Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie heeft er een Proceed in bestelling?

Ga naar de oplossing Opgelost door Renzo4000,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Staat er toevallig een GTplusline in Deluxe White tussen?

Nee maar wel een blauwe .

Grapje ik heb geen idee. Wordt een beetje flauw van al dat wachten . September besteld
Geplaatst
19 minuten geleden, OwN4UtReG zei:

Nee maar wel een blauwe emoji41.png.

Grapje ik heb geen idee. Wordt een beetje flauw van al dat wachten . September besteld emoji848.png

haha had het lijstje ook al bekeken, maar heb wel een andere welke overeenkomt met de mijne. 

Ja hier ook hoor. Zou hem over 2 weken moeten kunnen krijgen, maar heb nog niets gehoord van levering dus wie weet hoor ik dat deze week nog. Zolang zullen ze toch niet nodig hebben om hem rijklaar te krijgen?

Geplaatst (aangepast)

Het ophalen is vervroegd. Ik ben vandaag gebeld, aanstaande donderdag om 11 uur kan ik hem ophalen. Mooi bericht!!

aangepast door Stephannn
Geplaatst
Op 23-2-2021 om 18:46, Stephannn zei:

Het ophalen is vervroegd. Ik ben vandaag gebeld, aanstaande donderdag om 11 uur kan ik hem ophalen. Mooi bericht!!

Nice! Veel plezier alvast!

Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, Remco Boender zei:

@Stephannn hoe bevalt ie?

Fantastisch!  Het lange wachten is beloond vandaag. Genieten, dakje open en rijden!

ik stuur wel even een foto 

aangepast door Stephannn
Geplaatst
6 minuten geleden, Stephannn zei:

F99BFB49-844E-4B35-9D12-0CB165E18CF8.jpeg

Heb jij nou rode naafdoppen op een GT PlusLine? Volgensmij heb je GT velgen gekregen haha.
Bij mij is die gewoon zilverkleurig.
Mooie kleur, Penta Metal. We hebben dezelfde :grin::dup:

Geplaatst
12 minuten geleden, Mitch_Proceed zei:

Heb jij nou rode naafdoppen op een GT PlusLine? Volgensmij heb je GT velgen gekregen haha.
Bij mij is die gewoon zilverkleurig.
Mooie kleur, Penta Metal. We hebben dezelfde :grin::dup:

Dat viel mij ook al op inderdaad :) zijn toch dezelfde velgen? behalve de kleur van de dop?

Mooi hoor. Ik hoop morgen wat te horen.

Geplaatst (aangepast)

Die rode naafdoppen wilde ik er bij hebben. 
Ik heb ook de zilveren. Ik kijk even aan wat mooier is. De rode zitten er nu op dus. 
zijn dezelfde velgen gewoon. 
@ mitch, kleur is prachtig. Blij met de keuze ook al blijf ik wit ook top vinden. 

aangepast door Stephannn
Geplaatst
7 minuten geleden, Stephannn zei:

Die rode naafdoppen wilde ik er bij hebben. 
Ik heb ook de zilveren. Ik kijk even aan wat mooier is. De rode zitten er nu op dus. 
zijn dezelfde velgen gewoon. 
@ mitch, kleur is prachtig. Blij met de keuze ook al blijf ik wit ook top vinden. 

Die krijg ik binnenkort. En die heb ik alleen maar in de showroom gezien dus ben benieuwd in de zon :)

Geplaatst (aangepast)
5 minuten geleden, Remco Boender zei:

Die krijg ik binnenkort. En die heb ik alleen maar in de showroom gezien dus ben benieuwd in de zon :)

Zie steeds meer Proceed’s rondrijden. Gister 2 witte tegengekomen en 1 blue flame. Omgeving Apeldoorn en Zwolle.
Éentje daarvan was in de file. En toen we naast elkaar stonden, toch maar duimpje omhoog.

@Stephannn heel veel rijplezier man! 

aangepast door Mitch_Proceed
Geplaatst
Zojuist, Mitch_Proceed zei:

Zie steeds meer Proceed’s rondrijden. Gister 2 witte tegengekomen en 1 flaming blue. Omgeving Apeldoorn en Zwolle.
Éentje daarvan was in de file. En toen we naast elkaar stonden, toch maar duimpje omhoog.

@Stephannn heel veel rijplezier man! 

Ik heb er helemaal nog geen een gezien. Nu moet ik ook zeggen dat ik al een jaar niet meer naar mijn werk ben geweest maar dan nog zou je af en toe wel een wat moeten zien. Maar goed. Waren zeker allemaal proefritjes? :P

Geplaatst
5 uur geleden, Stephannn zei:

Fantastisch!  Het lange wachten is beloond vandaag. Genieten, dakje open en rijden!

ik stuur wel even een foto 

Ziet er goed uit man! 

Geplaatst
Hoe vinden jullie de kleur orange fusion op de proceed? Zit heel erg te twijfelen om die of blue flame te nemen

Ik heb die kleur nog nooit in het echt gezien. Bij mij was het niet echt een optie. Ik twijfelde tussen rood en blauw. Maar toch maar de blue flame gedaan. Die heb ik vaak genoeg zien staan in de buurt en is echt een gave kleur.

Maar goed het blijft persoonlijk. Die oranje komt op mij een beetje goedkoop over maar goed dat is altijd lastig te bepalen van een foto. Die niet metallic rood vond ik ook niet zo mooi op een plaatje maar in de showroom zag die er ook tof uit.
Geplaatst
1 uur terug, tijdjes123 zei:

Hoe vinden jullie de kleur orange fusion op de proceed? Zit heel erg te twijfelen om die of blue flame te nemen

Heb de kleur nog niet gezien, maar dat blijft een persoonlijk iets. De meeste nemen een andere kleur, dus een beetje apart is orange dus wel. Persoonlijk zou ik voor blue flame gaan. 

Geplaatst
Op 22-2-2021 om 20:29, danny1909 zei:

Zaterdag proefrit gereden en vandaag besteld. Gt-line 1.5 t-gdi dct in de kleur blue flame. Verwachte levertijd is 3 maanden.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Vanaf wanneer zit het nieuwe KIA logo op nieuw bestelde auto's eigenlijk? 

Geplaatst
2 minuten geleden, danny1909 zei:

Vanaf wanneer zit het nieuwe KIA logo op nieuw bestelde auto's eigenlijk? 

Dacht ergens van de zomer pas. Maar ik heb verschillende berichten gelezen.

Geplaatst
Dacht ergens van de zomer pas. Maar ik heb verschillende berichten gelezen.
Ok, gaan het zien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...