Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

e-Niro - Levertijden en bestellingen

Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
21 uur geleden, zei Hippe lip:

Gefeliciteerd! Veel rijplezier gewenst!

En als je wat langer stil wil blijven rijden (lees: het cuppen van de banden zo lang mogelijk uit wilt stellen), ga dan meteen ff langs een goede bandenboer en laat je wielen (voor en achter) meteen écht goed uitlijnen. Kia doet dat vanuit de fabriek écht beroerd helaas.

Dat is een goeie opmerking, bedankt voor de tip.

Gast ElectricKia
Geplaatst

Volgens de dealer hadden wij net geluk met de bestelling van onze e-Niro Edition. 2 maanden geleden gekocht en gisteren kunnen ophalen. Mooie auto en zijn zeer tevreden met de auto. Wat een ding zeg, echt super geweldig. Daarom ons maar aangemeld voor deze Kia Club, mooi!

Geplaatst

Auto is binnen bij de dealer - mag pas vanaf 7 december ophalen, nog 3 weken geduld dus.

Tijdslijn zoals ik nu weet: 

23 juli besteld

18 october van de boot af in Rotterdam

Ongeveer 13 november bij de dealer

Het maken van een auto is de snelste deel van het proces!

• Haha 1
Geplaatst (aangepast)

Alle niet essentiële winkels.. Showroom is ook niet echt essentieel.

Soms werd het opgelost met een huisbezoek voor een proefrit of aflevering.

Edit: Was vorig jaar trouwens niet de 'smart' lockdown en dit jaar de 'full' lockdown?

Bij de "smart" ywijfel ik..

aangepast door gjcvro
Geplaatst
3 minutes ago, gjcvro said:

Alle niet essentiële winkels.. Showroom is ook niet echt essentieel.

Soms werd het opgelost met een huisbezoek voor een proefrit of aflevering.

Edit: Was vorig jaar trouwens niet de 'smart' lockdown en dit jaar de 'full' lockdown?

Bij de "smart" ywijfel ik..

Eerlijk gezegd weet ik niet meer.

Aflevering geplanned over twee weken... wordt spannend vrees ik

Geplaatst
Auto is binnen bij de dealer - mag pas vanaf 7 december ophalen, nog 3 weken geduld dus.
Tijdslijn zoals ik nu weet: 
23 juli besteld
18 october van de boot af in Rotterdam
Ongeveer 13 november bij de dealer
Het maken van een auto is de snelste deel van het proces!

Waarop baseer je dat jouw auto op 13 oktober van de boot kwam in Rotterdam?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Geplaatst
7 minutes ago, stanley18 said:

Waarop baseer je dat jouw auto op 13 oktober van de boot kwam in Rotterdam?

Ik had een lijst van mogelijke booten gevonden, de meest kwamen in antwerp aan, 1 in rotterdam, Thruxton. Ik heb de auto bij de dealer zien staan met Rotterdam op een sticker in het raam :-)

• Like 1
Geplaatst
52 minutes ago, stanley18 said:

En dat is sinds 13 oktober de enige boot met auto's die in Rotterdam is aangekomen?

Ik ben de laatste weken gestopt met kijken, maar die was inderdaad de enige in die periode uit pyeongtaek waar de e-Niros worden gemaakt.

ik kan het fout hebben, maar ik geloof van niet. 

Geplaatst

Ik kan mij niet voorstellen dat jouw auto er meer dan een maand over doet om van Rotterdam naar de dealer te komen. Het is geloofwaardiger dat er na 13 oktober nog een schip is aangekomen.

Geplaatst (aangepast)
1 uur geleden, zei stanley18:

Ik kan mij niet voorstellen dat jouw auto er meer dan een maand over doet om van Rotterdam naar de dealer te komen. Het is geloofwaardiger dat er na 13 oktober nog een schip is aangekomen.

Dat kan ik me best voorstellen. Als een boot aankomt gaan ze niet zo snel mogelijk alles naar dealers brengen. Dan zouden de transporteurs daarna namelijk zitten duimendraaien tot de volgende boot komt.

Om te beginnen moeten de auto’s ingeklaard worden en krijgen ze in de haven de laatste aanpassingen voor het land van bestemming. Daarna worden de afleveringen uitgesmeerd over de tijd tot de volgende boot, zodat er een min of meer constante transportstroom ontstaat. En ja, iemand zal de laatste in dat rijtje zijn. Dus kan ik me ruim een maand best voorstellen…

aangepast door Hippe lip
Geplaatst

Mijn auto moet in de tweede week van november zijn gelost. Ik kan eigenlijk alleen maar EUKOR schepen vinden. Daarvan komt er ongeveer 1 per week aan in Antwerpen en november verder niets in Rotterdam. De eerste in Rotterdam is 5 december. De Thruxton is ook een vehicle carrier, maar niet van EUKOR.

Geplaatst
1 hour ago, pinguins said:

Mijn auto moet in de tweede week van november zijn gelost. Ik kan eigenlijk alleen maar EUKOR schepen vinden. Daarvan komt er ongeveer 1 per week aan in Antwerpen en november verder niets in Rotterdam. De eerste in Rotterdam is 5 december. De Thruxton is ook een vehicle carrier, maar niet van EUKOR.

Die was wel te vinden in de schedule van eukor, de meest zijn morning xxx maar niet alles.En die was die enige uit pyeongtaek naar Rotterdam in Oct/nov inderdaad.

en ja, ik was ook verbaasd dat het een maand duurde, maar het blijkt wel zo te zijn. 

IIG, staat nu bij de dealer.

Geplaatst

Morgenavond wisselen van HEV naar EV en van Grijs naar Blauw.

Alleen nog wel zonder trekhaak, die is blijkbaar nog niet leverbaar.

Dan maar hopen dat ik geen aanhanger nodig heb de komende tijd.

• Like 3
Geplaatst
1 hour ago, gjcvro said:

Dit wordt een uitdaging..
image.png.ca7e2566f28523d2568af81164c55718.png

als je verkeerd tankt dan ben je goed fout bezig :-) 

• Haha 1
Geplaatst
3 hours ago, Murcielaygo said:

Gelukkig kan je auto zowel AC als DC laden emoji6.png

Moet je het wel op de juiste contacten doen. Gelukkig zijn de connectoren verschillend.🙃

• Like 1
Geplaatst

Dealer belde vandaag dat mijn auto er is en ik kan ‘m ophalen op 14 december.🤗

Aankomst schip was tweede week van november.

• Like 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...