Ben wel benieuwd nu. ;-)

Geplaatst (aangepast)
16 uur geleden, Niro-Owner zei:

Zoals het er nu uitziet ga ik de mijne in de laatste week van januari krijgen. Dealer gebeld en krijgt de auto pas 20 januari binnen. Volgens app leasemaatschappij zou dit 8 januari zijn. 
Gaat om de Niro Executiveline in Horizon Blue. Ben wel benieuwd nu. ;-)

De leasemaatschappij ziet aankomst in Nederland. 7&8 januari was de planning bood de volgende scherpe. De dealer moet wachten op Kia Nederland. 

Succes. Als het goed is zit mijn Gravity Blue er ook bij. Nog niets gehoord ovdr een datum

aangepast door Steeck03
Geplaatst

Medio november bij de leasemaatschappij de Niro Executive in Runway red besteld. Levering in week 17. Moet dus nog enige tijd geduld hebben!:oops:

• xtra40 heeft dit topic gesloten
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...