Ga naar inhoud

e-Niro - Levertijden en bestellingen


Sigmasailor
Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

10 minuten geleden, zei Spades:

Heeft een typegoedkeuring niet ook een houdbaarheidsdatum om te voorkomen dat fabrikanten daarmee nooit aan nieuwe richtlijnen zouden hoevel voldoen? Lijkt mij wel.

Typegoekeuringen (voertuigen of onderdelen van voertuigen) vervallen continue. Zie de utileg en overzichten op de webpagina van het RDW: Typegoedkeuren voertuigen:
"Bij het in werking stellen van strengere voorschriften, kan het certificaat de geldigheid verliezen. U moet dan bij de RDW een aanvulling op uw certificaat aanvragen. Dit moet ook als u technische wijzigingen aanbrengt. In onderstaande documenten kunt u de vervaldata voor typegoedkeuringen raadplegen."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 16-2-2022 om 08:18, zei Hippe lip:

Dan ben ik toch erg benieuwd wanneer die specs en prijzen loskomen.

Zijn er ook in andere landen nog geen specs bekend?
Als er hier in NL namelijk nog een grote voorraad is, kan ik me voorstellen dat ze bestellingen van het nieuwe model nog even tegenhouden…

Prijzen en specs zijn inmiddels bekend. Accu en laadsnelheid lijken op het eerste gezicht niet veranderd. 

https://www.kia.com/content/dam/kwcms/kme/nl/nl/assets/contents/utility/price-list/Kia-Netherlands-nieuwe-Niro-EV-prijslijst.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wel opvallend dat hier gesproken wordt van een 64,8 kWh accu.

Zit hier een andere accutechniek in de de e-Niro’s tot nu toe?

En dan nog wat belangrijks: er lijkt geen warmtepomp meer in te zitten! Héél vreemd. Ik kan ‘m tenminste nergens vinden bij de specs of de opties. Ze zullen dat ding toch niet weggelaten hebben, hoop ik?

aangepast door Hippe lip
Link naar reactie
Delen op andere sites


13 minuten geleden, zei Hippe lip:
Wel opvallend dat hier gesproken wordt van een 64,8 kWh accu.
Zit hier een andere accutechniek in de de e-Niro’s tot nu toe?
 


Ja ik zie nu ook dat het aantal pk’s hoger is. Dus er zullen links en rechts wel wat veranderingen zijn.

aangepast door Rubke81
Link naar reactie
Delen op andere sites


12 minuten geleden, zei Hippe lip:

Wel opvallend dat hier gesproken wordt van een 64,8 kWh accu.

Zit hier een andere accutechniek in de de e-Niro’s tot nu toe?

En dan nog wat belangrijks: er lijkt geen warmtepomp meer in te zitten! Héél vreemd. Ik kan ‘m tenminste nergens vinden bij de specs of de opties. Ze zullen dat ding toch niet weggelaten hebben, hoop ik?

Misschien voor nederland, of dat hij nog komt als optie, net als met de huidige.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Leon van Haren

Dat zal dan het nieuwe model gaan worden. Kreeg je nog nieuwe opties om te kiezen?

Zo kan je bij de duurste uitvoering kiezen om de C-stijl (achter de achterdeur) in een grijze tint te krijgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


17 minuten geleden, zei Hippe lip:

@Leon van Haren

Dat zal dan het nieuwe model gaan worden. Kreeg je nog nieuwe opties om te kiezen?

Zo kan je bij de duurste uitvoering kiezen om de C-stijl (achter de achterdeur) in een grijze tint te krijgen.

 

nee het zal het huidige E-niro model zijn, deze stond al even in bestelling is nu op mijn naam gezet, zal 1 van de laatste zijn die gemaakt gaat worden denk ik zo. Nieuwe model zal pas later in het jaar te leveren zijn. Toen ik mijn auto bestelde waren de prijzen nog niet eens bekend van de nieuwe Niro EV.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 23-2-2022 om 09:49, zei Leon van Haren:

nee het zal het huidige E-niro model zijn, deze stond al even in bestelling is nu op mijn naam gezet, zal 1 van de laatste zijn die gemaakt gaat worden denk ik zo. Nieuwe model zal pas later in het jaar te leveren zijn. Toen ik mijn auto bestelde waren de prijzen nog niet eens bekend van de nieuwe Niro EV.

Leon, wanneer heb jij besteld? Ik eerste week januari 2022. Ik ben benieuwd wanneer die van mij geleverd gaat worden. Vaak wordt er vanuit de fabriek in badges geleverd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De auto die ik krijg stond al in bestelling als voorraad, clear white dynamicline, is nu op mijn naam gezet voor de klant en niet als voorraad. Zou waarschijnlijk anders niet gemaakt worden. Ben benieuwd of de oorlog nog nadelig effect gaat hebben op de levering

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...