Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

e-Niro - Levertijden en bestellingen

Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
5 uur geleden, zei Hippe lip:

Hoe zou die roet in het eten kunnen gooien? Hooguit dat je nu geen uitgebreide instructie kunt krijgen, toch?

Of vergeet ik iets?

Geen idee, mij maakt het ook geen bal uit hoe de overdracht gaat plaatsvinden, als ie maar plaatsvind 😁

Mocht ik naderhand info nodig hebben, dan zou ik die vast hier wel vinden denk ik.....

Geplaatst
4 uur geleden, zei gjcvro:

Ze zetten de auto al buiten en gooien je de sleutels toe en dat was de aflevering. Groot voordeel is dat je niet al te veel geklets hoort en dat je sneller van je auto kunt genieten..😅
Het is niet de eerste lockdown, dus de meeste hebben het scenario van de vorige nog klaar liggen.

proefrit aan huis b.v zal ook wel weer populair zijn.

Ik ben om...........😅

Geplaatst
4 uur geleden, zei gjcvro:

btw: motor is kawa versys?

Yepp, een 650. 

Fijn woon-werk machientje bij beter weer, en lekkere toer/terras tochtjes in de zonnige weekenden......

• Like 1
Geplaatst

En binnen......😊

Had helaas weinig tijd voor een uitgebreide toertocht, maar een rondje boulevard was genoeg voor een brede grijns .......Heerlijk ☺️

WhatsApp Image 2021-12-23 at 4.50.18 PM.jpeg

• Like 5
Geplaatst (aangepast)

@Gilbert WestMooi! Maar wat ik mij afvraag: waarom heb je alleen een chrome randje bij het driehoek ruitje achter? Bij mij zit dat ook bovenaan de portieren

aangepast door Kia pannenkoek
Tag
Geplaatst
12 minuten geleden, zei Kia pannenkoek:

Mooi! Maar wat ik mij afvraag: waarom heb je alleen een chrome randje bij het driehoek ruitje achter? Bij mij zit dat ook bovenaan de portieren

🤷‍♂️Geen idee ,t'is dat je het zegt want ik heb er niet op gelet, maar zou ook niet weten of het zo hoort......

Geplaatst
12 uur geleden, zei Kia pannenkoek:

Zijn ze niet "gewoon" een stukje beschermfolie vergeten te verwijderen? Is de andere kant ook zo?

11 uur geleden, zei gjcvro:

Ja, dit is typisch zo'n geval dat ze de folie er niet afgehaald hebben.

Kijk......dit bedoel ik, wat je niet hoor of ziet bij/van de dealer, komen ze hier met de oplossing.

Het is inderdaad de "vergeten" stukken folie. En dan gewoon aan beide zijden wel het stukje boven het achterruitje wel verwijderen en de rest niet 🤔

Thanx.....

20211224_100445.jpg

• Like 2
  • Haha 1
Geplaatst
En binnen......
Had helaas weinig tijd voor een uitgebreide toertocht, maar een rondje boulevard was genoeg voor een brede grijns .......Heerlijk 
1542011867_WhatsAppImage2021-12-23at4_50_18PM.thumb.jpeg.269d575743a7cbd1e5ba47742dc990e1.jpeg
Onder de zwarte lijst boven de portieren zit nog een chromen lijst verstopt.

Na 2.000 km hoorde ik in een keer geklapper bij het portier vandaan komen. De zwarte strip boven het achter portier was los gekomen. Wat bleek: er zat een chromen sierlijst onder verstopt. Nu heb je alleen een chromen lijst bij het achterste ruitje. Dat was bij mij ook.
Geplaatst

Bij mij zat in het interieur ook nog één en ander aan plasticjes, poetswerk was ook een vluggertje geweest, al doe ik dat als detailling hobbyist zowiezo zelf "dunnetjes" over.

Geplaatst
3 uur geleden, zei Gilbert West:

Kijk......dit bedoel ik, wat je niet hoor of ziet bij/van de dealer, komen ze hier met de oplossing.

Het is inderdaad de "vergeten" stukken folie. En dan gewoon aan beide zijden wel het stukje boven het achterruitje wel verwijderen en de rest niet 🤔

Thanx.....

Waarom denk je dat we dit antwoord zo snel hebben, in de beginjaren van de Niro was dit een veelgemaakte fout bij de dealer..

Ik had verwacht dat ze ondertussen slimmer zijn geworden misschien een nieuwe of geef de stagiair de schuld.

Ik vraag me ook af of er ooit 1 boven het achter(ste)ruitje zit, want die heb ik nog nooit gezien.

Geplaatst

Dat poetswerk van de dealer verwacht ik ook niet te veel van. Moet allemaal snel en mag niks kosten. Gelukkig nog wel wat op de plank staan.

• Like 1
Geplaatst
6 uur geleden, zei Gilbert West:

Thanx.....

20211224_100445.jpg

Nee joh, dat was door de dealer zwart gewrapt! Die vond de chromen lijstjes maar nix. Alleen was hij die van het achterste ruitje vergeten… 😜

• Like 1
Geplaatst
Op 23-12-2021 om 21:12, zei Gilbert West:

En binnen......😊

Had helaas weinig tijd voor een uitgebreide toertocht, maar een rondje boulevard was genoeg voor een brede grijns .......Heerlijk ☺️

WhatsApp Image 2021-12-23 at 4.50.18 PM.jpeg

Nice, mag ik vragen welke kleur dit is? Zwart of Gravity Blue?

Geplaatst (aangepast)
Op 29-12-2021 om 14:02, zei Rubke81:

Nice, mag ik vragen welke kleur dit is? Zwart of Gravity Blue?

Ja hoor, dat mag jij vragen.....😉

Grafiet blauw......😊

aangepast door Gilbert West
  • Like 2
Geplaatst
Op 16-12-2021 om 21:35, zei Tomtidom71:

de 10e was blijkbaar de laatste besteldag bij de KIA fabrieken voordat het nieuwe model komt. Ben dus afhankelijk van wat de dealers aan voorraad hebben besteld

Wat voor model krijgt een ieder die na de 10de besteld heeft dan?

Geplaatst (aangepast)

Die voor mij is dinsdag 4 januari besteld. Dealer heeft niets gezegd over het nieuwe model. Ik ga er vanuit dat ik gewoon het huidige model krijg.

aangepast door Andre078
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...