Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nee...., EXACT dezelfde banden, zelfde maat, zelfde spanning, zelfde merk etc.
Tijdelijk velgen waren de originele/standaard velgen waarmee de auto geleverd word...

mijn eigen velgen zijn deze

wvelg.jpg

Geplaatst
27 minuten geleden, stevedem zei:

mijn eigen velgen zijn deze

wvelg.jpg

Zien er eigenlijk best wel fraai uit!

Kosta?

En waar besteld?

Geplaatst

Ik heb mijn Niro in januari besteld, er was een plekje op productie vrij gekomen. (27-3 geleverd, nog binnen de 3 maanden dus )
Had daardoor alleen keuze tussen blauw en zwart, en er zat een verplicht setje winterwielen bij  (uiteraard de duurste)
Ik heb daar dus de zomerbanden om laten zetten, en de originele velgen zitten de winterbanden om, en die liggen in m'n schuur totdat ik de auto ooit weer verkoop.
Tis deze set : https://webshop.kia.nl/accessoires/winterwielen/0/Q4400ADS07GRTGW/

Geplaatst
5 uur geleden, stevedem zei:

Ik heb mijn Niro in januari besteld, er was een plekje op productie vrij gekomen. (27-3 geleverd, nog binnen de 3 maanden dus )

Zelf rechtstreeks bij dealer besteld of bij leasemaatschappij?

Geplaatst

Nou, das wel bijzonder dan! Er zijn er hier heel wat die iets eerder besteld hebben en een heel veel langere levertijd hebben dacht ik....

Geplaatst
4 minuten geleden, stevedem zei:

gewoon besteld bij dealer idd.

België?

Geplaatst
2 uur geleden, Hippe lip zei:

Nou, das wel bijzonder dan! Er zijn er hier heel wat die iets eerder besteld hebben en een heel veel langere levertijd hebben dacht ik....

Hij gaf ook aan dat er een plekje in de productie was vrijgekomen, waarschijnlijk een annulering. Mazzel hebben dus :)

Geplaatst (aangepast)
14 minuten geleden, King Niro zei:

Hij gaf ook aan dat er een plekje in de productie was vrijgekomen, waarschijnlijk een annulering. Mazzel hebben dus :)

Ja, dat las ik ook, maar als zoiets gebreurt verwacht ik dat de hele wachtlijst één plekkie naar voren opschuift en er zo dus plezier aan beleeft. Dan blijft de oorspronkelijke volgorde in stand.
Wel zo eerlijk, toch?

aangepast door Hippe lip
Geplaatst
32 minuten geleden, Hippe lip zei:

Ja, dat las ik ook, maar als zoiets gebreurt verwacht ik dat de hele wachtlijst één plekkie naar voren opschuift en er zo dus plezier aan beleeft. Dan blijft de oorspronkelijke volgorde in stand.
Wel zo eerlijk, toch?

zou wel eerlijk zijn, maar nu heeft de dealer gegarandeerd een extra auto verkocht...............

Geplaatst

Administratief lijkt het mij simpeler dat gat te vullen, dan alle daarop volgende orders op te schuiven: 1 mutatie vs. TIG mutaties.
Zeker als er meerdere gaten vallen blijf je dan aan het schuiven aan het eind van de lijst...

Geplaatst

Ik was onder de impressie dat "kleurbatches" verleden tijd waren. Zeker in een tijd waarin bijv. de Aygo, C1 en 107 op dezelfde band, door elkaar gemaakt worden en de kleuren onderling niet uitwisselbaar zijn...
En nieuw is dat niet; in Borne werden de Volvo 440 en Mitsubishi Carisma ook op dezelfde band gebouwd...

Geplaatst
3 uur geleden, henk smit zei:

bij private lease bestelt na twee weken rijden kon kiezen alle kleuren .

heb gekozen donker grijs metalic.

Een Niro of een E-Niro ?

Geplaatst
13 uur geleden, korsowito zei:

nou, neem @Hippe lip als voorbeeld. Hij heeft voor runway red gekozen. Hierdoor moest hij tot deze maand wachten voor zijn levering...

?????????? Ik heb mijn Runway Red e-Niro vanaf 5 maart.

Geplaatst
9 minuten geleden, henk smit zei:

Kia niro hybride .

Henk, het is je hier al vaker gezegd: het gaat hier over de e-Niro, de volledig elektrische Niro. En echt, daarbij zijn een paar dingen echt anders dan bij de andere Niro's. Wel ff opletten, hè... ;-)

• Like 1
  • Haha 1
Geplaatst
9 uur geleden, Case zei:

?????????? Ik heb mijn Runway Red e-Niro vanaf 5 maart.

Wanneer besteld (order definitief)?

En zelf bij dealer besteld of via LM geleverd?

Geplaatst
het probleem met een E niro.  in het buiten land.  dat er geen genoeg laat palen zijn .
wel in Noorwegen 

Daar gaat het hier niet om Henk!
Blijf nou eens on-topic!
  • Like 1
Geplaatst
4 uur geleden, Hippe lip zei:

Wanneer besteld (order definitief)?

En zelf bij dealer besteld of via LM geleverd?

23 november zelf besteld bij de dealer.

Geplaatst
Op 15-5-2019 om 13:19, Case zei:

23 november zelf besteld bij de dealer.

Da's idd wel héél erg vroeg! Dacht dat de dealers pas begin december begonnen met hun belrondes. Ben je vast een van de eerste orders in NL geweest. 

Dat verklaart een hoop.

• 5 jaar later...
Geplaatst

kan de draairichting van de aero-velgen verkeerd om zijn geplaatst onder je auto. Heb nu namelijk ook winterbanden op niet originele velgen en overweeg de winterbanden over te zetten op de aero-velgen om te compenseren voor het hogere verbruik in de winter, maar de ervaring van stevedem verteld het omgekeerde.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...