Ga naar inhoud

UVO connect


B0rn

Aanbevolen Berichten

Hey allemaal,

 

In december gaan we onze Kia Ceed SW bestellen, deze zou UVO connect aan boord hebben. Het is me niet volledig duidelijk wat ik met dit systeem kan doen... 

Kan ik hier bijvoorbeeld mee mijn auto reeds opwarmen als deze op de oprit staat via smartphone?

Kunnen jullie me wat meer uitleg verschaffen?

 

Thanks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Uhm nee, de ceed heeft geen standkachel oid aan boord tenzij je dit achteraf laat inbouwen voor zo'n €2500 (webasto).

Die uvo connect app laat je niet veel meer doen dan een route toesturen naar je autonavigatie en je deuren te sluiten en wat ritteninformatie op te vragen en waar je auto staat. Leuke toevoeging maar niet spannend allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites


18 uur geleden, Renzo4000 zei:

Uhm nee, de ceed heeft geen standkachel oid aan boord tenzij je dit achteraf laat inbouwen voor zo'n €2500 (webasto).

Die uvo connect app laat je niet veel meer doen dan een route toesturen naar je autonavigatie en je deuren te sluiten en wat ritteninformatie op te vragen en waar je auto staat. Leuke toevoeging maar niet spannend allemaal.

Het is dus ook een tracker voor je voertuig. Bij diefstal bijvoorbeeld handig?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan er idd niet heel veel mee. Werkt ook niet altijd naar behoren volgens mij. Zo moet hij alle ritten met info weergeven van de afgelopen dagen, maar hij kan ook zo maar een dag missen terwijl er wel degelijk met de auto gereden is. En wat ik ook niet snap is dat de ene dag de info op het statusscherm in het Nederlands wordt weergegeven terwijl vandaag bijvoorbeeld alles er weer in het Engels opstaat. Iemand een idee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Heb vanmiddag nog even via de Kia-chat dit onderwerp ter sprake gebracht. Laatste UVO-update van mijn auto is van 19 november. Ben volgens de medewerker niet de enige die dit probleem (storing) heeft. Kia gaat het nu verder uitzoeken en neemt zsm contact met mij op. Wordt vervolgd.  

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...