Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Bedankt heren! Het weekend was een leuke ontdekkingstocht, want er zitten toch echt wel veel functies in de auto. Gelukkig had ik door het forum al aardig wat voorkennis! :smile:

Dat de auto op het werk werd afgeleverd is natuurlijk mooi, maar de aflevering zelf stelde niet veel voor. Maar goed, het is inderdaad wel een mooie service van de LM.

Ik zal de komende tijd nog wel eea uit te zoeken hebben. Zo heb ik de app nog niet gekoppeld gekregen, ik krijg de melding dat er al een berijder is geregistreerd. Zal een mailtje sturen naar mijnkia@kia.nl. Al heb ik begrepen dat de functionaliteit van de app niet heel geweldig is.

Oja, en de blauwe strips voor en achterop laat ik voorlopig zo. Ik was van plan ze te laten wrappen, maar in combinatie met het zwart vind ik het wel tof staan eigenlijk. :cool2:

aangepast door BobV78

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...