Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ook ik heb mijn auto ingeruild voor een nieuwe, de zelfde uitvoering maar nu in Gravity Blue en ik heb het Design Pack er bij besteld, op deze donkere kleur zou dat wel eens erg mooi kunnen staan.

Mijn huidige Niro heb ik laten afleveren op de Michelin Cross Climat banden , ondanks dat ik daar erg tevreden over ben laat ik mijn nieuwe Niro afleveren op de Goodyear Vector 4 seasons Gen-2 banden, deze komen in de recente (2017) test net even wat beter naar voren en waren dan ook de test winnaar.

Ik ben dan ook erg benieuwd hoe deze rijden.

Door een mooie actie van mijn dealer die tot het einde van deze maand duurt, en de naderende BPM verhoging per 01 september was ik beperkt met het kiezen van de kleur, het moest een auto zijn die of op de boot of al bij de importeur stond, maar ik ben zeker niet ontevreden met mijn kleur keuze, is het wat donker dan is hij bijna zwart, maar staat het zonnetje er op dan komt de mooie blauwe kleur naar boven, erg mooi.

het voordeel hier van is dat ik over uiterlijk 3 weken weer nieuw rijdt.

Over de inruil ben ik erg tevreden, onder aan de streep hoef ik minder bij te betalen dan ik verwacht en gehoopt had, dit komt mede door de mooie actie van de dealer, maar die betaal je uiteraard gedeeltelijk zelf, maar dat is niet erg zij tevreden met meer omzet en jij tevreden.

Geplaatst

JWS, Ik heb dezelfde afgelopen woensdag besteld, heb juist voor deze Gravity Blue gekozen terwijl ik keuze uit meerdere kleuren had, heb deze kleur in de showroom zien staan en is echt met het chrome rondom de auto en de glimmende 18inch velgen een parel.

Ga je het extra designpakket door de dealer laten plaatsen? , is  dacht ik 299 euro incl montage , zit er ook aan te denken, zal hem net ff wat meer afmaken.

Maar goeie keuze die Gravity Blue .

Geplaatst (aangepast)
Op 27-4-2018 om 07:45 zei Hen E:

Die van mij is gisteren geleverd voorzien van de juiste Mobis trekhaak.:wink:

Ik laat er een vaste trekhaak onder zetten voor de fietsendrager, de dealer adviseerde mij uitdrukkelijk dat ikmgeen afneembare moest nemen omdat die na montage echt de kogel wat schuin naar achteren laat hellen met als gevolg 2 elektrische fietsen die schuin naar achteren hellen, bij een vaste trekhaak zouden ze mooi kaarsrecht staan, kan jij je hierin vinden en waarom heb je voor MOBIS  gekozen ?, lees het graag van je zodat ik evt nog veranderingen kan doorgeven.

Rijd ook over uiterlijk 3 weken al met deze schitterende Niro.

Heb wel voor een 13 polige gekozen, had gelezen dat dit o.a in duitsland verplicht is of kan worden omdat je dan wel achteruitrijd lampen en een mistlamp hebt en dat verplicht kan worden.

aangepast door Eric-H
Geplaatst
10 uur geleden zei Eric-H:

JWS, Ik heb dezelfde afgelopen woensdag besteld, heb juist voor deze Gravity Blue gekozen terwijl ik keuze uit meerdere kleuren had, heb deze kleur in de showroom zien staan en is echt met het chrome rondom de auto en de glimmende 18inch velgen een parel.

Ga je het extra designpakket door de dealer laten plaatsen? , is  dacht ik 299 euro incl montage , zit er ook aan te denken, zal hem net ff wat meer afmaken.

Maar goeie keuze die Gravity Blue .

Het Designpakket wordt inderdaad door de dealer geplaatst voor aflevering, en ik ben zeer benieuwd hoe dat er uitziet.

Geplaatst

Vandaag de knoop doorgehakt en een Executive line voorraad auto besteld. Ik wilde niet meer wachten vanwege de mogelijk WLTP gevolgen op de BPM prijs.

de dealer verwacht de auto over ongeveer 4 weken.

Het is een Executive line in de kleur Platinum Graphite. Ik vind bij deze kleur de plastic randen boven de wielen het minst opvallen daarom de auto er iets beter uitzien dan in andere kleuren.

Maar dit is natuurlijk erg persoonlijk :)

Verder de volgende opties erbij besteld/onderhandeld:

• All Season banden
  • Waxol lak behandeling
  • Zonweringset
  • Bagagenet
  • Parkeer sensoren voor
  • Kia connect service kit
  • Kia led upgrade pack
  • led instap verlichting
  • Led verlichting voetruimte voorzijde
  • Led verlichting voetruimte achterzijde
  • Wielslotenset

helaas was een schuif kantel dak niet mogelijk vanwege de voorraad auto keuze. Maar wellicht dat ik deze ooit nog eens later laat inbouwen.

Kreeg een mooi bedrag voor onze huidige auto (Peugeot 5008 uit 2009) dus volgens mij een goede keus gemaakt. :smileys-car-driving-695389:

Geplaatst

Ik dacht dus hetzelfde, heb de Design Edition genomen met wel een Schuif/Kanteldak. Ophalen zal rond de 2 weken zijn.

Heb voor de Gravity Bleu gekozen en voor dit type auto dit keer een vaste trekhaak, heb een nog Super mooie 4 jaar jonge Captur ook Automaat ingeruild.

Waarom de zonwering set ? Hij heeft toch ook Privacy glass ?

Geplaatst

Ik heb ook naar de design edition gekeken en erg getwijfeld want vind een open dak erg prettig.

maar kon toch ook niet de JBL boxen en een aantal andere opties missen.

Ik heb op mijn huidige auto ook Privacy glass en een zonwerings set. Het maakt de ramen nog iets donkeren en het klinkt misschien overdreven maar het geluid in de auto word mooier. Tenminste bij mijn huidige auto.

En het was iets wat ik mee onderhandeld hebt. dus niet het volle bedrag voor hoeven te betalen.

Geplaatst

Dan heb je dat goed gedaan, ik heb nooit een open schuif/ kanteldak gehad en wilde dit nu echt wel eens hebben.

Nu op een mail van de dealer wachten wanneer op te halen.

Een extra Design Pakket, plakken ze dat chroom er gewoon overheen of worden de zwarte strippen enz geheel vervangen, weet iemand dat ?

Geplaatst
Op ‎30‎-‎6‎-‎2018 om 20:23 zei casper:

Vandaag de knoop doorgehakt en een Executive line voorraad auto besteld. Ik wilde niet meer wachten vanwege de mogelijk WLTP gevolgen op de BPM prijs.

de dealer verwacht de auto over ongeveer 4 weken.

Het is een Executive line in de kleur Platinum Graphite. Ik vind bij deze kleur de plastic randen boven de wielen het minst opvallen daarom de auto er iets beter uitzien dan in andere kleuren.

Maar dit is natuurlijk erg persoonlijk :)

Verder de volgende opties erbij besteld/onderhandeld:

• All Season banden
  • Waxol lak behandeling
  • Zonweringset
  • Bagagenet
  • Parkeer sensoren voor
  • Kia connect service kit
  • Kia led upgrade pack
  • led instap verlichting
  • Led verlichting voetruimte voorzijde
  • Led verlichting voetruimte achterzijde
  • Wielslotenset

helaas was een schuif kantel dak niet mogelijk vanwege de voorraad auto keuze. Maar wellicht dat ik deze ooit nog eens later laat inbouwen.

Kreeg een mooi bedrag voor onze huidige auto (Peugeot 5008 uit 2009) dus volgens mij een goede keus gemaakt. :smileys-car-driving-695389:

Wat houd eigenlijk dat led upgrade pack in? Ik zag het ook staan en ben eigenlijk wel benieuwd.

Geplaatst
14 uur geleden zei Eric-H:

Dan heb je dat goed gedaan, ik heb nooit een open schuif/ kanteldak gehad en wilde dit nu echt wel eens hebben.

Nu op een mail van de dealer wachten wanneer op te halen.

Een extra Design Pakket, plakken ze dat chroom er gewoon overheen of worden de zwarte strippen enz geheel vervangen, weet iemand dat ?

Ik heb het besteld op mijn nieuwe NIRO dus binnenkort zal ik de foto's plaatsen als hij afgeleverd is.

Geplaatst
35 minuten geleden zei JWS:

Wat houd eigenlijk dat led upgrade pack in? Ik zag het ook staan en ben eigenlijk wel benieuwd.

Dan worden alle lampjes vervangen door Led lampjes. Op zich niet zo spannend want dit kan je wel zelf. Maar wel handig als je bijna uit bent onerhandeld en dit zijn zaken die je er nog makkelijk even bij kan doen. 

Geplaatst

Ik neem aan dat je in de auto bedoelt, of worden ook bijv. de richtingaanwijzers en de kentekenverlichting aangepast

Geplaatst (aangepast)
3 uur geleden zei JWS:

Ik heb het besteld op mijn nieuwe NIRO dus binnenkort zal ik de foto's plaatsen als hij afgeleverd is.

Zit namelijk te denken het voor de oplevering dan te laten doen ( of zelf ) maar plakken lukt wel natuurlijk maar vervangen moet toch echt de dealer doen.

Weet iemand hoe dit gemonteerd wordt ?

aangepast door Eric-H
Geplaatst

Sinds gisteren de trotse eigenaar geworden van een Kia BusinessLine Travel Connect 1.6 GDi HEV in de kleur Platinum Graphite.

Na de eerste 200 km ben ik helemaal in mijn sas met deze mooie auto.

• Like 2
Geplaatst
15 uur geleden zei MDS:

Sinds gisteren de trotse eigenaar geworden van een Kia BusinessLine Travel Connect 1.6 GDi HEV in de kleur Platinum Graphite.

Na de eerste 200 km ben ik helemaal in mijn sas met deze mooie auto.

Gefeliciteerd en veel plezier met je auto. Mooie kleur uitgekozen hoor. 

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst (aangepast)

#MDS, Van mijn kant ook gefeliciteerd en dat ook jij er heel veel rijgenot van mag ondervinden.

wellicht zien we eerdaags een mooie foto van je Bolide.

gr. Eric

aangepast door Eric-H
  • Thanks 1
Geplaatst

Ik kreeg vorige week, na lang wachten, eindelijk toestemming om mijn nieuwe lease auto te bestellen en dat is ook een Niro geworden. 
Heb gekozen voor de Executive edition, in pearl white met als extra opties de parkeersensoren voor, led voetverlichting en led instapverlichting; meer is er eigenlijk niet te kiezen, aangezien de auto verder al bomvol zit natuurlijk.

In ieder geval heb ik al bericht dat de bestelling is doorgezet naar de dealer, maar wanneer hij komt weet ik nog niet. Nu loopt het contract van mijn huidige auto nog tot 17 september, dus moet ik sowieso nog even wachten. 

• Like 1
Geplaatst

Jeroen V, top dat je ook een Niro gaat rijden, wat heeft jou de doorslag gegeven om voor een Niro te kiezen ?, vind het wel leuk om te weten waarom iemand net zoals ik voor deze Niro kiest.

Ik heb hem trouwens gekocht met super mooie inruil voor mijn huidige Captur. De reden dat ik hem gekocht hebt is A. Omdat mijn zoon, vrouw en ik ook natuurlijk de uitvoering van deze Niro wel heel erg mooi vindt, de aller fornaamste reden B  is het comfort die je tijdens het rijden van deze auto hebt, ik heb 4 jaar in de nog huidige Renault Captur gereden, ook dit is een automaat met 120 pk, de auto ziet er tof uit met zijn 2 kleuren maar werd nu uiteindelijk het " schommelen " zat, over elke oneffenheid en drempel wordt je behoorlijk door elkaar geschud, toen ik dezelfde wegen waar dat snel gebeurd met de Captur nu met de Niro ging rijden hadden mijn vrouw en ik direct het " WOW " factor ! , wat comfortabel reed deze Niro t.o.v de Captur, dus waren wij om deze reden om, het moest deze Niro worden.

Ben mede hierom benieuwd wat bij anderen de doorslag heeft gegeven om voor deze Niro te kiezen, lees het graag dus.

Mvg, Eric

Geplaatst
17 minuten geleden zei Eric-H:

Jeroen V, top dat je ook een Niro gaat rijden, wat heeft jou de doorslag gegeven om voor een Niro te kiezen ?, vind het wel leuk om te weten waarom iemand net zoals ik voor deze Niro kiest.

Waarom is eigenlijk simpel.

Voor mijn nieuwe auto had ik minimaal 3 zaken die ik graag wilde
een automaat
xenon of led verlichting
een iets hogere zit

Een Niro voldoet aan al die eisen, en daarbij vindt ik het gewoon een mooie auto om te zien. 
Een Qashqai heb ik ook nog naar gekeken, maar daar had ik toch minder mee dan de Niro.

Geplaatst
57 minuten geleden zei JeroenV:

Waarom is eigenlijk simpel.

Voor mijn nieuwe auto had ik minimaal 3 zaken die ik graag wilde
een automaat
xenon of led verlichting
een iets hogere zit

Een Niro voldoet aan al die eisen, en daarbij vindt ik het gewoon een mooie auto om te zien. 
Een Qashqai heb ik ook nog naar gekeken, maar daar had ik toch minder mee dan de Niro.

Bedankt voor je reactie, altijd interessant om te weten waarom iemand in dit geval specifiek voor de Niro kiest, meerdere reactie's van andere die ook recent voor de Niro 2018  gekozen hebben zie ik graag verschijnen, altijd interessant wat bij iemand de doorslag gegeven heeft.

Geplaatst

Hybride (brandstof verbruik en lagere BPM), automaat DCT, meeste opties al standaard, hogere zit en 7 jaar garantie.

Geplaatst

nog even geduld kreeg gisteren een telefoontje dat mijn Niro Phev bij de dealer was aangekomen en ik hem volgende week donderdag kan ophalen. Totale levertijd vanaf bestellen is 5 maanden.

Is een Niro Phev dynamicline in Platinum Graphite . Deze heeft standaard al een paar extra's tegenover de Niro Hybryde . Zoals noodstop assistentie en adaptieve Cruise control.

Ook heeft deze standaard het Chroom pakket. Ik denk zelf dat deze chromen onderdelen de zwarte vervangt  maar dat zal ik laten weten zodra ik de auto heb ontvangen.

Geplaatst

Is er eigenlijk iemand die die parkeersensoren aan de voorkant ook echt bruikbaar vind?

Als je om wat voorreden ook even stilstaat beginnen die krengen bij mij al te piepen, al is er nog meer dan een meter tussen mij en de auto voor me. Ik zet ze dus nu ook standaard elke keer uit op het moment dat ze beginnen.

Geplaatst
3 uur geleden zei joophensen:

nog even geduld kreeg gisteren een telefoontje dat mijn Niro Phev bij de dealer was aangekomen en ik hem volgende week donderdag kan ophalen. Totale levertijd vanaf bestellen is 5 maanden.

Is een Niro Phev dynamicline in Platinum Graphite . Deze heeft standaard al een paar extra's tegenover de Niro Hybryde . Zoals noodstop assistentie en adaptieve Cruise control.

Ook heeft deze standaard het Chroom pakket. Ik denk zelf dat deze chromen onderdelen de zwarte vervangt  maar dat zal ik laten weten zodra ik de auto heb ontvangen.

Onder welke noemer valt de noodstop hulp bij de Dynamicline dan?, krijg zelf de Design edition maar zie dit daar niet bij staan.!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...