Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kleine en grote ergernissen

Ga naar de oplossing Opgelost door Murcielaygo,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat korrelige komt idd door te weinig licht. Het signaal van de lichtsensor moet flink versterkt worden en dan worden de foutjes, de onnauwkeurigheden mee versterkt.

Auto’s die onder dit soort omstandigheden beter beeld geven hebben wellicht een camera met gevoeligere sensor die het beter doet bij weinig licht. Daar kunnen we ws helaas nix aan doen. 

Geplaatst

Ik denk dat het slechte beeld ook komt door een combinatie van donker + natte/vieze camera. Na schoonmaken van de camera was het beeld bij droge omstandigheden een flink stuk beter, maar van de week toen het regende was het weer een stuk minder. Misschien eens proberen met een Rain-X achtig goedje op de camera.

• Like 1
Geplaatst
3 uur geleden, BobV78 zei:

Ik denk dat het slechte beeld ook komt door een combinatie van donker + natte/vieze camera. Na schoonmaken van de camera was het beeld bij droge omstandigheden een flink stuk beter, maar van de week toen het regende was het weer een stuk minder. Misschien eens proberen met een Rain-X achtig goedje op de camera.

Goed idee.

Blijft jammer. Bij onze VW's zit de camera of onder het logo, droog en beschermt tegen vuil, of er zit een sproeiertje (!) op om hem schoon te maken.

Kleine gemiste kans van Kia............

• 4 weken later...
Geplaatst

Yup! Heb hier een 50kw snellader dichtbij dus wat ik nu doe in die situatie’s is daar tot 60% ongeveer laden en de rest thuis. Helpt bij mij een beetje. Anders moet ie zeker 12-13 uur aan de lader hangen.

Geplaatst
Op 14-11-2019 om 17:47, King Niro zei:

Goed idee.

Blijft jammer. Bij onze VW's zit de camera of onder het logo, droog en beschermt tegen vuil, of er zit een sproeiertje (!) op om hem schoon te maken.

Kleine gemiste kans van Kia............

Was dat ook van mijn Passat gewend om altijd een schone camera achter het logo te hebben en in het donker zorgde de achteruitrijverlichting ervoor dat er nog genoeg detail te herkennen was op het scherm. Met de huidige weersomstandigheden heb ik eigenlijk helemaal niets meer aan de achteruitrijcamera van de e-Niro, die zit nu altijd wel onder de spetters. Best wel slecht eigenlijk.

• Like 1
  • 10 maanden later...
Geplaatst
Op 2-5-2019 om 22:54, Terp1234 zei:

Krijg nou wat; één van mijn ergernissen is de niet uitschuifbare zonneklep opzij. In deze Engelse Youtube review zie ik dat dat dus wel bestaat. Iemand die hem in Nederland toevallig ook uitschuifbaar heeft, of zal het toch weer een landafhankelijk dingetje zijn? 

image.thumb.png.30f579fcb1e52b0ca6c85f88ade0c88f.png

Ooit iets gevonden?

dit is echt de allergrootste ergernis van elke auto die ik ooit gereden heb. Totdat ik als voorlopers een Passat kreeg waarin dit zat. Helaas zat het niet in de Superb die ik destijds besteld had maar aangezien ze van de Passat identiek waren heb ik via eBay een set in Polen weten te bemachtigen destijds.  Moest ze alleen spuiten met speciale vinyl verf om de kleur te matchen maar bijna 4 jaar heel blij hiermee rondgereden.

net zitten googelen en heb wel wat “leads” gevonden maar heb jij het al opgelost ?

ik begrijp niet dat zoiets goedkoops en simpels niet standaard op elke auto zit. Als redelijk lang persoon met een behoorlijke gevoeligheid voor licht is dit echt een veiligheids dingetje.

1DF791BD-A64D-479C-A073-80F10A3DDE7C.png

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...