Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

e-Niro - Levertijden en bestellingen

Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

precies, er zijn er te veel, maar meer specifiek, hoe achterhaalde je die 3 mogelijke schepen, want de sites die ik tot nog toe bekeken heb hebben niet echt nuttige filteropties.

Geplaatst
19 hours ago, gjcvro said:

Hoe heb je dat uitgevogeld? De linkjes naar eukor werken niet meer, tenminste ik kan er niet veel mee.

Via eukor.com >> schedule search >> departure = pyeongtaek arrival = Antwerp/Rotterdam - Dan krijg ik de lijst te zien. 

dan via myshiptracking.com de schip controleren voor vehicle carriers. 

iets te doen tijdens het wachten :-)

Geplaatst (aangepast)

AH, kijk daar heb ik wat aan (denk ik) die "schedule search" ik zat bij "cargo tracking" te kijken, maar daar kun je niks zonder nr. En de andere dingen leken niets te doen, maar zijn gewoon tergend traag.

aangepast door gjcvro
  • Like 2
Geplaatst
1 uur geleden, Sandervos zei:

Mijn Sorento zou ook op de boot staan. Het schip wat ik zo heb weten te achterhalen is de THRUXTON V-006 

Dit is een vehicle carrier en komt aan in zowel Rotterdam als in Antwerpen. Via My Ship Tracking Free Realtime AIS Vessel Tracking Vessels Finder Map - ship tracker en dan alleen te zoeken op THRUXTON kon ik de boot vinden.

Geen idee of dit daadwerkelijk de juiste is.

Wanneer besteld?

Ik heb 7maanden erop moeten wachten (Sorento HEV).

Geplaatst
13 hours ago, Sandervos said:

Mijn Sorento zou ook op de boot staan. Het schip wat ik zo heb weten te achterhalen is de THRUXTON V-006 

Dit is een vehicle carrier en komt aan in zowel Rotterdam als in Antwerpen. Via My Ship Tracking Free Realtime AIS Vessel Tracking Vessels Finder Map - ship tracker en dan alleen te zoeken op THRUXTON kon ik de boot vinden.

Geen idee of dit daadwerkelijk de juiste is.

Thruxton is geen vehicle carrier volgens online info. Dat had ik ook in het begin gezien als optie, maar ik denk dat alles tot eind november komt via morning XXX namen en via Antwerp 

Geplaatst (aangepast)
8 hours ago, Sandervos said:

Ik heb de PHEV executive eind april besteld. Levertijden waren eerst augustus. uit eindelijk is dit nu eind oktober. Hij komt 22-10 aan bij de dealer

Staat dan op of morning lily of morning lady denk ik zelf

aangepast door MAF
Geplaatst
Op 6-10-2021 om 17:28, gjcvro zei:

Ik had de  THRUXTON ook gevonden, maar die staat als 'cargo' te boek, terwijl de andere echt als 'vehicle carrier' getoond worden.

Via deze site hieronder  vond ik dat de THRUXTON wel een vehicle carrier is. Misschien is zijn lading nu alleen cargo dan blijkbaar of zo. 

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:5350368/mmsi:636018347/imo:9782089/vessel:THRUXTON

Geplaatst

Kan ook gewoon aan de website of de registratie liggen. In de link die jij geeft:

Vessel Type - Generic: Cargo
Vessel Type - Detailed: Vehicles Carrier

Dus ja..het kan zomaar zijn. Ik heb ondertussen te horen gekregen dat mijn auto half november bij de dealer verwacht wordt, dus eind november begin december afleveren. pff. volgende keer toch maar een voorraad auto uitzoeken ;-) 
Geplaatst

Ah, interessant, thruxton IS een vehicle carrier dus!

dat geeft dan een andere mogelijkheid ook voor mij. 

Geplaatst
On 10/6/2021 at 11:41 PM, Arjan Schepers said:

Werd vandaag gebeld door de dealer, a.s. dinsdag kan ik mijn DynamicPlusLine 64kWh ophalen. 2 weken eerder dan de initiele schatting.

Ik was benieuwd hoe het ging?

Geplaatst

Ja top, leuk dat je vraagt!

Aflevering ging soepeltjes, verkoper wilde nog van alles uitleggen natuurlijk maar aangezien ik zo'n beetje elke YouTube video over de e-Niro heb gezien hoefde dat niet. Verder een fantastische auto, rijdt heerlijk en trekt als een malle als je dat wilt. De LED koplampen geven een enorme bak licht, erg fijn. Nog aan het spelen met de audio instellingen welke het beste klinken en Android Auto moet ik ook nog langer proberen. Navigatie reageert ook erg vlot, ik zag dat de 7 oktober er nog een update op hadden gezet (ik neem aan de nieuwste).

eniro.jpg

• Like 3
Geplaatst

Klinkt top!

Wit ziet er echt mooi uit daar in de zon.

Ik heb het zelfde, elke video gekeken, dus weinig uitleg nodig inderdaad.

Nou, veel plezier mee!

Geplaatst

Ik ben ook benieuwd ja, half November zei de dealer, dat is 4 weken om te transporten naar de dealers en rijklaar maken. 

Geplaatst (aangepast)
8 uur geleden, gjcvro zei:

En alweer onderweg, blijkbaar richting Antwerpen 

Benieuwd of er deze week uitleveringen worden gepland, dan was het waarschijnlijk van deze boot

Vergis je niet. Het kost allemaal nog wel wat tijd. Ten eerste moeten ze allemaal ingeklaard worden en dat gebeurt op het afgelezen serienummer. Een auto die dus op de boot had moeten staan maar niet in de haven is aangekomen, wordt zo dus niet ingeklaard.

Dan krijgen al die auto’s in de haven nog de laatste aanpassingen voor het land waar ze heen gaan en soms nog wat dingen. Sommige merken laten daar zelfs de nulbeurt uitvoeren.

Daarna worden ze naar de dealers vervoerd, maar dat gaat niet allemaal in twee dagen of zo, want dan zouden die vervoerders nix te doen hebben totdat de volgende boot komt. Dus wordt dat verspreiden door het land uitgesmeerd over de tijd tot de volgende boot komt.

En dan kan jouw auto nét achteraan in die rij staan. Iemand moet immers de laatste zijn.

aangepast door Hippe lip
  • Like 1
Geplaatst

Ik zeg ook bewust plannen, niet uitvoeren. Ik snap dat niet ineens alle auto's ineens bij de dealer staan en ik snap ook dat ze niet ineens klaar staan om uitgeleverd te worden, maar er kan nu waarschijnlijk wel zo langzamerhand gepland gaan worden wanneer welke auto klaar is.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...