Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mooi hoor. Zelf geen witte gekozen omdat de grille dan van wit plastic zou worden maar zie dat jij voor elkaar hebt gekregen om een zwarte grille te krijgen op een witte auto. Stoer!

• Thanks 1
Geplaatst (aangepast)

Ik heb hem nu een kleine 2 weken maar wil jullie de foto's niet onthouden. Heb de blauwe accenten en grill  laten wrappen. 

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_32c8.jpg

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_32c6.jpg

aangepast door E-lmar
  • Like 2
Geplaatst
2 uur geleden, E-lmar zei:

Ik heb hem nu een kleine 2 weken maar wil jullie de foto's niet onthouden. Heb de blauwe accenten en grill  laten wrappen. 

Ziet er netjes uit. Is ook mijn plan om die accenten in het wit te laten wrappen als ik mijn e-niro heb.  Is Dutch-dutch.nl een aanrader???

Geplaatst
25 minuten geleden, korsowito zei:

Volgens mij zijn ze zilver.. maar ik kan het mis hebben

Yes, en dutch dutch zeker aanrader!

Geplaatst

ziet er goed uit. Nice touch, dat zilver.

Veel rijplezier ermee, maar dat zal wel lukken :)

Geplaatst
5 uur geleden, E-lmar zei:

Hee, jij hebt die streepjes in een lichte kleur laten wrappen! Op deze kleur auto staat dat mooi!

en de grill netjes in de kleur van de rest. Low profile; wel zo rustig.

TOP!

• Thanks 1
Geplaatst

Ik had precies hetzelfde idee om te doen wanneer ik mijn E-Niro krijg, de kleine streepjes gelijk aan de dakrails en de rand van de grill zwart. Ziet er goed uit!

• Like 1
Geplaatst
On 7/4/2019 at 3:51 PM, E-lmar said:

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_32c8.jpg

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_32c6.jpg

Hoe is het verbruik met deze wielen?

• 4 weken later...
Geplaatst
2 uur geleden, Sjoerd de Beer zei:

Eventueel de blauwe accenten zwart wrappen. 

kijk dan even hier; 

Geplaatst

Ook ik ben nu zo’n 2 weken een happy e-Niro rijder.Ik heb er via de dealer een Hollandia schuif-kantelden in laten zetten. Zelf heb ik de turquoise accenten met Plastdip grijs gemaakt. Hier wat foto’s. 

38787228-E035-49D4-825B-2F18B30F697A.jpeg

0F32DB74-3905-440B-80B9-C96C189AC6A5.jpeg

7E0E5768-8191-4DEB-8485-016C8247B58F.jpeg

360FCD36-D200-46BC-B1D9-341A686BA442.jpeg

• Like 2
Geplaatst (aangepast)

Netjes gedaan met die Plastdip! Dat grijs staat erg fraai zo!

Is dat veel werk geweest? Je zal wel veel moeten afplakken, lijkt me. 

En moet je na het spuiten nog iets nabewerken, zoals randjes of zo?

aangepast door Hippe lip
Geplaatst (aangepast)

Je moet bij Plastidip wel afplakken maar ruim om het betreffende deel. Vervolgens trek je de Plastidip die er om heen zit weg en is het de bedoeling dat het bij de overgang afscheurt. Dat ging bij de streepjes zonder probleem. Maar bij de gril lukte het de eerste keer niet. Doordat het zwarte plastic eromheen wat ruw is kreeg ik de Plastdip moeilijk los en omdat de naad daar veel kleiner is trok ik ook stukjes mee van de gril. Heb toen alles weer verwijderd.

Bij een nieuwe poging heb ik toen het zwarte plastic ingesmeerd met vaseline. Dat ging een heel stuk beter. Als je van heel dichtbij kijkt zie je dat het niet perfect is, maar voor 12 euro en een paar uur fröbelen ben ik tevreden. 

0C7512D2-94F5-4F9C-B8A7-2B6515610E2E.jpeg

aangepast door Nirotto
  • Like 2
Geplaatst

Dank voor de foto; leuk om te zien hoe je dat afgeplakt hebt. Zo zijn al die bergen gratis krantjes tenminste nog érgens goed voor.... :lol:

Leerzaam ook om je ervaringen zo te delen. Dat geeft me moed om het in een voorkomend geval ook eens te proberen. Ik houd ook wel van dat gefröbel.

Had je het aan de randen mss ook los kunnen snijden, ipv lostrekken? Zeker als je toch in een naad snijd lijkt me dat wel gaan. Wel voorzichtig snijden natuurlijk en niet botweg het mes erin zetten... 

Geplaatst (aangepast)

Snijden gaat nog niet zo gemakkelijk omdat de Plastidip erg flexibel is. Maar ik heb inderdaad wel een mesje gebruikt om de laatste restjes weg te snijden/krabben. Maar dat werkte dus alleen in combinatie met de vaseline.

ik heb trouwens ook nog even op een klein stukje getest of ik niet beter tot aan de naad kon afplakken. Dat werkte echter minder goed dan dan de vaseline optie.

aangepast door Nirotto
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...