Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

e-Niro - Levertijden en bestellingen

Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Daarom hebben wij voor de yacht blue gekozen, 1 zwarte auto is genoeg🤣

Verder natuurlijk een hele goede keuze zo^n e-niro, Na 4 jaar de hybride gereden te hebben durf ik wel te zeggen dat deze (nog) beter is. Zal alleen af en toe het trekgewicht missen, 300kg is wel erg krap voor een aanhanger.

• Like 1
Geplaatst (aangepast)
19 uur geleden, zei Leon van Haren:

een niro EV of Hybrid?

EV

Maar de leverweek staat met potlood in mijn agenda gezien wat er allemaal gebeurt in de wereld momenteel

aangepast door Tomtidom71
  • Like 1
Geplaatst
Op 23-2-2022 om 00:14, zei Leon van Haren:

Yes! Vandaag de bevestiging van de fabriek gehad via de dealer dat mijn bestelde e-Niro gemaakt gaat worden en in Mei afgeleverd gaat worden bij de dealer!! Nu op zoek naar een laadpaal/wallbox. 

Leon, wanneer had jij hem besteld dan?

Geplaatst
13 uur geleden, zei Leon van Haren:

besteld 14 februari bij de dealer in Venlo, kreeg van hun op 22 februari dat de order geaccepteerd is door de fabriek en levering gepland staat voor Mei.

Oude model neem ik aan?

Heb zelf rond die tijd een executive besteld maar wordt in week 33 geleverd en is het nieuwe model

Geplaatst (aangepast)

Was het in dit draadje dat er een linkje stond naar tweedehands e-niro’s? Ik ben voor iemand op zoek en vind van alles, maar dat ziet er allemaal anders uit.

Het was een site waar de auto’s met ex- en incl. BTW-prijzen door elkaar stonden. Welke site was dat? Waar stond dat hier?

aangepast door Hippe lip
Geplaatst
1 uur geleden, zei Tomtidom71:

Oude model neem ik aan?

Heb zelf rond die tijd een executive besteld maar wordt in week 33 geleverd en is het nieuwe model

Klopt. Huidige model

Geplaatst
5 uur geleden, zei Hippe lip:

Was het in dit draadje dat er een linkje stond naar tweedehands e-niro’s? Ik ben voor iemand op zoek en vind van alles, maar dat ziet er allemaal anders uit.

Het was een site waar de auto’s met ex- en incl. BTW-prijzen door elkaar stonden. Welke site was dat? Waar stond dat hier?

niet gewoon gaspedaal.nl ?

• Like 1
Geplaatst
Op 9-3-2022 om 06:29, zei Tomtidom71:

Oude model neem ik aan?

Weet je zeker dat je het nieuwe model krijgt, want KIA zelf zegt dat de levering start in het 3e kwartaal en de EV wat later zal zijn, ik hoop dat je gelijk hebt want dan ga ik hem ook bestellen, hoe heb je hem samengesteld want op de site van KIA kan dit nog niet, en heb je ook informatie over de warmtepomp, want daar staat niets over in de prijslijst, alvast bedankt en vriendelijke groet

Geplaatst
29 minuten geleden, zei JWS:

Weet je zeker dat je het nieuwe model krijgt, want KIA zelf zegt dat de levering start in het 3e kwartaal en de EV wat later zal zijn, ik hoop dat je gelijk hebt want dan ga ik hem ook bestellen, hoe heb je hem samengesteld want op de site van KIA kan dit nog niet, en heb je ook informatie over de warmtepomp, want daar staat niets over in de prijslijst, alvast bedankt en vriendelijke groet

Ja, weet ik zeker. Levering in week 33, specs conform het nieuwe model (kleur mineral blue, C-stijlen in contrast kleur als optie etc)

Daarnaast heeft de dealer dit bevestigt.

Vwb warmtepomp, volgens de dealer is die standaard nu. Maar ik zag hem inderdaad niet in de specs staan. Even afwachten denk ik

• Like 1
Geplaatst
16 minuten geleden, zei Tomtidom71:

Ja, weet ik zeker. Levering in week 33, specs conform het nieuwe model (kleur mineral blue, C-stijlen in contrast kleur als optie etc)

Daarnaast heeft de dealer dit bevestigt.

Vwb warmtepomp, volgens de dealer is die standaard nu. Maar ik zag hem inderdaad niet in de specs staan. Even afwachten denk ik

Bedankt voor je snelle reactie, toch maar even langs de dealer want ik wil hem graag bestellen.

Geplaatst

Net een zeer duur maar ook erg bevredigend bezoek aan de dealer gebracht, en ik heb dan ook de nieuwe NIRO EV besteld.

Ook ik heb de kleur mineral blue met zwarte C stijl schilden en de warmtepomp.

De warmtepomp bleek nadat de verkoper contact had opgenomen met de importeur een optie die ook nu 995 euro kost.

Levering ergens in augustus of september.

Dus Tomtidom bedankt voor je melding dat je kon bestellen.

De inruil prijs was uiteindelijk conform de ANWB koerslijst, dus ook daar ben ik tevreden over.

• Like 2
Geplaatst
3 uur geleden, zei JWS:

Net een zeer duur maar ook erg bevredigend bezoek aan de dealer gebracht, en ik heb dan ook de nieuwe NIRO EV besteld.

De warmtepomp bleek nadat de verkoper contact had opgenomen met de importeur een optie die ook nu 995 euro kost.

De inruil prijs was uiteindelijk conform de ANWB koerslijst, dus ook daar ben ik tevreden over.

Dus toch een optie die wp.. dan ga ik daar maandag nog achteraan

Geplaatst
Op 11-3-2022 om 15:44, zei JWS:

Mooi.. Net met de leasemij overlegt, warmtepomp is toegevoegd. Ik stel voor dat we in augustus/september samen gaan toeren in onze mineraal blauwe nieuwe e-Niro's 

🤣

Geplaatst
Op 11-3-2022 om 15:44, zei JWS:

Hey JWS, Weet je het zeker van die WP? krijg net telefoontje van de dealer in Schiedam dat de warmtepomp niet leverbaar is... ook niet als optie

Geplaatst

Hoi,

Ik heb ook de nieuwe Niro EV besteld. Toch wel raar om iets te bestellen wat je alleen op een plaatje kunt zien en niet in het echt. Maar als de nieuwe net zo goed rijdt als de oude dan is er geen reden tot klagen. En veel filmpjes op YouTube zie je ook niet, wel de PHEV maar nog een reviews van de EV.

De dealer gaf bij mij ook aan dat een warmtepomp geen optie was en dus ook niet besteld. Dus in de winter wat minder range maar in de meeste gevallen heb ik de volledige range ook niet nodig. Ben wel benieuwd wat het verschil in bereik dan is (met of zonder warmtepomp).

De dealer gaf aan dat de levertijd 6 maanden is, in ons geval zou dat dus begin september zijn. Ik neem dat met een korreltje zout gezien de huidige vraag naar batterijen en chips (en het tekort). We hebben de mineral blue versie gekozen, mooie kleur!

Groet, Erik

• Like 2
Geplaatst
Op 16-3-2022 om 16:21, zei Tomtidom71:

Hey JWS, Weet je het zeker van die WP? krijg net telefoontje van de dealer in Schiedam dat de warmtepomp niet leverbaar is... ook niet als optie

Sorry voor mijn late reactie maar ik heb vrijdag een mailtje gestuurd naar mijn dealer, en daar vanmorgen een reactie op gekregen, helaas heeft jouw dealer gelijk, KIA Nederland zegt dat na onderzoek blijkt dat het Nederlandse klimaat geen warmtepomp nodig heeft, is meer voor koude gebieden zoals Scandinavië.

Dus hij is van de optie lijst gehaald en niet meer leverbaar.

• Like 1
Geplaatst
10 uur geleden, zei JWS:

Sorry voor mijn late reactie maar ik heb vrijdag een mailtje gestuurd naar mijn dealer, en daar vanmorgen een reactie op gekregen, helaas heeft jouw dealer gelijk, KIA Nederland zegt dat na onderzoek blijkt dat het Nederlandse klimaat geen warmtepomp nodig heeft, is meer voor koude gebieden zoals Scandinavië.

Dus hij is van de optie lijst gehaald en niet meer leverbaar.

Hmm aparte redenering. Maar goed, scheelt weer in de bijtelling zal ik maar zeggen

Geplaatst
17 minuten geleden, zei Tomtidom71:

Hmm aparte redenering. Maar goed, scheelt weer in de bijtelling zal ik maar zeggen

Ook dat is een aparte redenering, want als het een optie is hoeft dat nix aan je bijtelling te doen: gewoon een kwestie van niet kiezen, toch?

• Like 1
Geplaatst
2 minutes ago, Hippe lip said:

Ook dat is een aparte redenering, want als het een optie is hoeft dat nix aan je bijtelling te doen: gewoon een kwestie van niet kiezen, toch?

Er zijn sowieso bijna geen opties te kiezen. Vier uitvoeringen en dat is het wel. Wel eenvoudig met bouwen. Gelukkig zijn de 4 opties best rijk uitgerust

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...