Ga naar inhoud

Wie heeft er een Proceed in bestelling?


Gampie
Ga naar de oplossing Opgelost door Renzo4000,

Aanbevolen Berichten

Huh? proceed wordt toch alleen geleverd met alcantara stoelen?
Mijn Proceed GT Plus Line heeft hetzelfde interieur als de reguliere GT, dus Leder/Alcantara.
Alleen zijn de stiksels licht grijs ipv rood

Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, Carfreak zei:

Mijn Proceed GT Plus Line heeft hetzelfde interieur als de reguliere GT, dus Leder/Alcantara.
Alleen zijn de stiksels licht grijs ipv rood
 

Ja inderdaad, heb de GT PlusLine in bestelling staan en heb tijdens het bestellen ook gezien dat dit identiek is behalve dat de rode stiksels grijs zijn. Niet helemaal waar want volgens mij ook geen stiksels in de deurportieren. Dacht trouwens eerst dat de stiksels wit waren dus het is erg licht grijs :)

Edit: zat beetje scheel te kijken want ik heb volgens mij geen leder hoor. Speciaal bij besteld ofzo?

aangepast door Kia Proceed
Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uur geleden, tijdjes123 zei:

Huh? proceed wordt toch alleen geleverd met alcantara stoelen?

  Ja klopt maar had de optie leren stoelen gekozen @ 1700 euro dus dat word pas gemonteerd ergens bij een ander bedrijf nadat de auto is aangekomen in Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 23-3-2021 om 10:11, danny1909 zei:

mm je brengt me aan het twijfelen, ik ben er blindelings vanuit gegaan dat de nieuwe 1.5 altijd een MHEV was, vandaar. Ik zie bij het type auto in de bestelling ook nergens voorkomen dus het zal inderdaad niet een MHEV zijn. 

Geeft voor mij ook totaal niet, gelukkig maar. 

 

*edit* mijn dealer ook gemaild hoe het nu precies zit met die MHEV

Geen MHEV, net bevestigd door de dealer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een update vanuit de dealer.

“Auto is klaar voor afvoer. Dat betekent dat hij z.s.m. getransporteerd wordt.”

Hopelijk is hij snel hier.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Weer een mooie update van de dealer.

Woensdag auto ophalen

En als het goed is deden ze maandag de parkeersensoren voor inbouwen als hij binnen was. Anders even een nieuw afspraak ervoor maken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik krijg net van mijn dealer te horen dat er nog deze week alleen een proceed besteld kan worden.
Daarna wordt het wachten op het 2022 model en worden ook de nieuwe prijzen bekendgemaakt. Hopelijk wordt die niet veel duurder want dan pas die niet in mijn leasebudget.

aangepast door tijdjes123
Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 28-3-2021 om 13:57, CrutzZz zei:

He is waiting for me emoji28.pngemoji108.png bij de dealer

Mooiste auto van de hele rij! Gelukkig bijna klaar met wachten, heb zelf echter net door gekregen dat ik waarschijnlijk tot eind juni moet wachten :cry:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


22 uur geleden, tijdjes123 zei:

Ik krijg net van mijn dealer te horen dat er nog deze week alleen een proceed besteld kan worden.
Daarna wordt het wachten op het 2022 model en worden ook de nieuwe prijzen bekendgemaakt. Hopelijk wordt die niet veel duurder want dan pas die niet in mijn leasebudget.

Dat is niet zo'n goed nieuws! Niet voor jou en ook niet goed voor diverse collega's van mij die er naar aan het kijken zijn. Ik ben toevallig de eerste die een nieuwe lease auto mocht uitkiezen en binnenkort zijn er diverse collega's aan de beurt die nu gestart zijn met het rondkijken. Uiteraard vragen ze ook steeds aan mij wat ik gekozen heb en niemand kent de Proceed zodra ik deze noem. Paar dagen later komen ze er allemaal op terug om te vertellen dat het inderdaad een erg mooie auto is en dat ze er ook interesse in hebben.

Misschien is het wel goed nieuws voor mij want ik vind het leuker om als enige erin te rijden dan dat er een hele rij met Proceeds op de parkeerplaats staat.  Zo vind ik het ook erg leuk dat je de auto niet veel op de weg ziet en daarom wat exclusiever voelt. Ik snap echter nog steeds niet waarom dat is want ik vind het absoluut de mooiste auto in z'n prijsklasse en is zelfs de goedkoopste van alle mogelijke concurrenten die ik bekeken heb (met dezelfde motor en opties dus waarom kiezen maar zo weinig mensen voor deze auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Begin maart is voor mij besteld een ProCeed GT-PlusLine DCT7 pano MY21 1.5 T-GDi,kleur De Luxe White en parkeersensoren voor als accessoire. Ik verwacht dat deze medio juni geleverd wordt, hoewel dit mijn eigen inschatting is. Ik hoop stiekem dat iemand nu uit ervaring kan roepen dat de levertijden op dit model korter zijn dan 3 maanden ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Begin maart is voor mij besteld een ProCeed GT-PlusLine DCT7 pano MY21 1.5 T-GDi,kleur De Luxe White en parkeersensoren voor als accessoire. Ik verwacht dat deze medio juni geleverd wordt, hoewel dit mijn eigen inschatting is. Ik hoop stiekem dat iemand nu uit ervaring kan roepen dat de levertijden op dit model korter zijn dan 3 maanden ;-)

21 januari besteld (eigenlijk september) gisteren geleverd. ( 30 april was eigenlijk de afleverdatum)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites


6 uur geleden, Kia Proceed zei:

Dat is niet zo'n goed nieuws! Niet voor jou en ook niet goed voor diverse collega's van mij die er naar aan het kijken zijn. Ik ben toevallig de eerste die een nieuwe lease auto mocht uitkiezen en binnenkort zijn er diverse collega's aan de beurt die nu gestart zijn met het rondkijken. Uiteraard vragen ze ook steeds aan mij wat ik gekozen heb en niemand kent de Proceed zodra ik deze noem. Paar dagen later komen ze er allemaal op terug om te vertellen dat het inderdaad een erg mooie auto is en dat ze er ook interesse in hebben.

Misschien is het wel goed nieuws voor mij want ik vind het leuker om als enige erin te rijden dan dat er een hele rij met Proceeds op de parkeerplaats staat.  Zo vind ik het ook erg leuk dat je de auto niet veel op de weg ziet en daarom wat exclusiever voelt. Ik snap echter nog steeds niet waarom dat is want ik vind het absoluut de mooiste auto in z'n prijsklasse en is zelfs de goedkoopste van alle mogelijke concurrenten die ik bekeken heb (met dezelfde motor en opties dus waarom kiezen maar zo weinig mensen voor deze auto.

Dealer gaf aan dat het waarschijnlijk alleen het nieuwe logo is en draadloos android auto/apple carplay

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, CrutzZz zei:

Ik was aan het kijken voor draadloze apple carplay voor in de auto. Ik vind ze toch wel prijzig emoji23.pngemoji28.png

Haha knap gevonden hoor. Ik zat zelf naar deze te kijken: https://www.indiegogo.com/projects/aawireless#/

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uur geleden, CrutzZz zei:


Ik heb mij zelf de “carlinkit 2.0 adapter for wireless carplay” besteld. Morgen komt hij binnen.
 

Die had ik in mijn zoektocht inderdaad ook gevonden. Volgens mij is dat de beste voor Apple telefoons en degene die ik gekocht heb de beste voor Android telefoons. Hoop dat de ingebouwde draadloze oplader in de auto goed werkt want schijnbaar wordt de batterij van de telefoon aardig belast met veel (spotify) streamen en navigatie gebruik.

aangepast door Kia Proceed
Link naar reactie
Delen op andere sites


Die had ik in mijn zoektocht inderdaad ook gevonden. Volgens mij is dat de beste voor Apple telefoons en degene die ik gekocht heb de beste voor Android telefoons. Hoop dat de ingebouwde draadloze oplader in de auto goed werkt want schijnbaar wordt de batterij van de telefoon aardig belast met veel (spotify) streamen en navigatie gebruik.

Ik heb hem binnen en het werkt super. Gelukkig geen kabel meer en met draadloos laden is je gsm vol. 379aba73248041b14be8e10191ba9874.jpg
cd7545a6224df7cff810bf7d58ae7f61.jpg
d6d8e3318a3c917faa3f37f8b2eb5684.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 25-3-2021 om 14:00, Jurgen Behets zei:

Is volgens mij beter dan, leren zetels affabriek! 

Tot nu toe 1 groot fiasco helaas...  me proceed gt plusline was 24/03 al in Nederland en afgelopen vrijdag bericht gekregen via de Kia dealer dat het leer bedrijf de verkeerde leer had besteld:(

Nu hopelijk volgende week klaar en ze hebben toegezegd dat hij in de week van de 19 april klaar zal zijn.

Nog even wachten dan maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
7 uur geleden, tijdjes123 zei:

Ik hoor net bij de dealer dat de productiestop voor de Ceed Ceed SW en proceed tot het einde van 2021 zou gaan duren omdat dan pas het nieuwe model uitkomt. Ik kan het me bijna niet voorstellen eerlijk gezegd.

Heeft iemand toevallig meer informatie hier over?

Volgens mij klopt dat wel, deze week kreeg ik van de leasemaatschappij een levertijd van 28 tot 30 weken momenteel. 
 

Gelukkig klopt mijn werkgever bij twee leasemaatschappijen aan... ze hebben mijn auto an keuze op voorraad levertijd 5 tot 10 dagen. 
 

Het gaat een Proceed GT met panoramadak Delux White worden... 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...