pdakkerman Geplaatst 23 Februari, 2021 Geplaatst 23 Februari, 2021 allemaal broertjes en zusjes K518SB, K519SB, K520SB, K521SB, K522SB, K523SB, K524SB, K525SB, K526SB, K527SB, K528SB, Quote
Remco Boender Geplaatst 23 Februari, 2021 Geplaatst 23 Februari, 2021 Staat er toevallig een GTplusline in Deluxe White tussen? Quote
OwN4UtReG Geplaatst 23 Februari, 2021 Geplaatst 23 Februari, 2021 Staat er toevallig een GTplusline in Deluxe White tussen? Nee maar wel een blauwe . Grapje ik heb geen idee. Wordt een beetje flauw van al dat wachten . September besteld Quote
Remco Boender Geplaatst 23 Februari, 2021 Geplaatst 23 Februari, 2021 19 minuten geleden, OwN4UtReG zei: Nee maar wel een blauwe . Grapje ik heb geen idee. Wordt een beetje flauw van al dat wachten . September besteld haha had het lijstje ook al bekeken, maar heb wel een andere welke overeenkomt met de mijne. Ja hier ook hoor. Zou hem over 2 weken moeten kunnen krijgen, maar heb nog niets gehoord van levering dus wie weet hoor ik dat deze week nog. Zolang zullen ze toch niet nodig hebben om hem rijklaar te krijgen? Quote
Stephannn Geplaatst 23 Februari, 2021 Geplaatst 23 Februari, 2021 (aangepast) Het ophalen is vervroegd. Ik ben vandaag gebeld, aanstaande donderdag om 11 uur kan ik hem ophalen. Mooi bericht!! 23 Februari, 2021 aangepast door Stephannn Quote
Remco Boender Geplaatst 23 Februari, 2021 Geplaatst 23 Februari, 2021 Het ophalen is vervroegd. Ik ben vandaag gebeld, aanstaande donderdag om 11 uur kan ik hem ophalen. Mooi bericht!! Nice!! Quote
Nyazzin Geplaatst 24 Februari, 2021 Geplaatst 24 Februari, 2021 Op 23-2-2021 om 18:46, Stephannn zei: Het ophalen is vervroegd. Ik ben vandaag gebeld, aanstaande donderdag om 11 uur kan ik hem ophalen. Mooi bericht!! Nice! Veel plezier alvast! Quote
Remco Boender Geplaatst 25 Februari, 2021 Geplaatst 25 Februari, 2021 @Stephannn hoe bevalt ie? Quote
Stephannn Geplaatst 25 Februari, 2021 Geplaatst 25 Februari, 2021 (aangepast) 1 uur terug, Remco Boender zei: @Stephannn hoe bevalt ie? Fantastisch! Het lange wachten is beloond vandaag. Genieten, dakje open en rijden! ik stuur wel even een foto 25 Februari, 2021 aangepast door Stephannn Quote
Stephannn Geplaatst 25 Februari, 2021 Geplaatst 25 Februari, 2021 7 minuten geleden, Stephannn zei: Fantastisch! Het lange wachten is beloond vandaag. Genieten, dakje open en rijden! ik stuur wel even een foto Quote
Mitch_Proceed Geplaatst 25 Februari, 2021 Geplaatst 25 Februari, 2021 6 minuten geleden, Stephannn zei: Heb jij nou rode naafdoppen op een GT PlusLine? Volgensmij heb je GT velgen gekregen haha. Bij mij is die gewoon zilverkleurig. Mooie kleur, Penta Metal. We hebben dezelfde Quote
Remco Boender Geplaatst 25 Februari, 2021 Geplaatst 25 Februari, 2021 12 minuten geleden, Mitch_Proceed zei: Heb jij nou rode naafdoppen op een GT PlusLine? Volgensmij heb je GT velgen gekregen haha. Bij mij is die gewoon zilverkleurig. Mooie kleur, Penta Metal. We hebben dezelfde Dat viel mij ook al op inderdaad zijn toch dezelfde velgen? behalve de kleur van de dop? Mooi hoor. Ik hoop morgen wat te horen. Quote
Stephannn Geplaatst 25 Februari, 2021 Geplaatst 25 Februari, 2021 (aangepast) Die rode naafdoppen wilde ik er bij hebben. Ik heb ook de zilveren. Ik kijk even aan wat mooier is. De rode zitten er nu op dus. zijn dezelfde velgen gewoon. @ mitch, kleur is prachtig. Blij met de keuze ook al blijf ik wit ook top vinden. 25 Februari, 2021 aangepast door Stephannn Quote
Remco Boender Geplaatst 25 Februari, 2021 Geplaatst 25 Februari, 2021 7 minuten geleden, Stephannn zei: Die rode naafdoppen wilde ik er bij hebben. Ik heb ook de zilveren. Ik kijk even aan wat mooier is. De rode zitten er nu op dus. zijn dezelfde velgen gewoon. @ mitch, kleur is prachtig. Blij met de keuze ook al blijf ik wit ook top vinden. Die krijg ik binnenkort. En die heb ik alleen maar in de showroom gezien dus ben benieuwd in de zon Quote
Mitch_Proceed Geplaatst 25 Februari, 2021 Geplaatst 25 Februari, 2021 (aangepast) 5 minuten geleden, Remco Boender zei: Die krijg ik binnenkort. En die heb ik alleen maar in de showroom gezien dus ben benieuwd in de zon Zie steeds meer Proceed’s rondrijden. Gister 2 witte tegengekomen en 1 blue flame. Omgeving Apeldoorn en Zwolle. Éentje daarvan was in de file. En toen we naast elkaar stonden, toch maar duimpje omhoog. @Stephannn heel veel rijplezier man! 25 Februari, 2021 aangepast door Mitch_Proceed Quote
Remco Boender Geplaatst 25 Februari, 2021 Geplaatst 25 Februari, 2021 Zojuist, Mitch_Proceed zei: Zie steeds meer Proceed’s rondrijden. Gister 2 witte tegengekomen en 1 flaming blue. Omgeving Apeldoorn en Zwolle. Éentje daarvan was in de file. En toen we naast elkaar stonden, toch maar duimpje omhoog. @Stephannn heel veel rijplezier man! Ik heb er helemaal nog geen een gezien. Nu moet ik ook zeggen dat ik al een jaar niet meer naar mijn werk ben geweest maar dan nog zou je af en toe wel een wat moeten zien. Maar goed. Waren zeker allemaal proefritjes? Quote
Nyazzin Geplaatst 25 Februari, 2021 Geplaatst 25 Februari, 2021 5 uur geleden, Stephannn zei: Fantastisch! Het lange wachten is beloond vandaag. Genieten, dakje open en rijden! ik stuur wel even een foto Ziet er goed uit man! Quote
tijdjes123 Geplaatst 26 Februari, 2021 Geplaatst 26 Februari, 2021 Hoe vinden jullie de kleur orange fusion op de proceed? Zit heel erg te twijfelen om die of blue flame te nemen Quote
OwN4UtReG Geplaatst 26 Februari, 2021 Geplaatst 26 Februari, 2021 Hoe vinden jullie de kleur orange fusion op de proceed? Zit heel erg te twijfelen om die of blue flame te nemenIk heb die kleur nog nooit in het echt gezien. Bij mij was het niet echt een optie. Ik twijfelde tussen rood en blauw. Maar toch maar de blue flame gedaan. Die heb ik vaak genoeg zien staan in de buurt en is echt een gave kleur. Maar goed het blijft persoonlijk. Die oranje komt op mij een beetje goedkoop over maar goed dat is altijd lastig te bepalen van een foto. Die niet metallic rood vond ik ook niet zo mooi op een plaatje maar in de showroom zag die er ook tof uit. Quote
Stephannn Geplaatst 26 Februari, 2021 Geplaatst 26 Februari, 2021 1 uur terug, tijdjes123 zei: Hoe vinden jullie de kleur orange fusion op de proceed? Zit heel erg te twijfelen om die of blue flame te nemen Heb de kleur nog niet gezien, maar dat blijft een persoonlijk iets. De meeste nemen een andere kleur, dus een beetje apart is orange dus wel. Persoonlijk zou ik voor blue flame gaan. Quote
danny1909 Geplaatst 26 Februari, 2021 Geplaatst 26 Februari, 2021 Op 22-2-2021 om 20:29, danny1909 zei: Zaterdag proefrit gereden en vandaag besteld. Gt-line 1.5 t-gdi dct in de kleur blue flame. Verwachte levertijd is 3 maanden. Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk Vanaf wanneer zit het nieuwe KIA logo op nieuw bestelde auto's eigenlijk? Quote
Remco Boender Geplaatst 26 Februari, 2021 Geplaatst 26 Februari, 2021 2 minuten geleden, danny1909 zei: Vanaf wanneer zit het nieuwe KIA logo op nieuw bestelde auto's eigenlijk? Dacht ergens van de zomer pas. Maar ik heb verschillende berichten gelezen. Quote
danny1909 Geplaatst 26 Februari, 2021 Geplaatst 26 Februari, 2021 Dacht ergens van de zomer pas. Maar ik heb verschillende berichten gelezen.Ok, gaan het zien. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 26 Februari, 2021 Geplaatst 26 Februari, 2021 Hoe vinden jullie de kleur orange fusion op de proceed? Zit heel erg te twijfelen om die of blue flame te nemenIk vond deze oranje ergens op voorraad. Als je die kleur zo ziet is ie toch ook wel mooi https://www.wensink.nl/kia/proceed/10-t-gdi-gt-line-prachtige-auto/wensink-lelystad/detail/occ15974520 1 Quote
Remco Boender Geplaatst 26 Februari, 2021 Geplaatst 26 Februari, 2021 Zo is ie ook wel mooi idd. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.