Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
38 minuten geleden, DoubleUP zei:

Vandaag gehoord dat m'n E-Niro (Pearle White) met de boot aankomt op 18-6. Auto kan dan richting eind juni afgeleverd worden. Velgen 18" worden waarschijnlijk die van de foto. Ik overweeg zwart te laten wrappen: dak, spiegels en grille. En misschien de blauwe elementen. Nog even geduld!

IMG-20190522-WA0011.jpg

Mooi contrast wordt dat dan. Stoer. ben benieuwd !!

• Thanks 1
Geplaatst
6 uur geleden, DoubleUP zei:

Vandaag gehoord dat m'n E-Niro (Pearle White) met de boot aankomt op 18-6. Auto kan dan richting eind juni afgeleverd worden. Velgen 18" worden waarschijnlijk die van de foto. Ik overweeg zwart te laten wrappen: dak, spiegels en grille. En misschien de blauwe elementen. Nog even geduld!

Oh, jij hebt er goed over nagedacht. En je wrapt meteen iets meer dan de anderen. Wel een goed idee om die spiegels mee te pakken. Zeker met een witte auto.

Maar dat dak ook? Qua kleurstelling kan ik me daar zeker iets bij voorstellen, maar zou dat in de zomer niet voor extra hitte in de auto zorgen?

• Thanks 1
Geplaatst
8 uur geleden, Hippe lip zei:

Oh, jij hebt er goed over nagedacht. En je wrapt meteen iets meer dan de anderen. Wel een goed idee om die spiegels mee te pakken. Zeker met een witte auto.

Maar dat dak ook? Qua kleurstelling kan ik me daar zeker iets bij voorstellen, maar zou dat in de zomer niet voor extra hitte in de auto zorgen?

Temperatuurverschil tussen zwart en wit schijnt erg mee te vallen:

https://www.google.com/amp/s/www.autoblog.nl/nieuws/temperatuur-in-auto-kan-dit-weekend-hoog-oplopen-67724%3famp=1

De E-Niro is een mooie auto met prachtige testresultaten, maar qua verschijning niet echt héél bijzonder. Met deze aanpassingen vind ik hem persoonlijk veel mooier worden. Maar smaken verschillen uiteraard.:D

Geplaatst
53 minuten geleden, DoubleUP zei:

De E-Niro is een mooie auto met prachtige testresultaten, maar qua verschijning niet echt héél bijzonder. Met deze aanpassingen vind ik hem persoonlijk veel mooier worden. Maar smaken verschillen uiteraard.:D

Ja, je maakt er idd een heel eigen auto van. Ik kan die kleurstelling wel waarderen. De bedenking ging alleen om of het niet te warm zou worden, maar een zwart dak lijkt me ook wel wat op een witte wagen!

• 4 weken later...
Geplaatst

Mijn niro staat ook klaar om opgehaald te worden. Velgen zijn vervangen maar hrt lijkt mij of hij na de nieuwe velgen ineens zo uoog op zn poten staat. 

EEBB314B-33B7-4FC7-A877-E9DEA9E9B174.jpeg

Geplaatst
55 minuten geleden, Joey-Rio zei:

Banden om de nieuwe velgen zijn stuk smaller lijkt het wel.

Zelfde banden als normale 18 inch onder de niro. Maar volgens de banden meneer zakt het na 2 x een hobbel genomen te hebben. Was bij de foto net terug grkrikt

Geplaatst
Op 6-4-2019 om 16:26, King Niro zei:

Vandaag mijn Niro opgehaald. Hier alvast wat foto's

ENiro1.jpg

ENiro2.jpg

ENiro3.jpg

ENiro4.jpg

ENiro5.jpg

Mooie velgen. Ik heb ook enigma 18 in h Enigma. Bevalt het jou? Ik merk dat het erg trilt.. zinn al opnieuw gebalanceerd, maar nog geen effect.

Geplaatst

Weet je zeker dat het de velgen zijn dan? Heb je ook geprobeerd met een ander setje eronder? Er zijn nog meer mensen die last van trillingen hebben, kan de betreffende topic niet vinden op het moment...

Geplaatst
8 uur geleden, Buttonr zei:

Mooie velgen. Ik heb ook enigma 18 in h Enigma. Bevalt het jou? Ik merk dat het erg trilt.. zinn al opnieuw gebalanceerd, maar nog geen effect.

Nee, hier geen trillingen van de velgen/banden. Bevalt verder prima, ook qua comfort.

Geplaatst
Op 16-6-2019 om 11:26, Buttonr zei:

Kijk hier ook ff:

Geplaatst (aangepast)

Vandaag is m'n E-Niro bij de dealer gearriveerd! Nog een poosje wachten op het rijklaar maken en wrappen, maar hij zit er aan te komen.:clap:

aangepast door DoubleUP
Geplaatst
40 minuten geleden, DoubleUP zei:

Vandaag is m'n E-Niro bij de dealer gearriveerd! Nog een poosje wachten op het rijklaar maken en wrappen, maar hij zit er aan te komen.:clap:

Ga je 'm helemaal wrappen of uitsluitend de accenten??

Geplaatst
2 uur geleden, Speedfreak zei:

Ga je 'm helemaal wrappen of uitsluitend de accenten??

Accenten heb ik wel over na gedacht, maar die laat ik zo, bij Pearle White vind ik dat blauw wel speels. Ik laat zwart wrappen: grille, dak en dakranden. Tzt plaats ik wel wat foto's.:-)

Geplaatst

Ik kan weinige carwrappers vinden sie het voor een normale prijs doen (blauwe accenten)  vaak boven 250 euro. Terwijl het voor 100 zou moeten kunnen

Geplaatst
1 uur geleden, DoubleUP zei:

Morgen ophalen!:clap:

Ziet er sjiek uit! De auto krijgt een heel eigen look op deze manier. echt heel anders dan alle broertjes en zusjes.

Ook leuk dat je die blauwe accenten laat zoals ze zijn. Ik kan niet goed zien of de brede blauwe rand midvoor (onderaan bij de eigenlijke, echt grille) zwart is of blauw is gebleven.

• Like 1
Geplaatst

ziet er gaaf uit zo, prima keuze en smaak 

nou maar hopen op veel rijplezier en weinig of nog liever geen ongemakken..!

(zoals de trillingen topic, hopelijk komt er een oplossing voor!) 

• Like 1
Geplaatst
1 uur geleden, Hippe lip zei:

Ik kan niet goed zien of de brede blauwe rand midvoor (onderaan bij de eigenlijke, echt grille) zwart is of blauw is gebleven.

Nee, die is blauw gebleven. Alles wat blauw was, is nog steeds blauw. Vond ik bij zwart/wit wel mooi. Zelfs nog even overwogen om de remschijven ook blauw te laten maken, maar dat werd een beetje teveel van het goede.:smile:

Geplaatst
1 minuut geleden, DoubleUP zei:

Nee, die is blauw gebleven. Alles wat blauw was, is nog steeds blauw. Vond ik bij zwart/wit wel mooi. Zelfs nog even overwogen om de remschijven ook blauw te laten maken, maar dat werd een beetje teveel van het goede.:smile:

Was wel subtiel geweest als die brede blauwe rand midvoor zwart was en er alleen rondom vier blauwe streepjes overgebleven waren. Maar iedereen maakt natuurlijk zijn eigen keuzes.

Geplaatst

Wauw DoubleUP wat een plaatje erg mooi, gefeliciteerd

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...