Ga naar inhoud

e-Niro - Levertijden en bestellingen


Sigmasailor
Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

1 uur geleden, zei casq:

En morgen (12e) in Antwerpen. Benieuwd waar de kia's van boord gaan.

Mijn garage vertelde net dat de auto in de haven van Rotterdam staat en wacht op transport naar de garage. Dit kan deze week nog zijn of volgende week. Zodra de auto bij de garage is, krijg ik bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, zei Peter-036:

Of ze nu in Rotterdam of Antwerpen de EU binnenkomen is niet heel belangrijk, die liggen slechts een ( met de vrachtauto) uurtje uit elkaar.

Klopt helemaal. Maar heeft wel aan of ze al van de boot zijn. En als je ergens op wacht, duurt elke dag extra te lang 😜

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Niro EV DynamicLine in de kleur Aurora Black Pearl is via centrale inkoop besteld door de leasemaatschappij. Ik heb nu een bevestiging dat de auto besteld is bij de dealer, en ze geven nu aan de geschatte leverdatum eind januari 2023 (!) is...

Ik heb zelf navraag gedaan bij een andere dealer, en die geeft aan dat hun geschatte leverdatum rond september/oktober ligt. Ook op online forums zoals deze topic en Tweakers zie je eind september vaak voorbij komen als leverdatum.

Heeft iemand enig idee waarom er zo'n groot verschil in levertijd kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 uur geleden, zei niiroo:

Niro EV DynamicLine in de kleur Aurora Black Pearl is via centrale inkoop besteld door de leasemaatschappij. Ik heb nu een bevestiging dat de auto besteld is bij de dealer, en ze geven nu aan de geschatte leverdatum eind januari 2023 (!) is...

Ik heb zelf navraag gedaan bij een andere dealer, en die geeft aan dat hun geschatte leverdatum rond september/oktober ligt. Ook op online forums zoals deze topic en Tweakers zie je eind september vaak voorbij komen als leverdatum.

Heeft iemand enig idee waarom er zo'n groot verschil in levertijd kan zijn?

Heb je het verhaal over fabriekageslots gelezen hier op het forum? Daar zal het mee te maken hebben.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben benieuwd wanneer wij een telefoontje krijgen. Wij hebben hem rond 5 januari besteld. Ze zeiden eerst week van 25 april toen een mail met eind juni. De dealer zei dat op de boot stond en vorige week zou aankomen. We wachten geduldig af. Wij hebben de yachtblue 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, zei Leon van Haren:

Sinds vanmorgen ook trotse eigenaar van een nieuwe eNiro. Wat rijd het lekker zeg3e65c34f4c70581d19effb0dca5cb316.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gefeliciteerd, heel veel fijne kilometers.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


20 uur geleden, zei Leon van Haren:

Sinds vanmorgen ook trotse eigenaar van een nieuwe eNiro. Wat rijd het lekker zeg3e65c34f4c70581d19effb0dca5cb316.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nice!

Fijne kilometers!

 

Die van mij mag ik morgen halen om 14:30

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar is hij!

 

interstellar grey.

wel gelijk een vreemd issue (vind ik)… de voorste parkeersensoren gaan pas ‘aan’ als hij eerst in z’n achteruit gaat. Vreemd. Kan je dat ergens wijzigen?

 

CDDC8BE2-AADC-403E-8FDB-9780EF79E4B7.jpeg

404B4CCE-DDD2-4D11-BA43-1D1F8F2F40AF.jpeg

aangepast door binky11
Andere foto
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, zei binky11:

Daar is hij!

 

interstellar grey.

wel gelijk een vreemd issue (vind ik)… de voorste parkeersensoren gaan pas ‘aan’ als hij eerst in z’n achteruit gaat. Vreemd. Kan je dat ergens wijzigen?

 

CDDC8BE2-AADC-403E-8FDB-9780EF79E4B7.jpeg

404B4CCE-DDD2-4D11-BA43-1D1F8F2F40AF.jpeg

Mooi!! Have fun!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, zei binky11:

Daar is hij!

 

interstellar grey.

wel gelijk een vreemd issue (vind ik)… de voorste parkeersensoren gaan pas ‘aan’ als hij eerst in z’n achteruit gaat. Vreemd. Kan je dat ergens wijzigen?

 

CDDC8BE2-AADC-403E-8FDB-9780EF79E4B7.jpeg

404B4CCE-DDD2-4D11-BA43-1D1F8F2F40AF.jpeg

Gefeliciteerd met je aanwinst. Wat betreft de parkeersensoren: op het middenconsole zit aan de rechterkant een knop waarmee je de parkeersensoren in kunt schakelen. Bij achteruit inschakelen worden de parkeersensoren automatisch ingeschakeld. 
Hoe is de rijervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...