Ga naar inhoud

e-Niro - Levertijden en bestellingen


Sigmasailor
Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

5 uur geleden, zei ObiWanKanobi:

Die van mij op 13/4. De eerste bestelling op 8/1 gedaan, maar oude model werd toen niet meer gemaakt. Dus dan maar wachten op de nieuwe uitvoering. Maar oh oh… Wat duurt dat wachten toch lang! 😅

Tja, ik kan helemaal met je meevoelen. Ik bestelde destijds in december 2018 (dat waren de eerste) en kreeg ‘m pas half mei 2019!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 26-5-2022 om 10:28, zei Kaj:

Hier het bericht van de dealer ontvangen dat de levering van onze e-Niro Dynamic Plus Line vertraging gaat oplopen omdat er leveringsproblemen zijn bij Harman  Kardon.

We kregen 2 keuzes * wachten op HK audiosysteem zonder indicatie leverdatum of * kiezen voor standaard audio installatie en dan krijgen we een head up display. We moeten de keuze maandag as. doorgeven.

Meer mensen dit bericht ontvangen?

Ja ik heb ook dezelfde vraag gekregen. Heb gekozen voor de HK, dus misschien iets langer wachten. Denk dat ik van de HK meer plezier heb dan HUD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uur geleden, zei johan1962:

Ja ik heb ook dezelfde vraag gekregen. Heb gekozen voor de HK, dus misschien iets langer wachten. Denk dat ik van de HK meer plezier heb dan HUD.

Het blijft gissen wat het verschil is tussen HK en het ‘gewone’ audiosysteem. Ik las hier nog van niemand die echt verschillen wist te noemen. Of heb ik iets gemist?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laatste nieuws voor diegene die wachten op de huidige e-niro.

Nieuwe verwachting is 6 juni bij de dealer. Dat kan dus vandaag, morgen of maandag worden..

Als je geluk hebt, staan z er al, als je pech hebt had je een trailer later.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laatste nieuws voor diegene die wachten op de huidige e-niro.
Nieuwe verwachting is 6 juni bij de dealer. Dat kan dus vandaag, morgen of maandag worden..
Als je geluk hebt, staan z er al, als je pech hebt had je een trailer later.

Vanochtend inderdaad gebeld dat hij binnen is gekomen. Over een weekje ophalen
Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, zei casq:

Laatste nieuws voor diegene die wachten op de huidige e-niro.

Nieuwe verwachting is 6 juni bij de dealer. Dat kan dus vandaag, morgen of maandag worden..

Als je geluk hebt, staan z er al, als je pech hebt had je een trailer later.

Is dat de EV al of de Hybrid? Hier in afwachting van de EV.

Aangezien er een aantal hier gebeld zijn door de dealer over de wisseling van de Harman Kardon installatie naar een HUD, gok ik dat die dan nog in productie zijn? Hier nog steeds september als levermaand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


22 hours ago, casq said:

Laatste nieuws voor diegene die wachten op de huidige e-niro.

Nieuwe verwachting is 6 juni bij de dealer. Dat kan dus vandaag, morgen of maandag worden..

Als je geluk hebt, staan z er al, als je pech hebt had je een trailer later.

Wanneer had je em ook alweer besteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites


16 uur geleden, zei neho:

De levering van de auto ging vandaag niet door omdat het kenteken nog niet bekend was. Wachten op een nieuwe afleveringsdatum. 😞

Dat klinkt toch wel als een behoorlijke slordigheid van je garage. Dat kenteken kan toch aangevraagd worden zodra de auto van de boot af is of zelfs al als het chassisnummer bekend is?

In elk geval is dit niet iets waar ze pas op de laatste dat achter hoeven komen, tenzij ze hebben zitten slapen, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum. Ik hoop hier meer te lezen over de te verwachten levertijden.

Ik heb half maart 2022 de nieuwe Niro EV (dynamiclineplus) besteld. Zou in juli/augustus geleverd worden. Maar ook ik heb vorige week een berichtje gehad de er problemen zijn met de levering van de Harman Kardon geluidsinstallatie. En mogen kiezen om de optie te houden of in te leveren voor een Head-up display. Ik vind een mooi geluid belangrijker dus heb de HK laten staan met het risico dat de levering niet meer in augustus plaats vindt. Maar wanneer wel is niet te voorzien.

Zijn er meer mensen die in dezelfde situatie zitten? En zo ja, wat hebben jullie gehoord over de levering?

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 minuten geleden, zei Prednas:

Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum. Ik hoop hier meer te lezen over de te verwachten levertijden.

Ik heb half maart 2022 de nieuwe Niro EV (dynamiclineplus) besteld. Zou in juli/augustus geleverd worden. Maar ook ik heb vorige week een berichtje gehad de er problemen zijn met de levering van de Harman Kardon geluidsinstallatie. En mogen kiezen om de optie te houden of in te leveren voor een Head-up display. Ik vind een mooi geluid belangrijker dus heb de HK laten staan met het risico dat de levering niet meer in augustus plaats vindt. Maar wanneer wel is niet te voorzien.

Zijn er meer mensen die in dezelfde situatie zitten? En zo ja, wat hebben jullie gehoord over de levering?

Ik heb 14 april de DynamicPlusline besteld, met leverdatum ‘augustus’. Gebeld door de dealer ivm het HK probleem, ik heb voor de HUD gekozen. Als je op de site van Kia kijkt dan is de HK audio er nu namelijk alleen nog voor de Exectiveline. En de HUD is ineens standaard voor de Dynamicplusline. Was eerst niet zo! Dealer zei overigens tijdens dit gesprek dat levering september/oktober wordt. Afwachten maar! 🤞🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden, zei ObiWanKanobi:

Ik heb 14 april de DynamicPlusline besteld, met leverdatum ‘augustus’. Gebeld door de dealer ivm het HK probleem, ik heb voor de HUD gekozen. Als je op de site van Kia kijkt dan is de HK audio er nu namelijk alleen nog voor de Exectiveline. En de HUD is ineens standaard voor de Dynamicplusline. Was eerst niet zo! Dealer zei overigens tijdens dit gesprek dat levering september/oktober wordt. Afwachten maar! 🤞🏼

Zo dat is al 2 maanden later dan gepland. We gaan het zien. Ik heb begrepen dat de eerste nieuwe Niro hybrid modellen eind juni van de boot moeten rollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier dan ook het bericht dat we de auto komend maandag kunnen ophalen.

dinsdag heen en weer naar België (215km enkele reis) da’s meteen een mooi moment om te wennen.

nu nog even laadpassen aanvragen…

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden, zei casq:

Hier dan ook het bericht dat we de auto komend maandag kunnen ophalen.

dinsdag heen en weer naar België (215km enkele reis) da’s meteen een mooi moment om te wennen.

nu nog even laadpassen aanvragen…

Dat is mooi! Dat is toch het vorige model?

Link naar reactie
Delen op andere sites


27 minuten geleden, zei casq:

Hier dan ook het bericht dat we de auto komend maandag kunnen ophalen.

dinsdag heen en weer naar België (215km enkele reis) da’s meteen een mooi moment om te wennen.

nu nog even laadpassen aanvragen…

Fijn, het wachten zit er bijna op.

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 uur geleden, zei Hippe lip:

Dat klinkt toch wel als een behoorlijke slordigheid van je garage. Dat kenteken kan toch aangevraagd worden zodra de auto van de boot af is of zelfs al als het chassisnummer bekend is?

In elk geval is dit niet iets waar ze pas op de laatste dat achter hoeven komen, tenzij ze hebben zitten slapen, toch?

Het zou te maken hebben met de verkoopadministratie, maar hoe het werkelijk zit, is mij niet duidelijk. Overal gaat wel eens iets mis. Van belang is hoe je missers oplost. Ik wacht af en vermeld hier hoe het verder verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 uur geleden, zei casq:

nu nog even laadpassen aanvragen…

Ben je daar niet wat laat mee? Zo’n pas is vaak niet een kwestie van vandaag bestellen en morgen hebben.

Niet om onaardig te zijn, maar je had toch maanden de tijd om er een paar uit te zoeken (laadpastop10.nl) en te bestellen? Niet aan toegekomen of vergeten?

aangepast door Hippe lip
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, zei Hippe lip:

Ben je daar niet wat laat mee? Zo’n pas is vaak niet een kwestie van vandaag bestellen en morgen hebben.

Niet om onaardig te zijn, maar je had toch maanden de tijd om er een paar uit te zoeken (laadpastop10.nl) en te bestellen? Niet aan toegekomen of vergeten?

Haha nee hoor, valt mee. Alleen voor de Kia laad pas (#1 keuze) heb je de vin nodig. Die krijg ik nog.

De andere pas (voor nu gekozen voor dr anwb) is 1-3 werkdagen levertijd. Tijd zat dus.

Of twee genoeg is, dat weet ik niet. Dat moet de praktijk uitwijzen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 6-6-2022 om 17:36, zei neho:

De levering van de auto ging vandaag niet door omdat het kenteken nog niet bekend was. Wachten op een nieuwe afleveringsdatum. 😞

Bij ons was het kenteken er binnen 24 uur. Lijkt alsof iemand vergeten is om op een knopje te klikken…

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, zei casq:

Bij ons was het kenteken er binnen 24 uur. Lijkt alsof iemand vergeten is om op een knopje te klikken…

Het kenteken is nu bekend, facuur is binnen en vrijdag kan de auto opgehaald worden. 😀

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


16 uur geleden, zei casq:

Haha nee hoor, valt mee. Alleen voor de Kia laad pas (#1 keuze) heb je de vin nodig. Die krijg ik nog.

De andere pas (voor nu gekozen voor dr anwb) is 1-3 werkdagen levertijd. Tijd zat dus.

Of twee genoeg is, dat weet ik niet. Dat moet de praktijk uitwijzen.

Als ik je een tip mag geven: Bonnet.

Een engels bedrijf, werkt ook in NL en de prijzen gaan nergens over zo goedkoop. 👍🏻 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...