Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoe krijg ik de snelheidsmeter op mph? Staat in het boekje uitgelegd maar de optie ontbreekt in mijn auto. Nu is het eenvoudig op de CarPlay met een app als flitsmeester te zien hoe hard je gaat maar toch. Leek me zo handig. Morgen weer terug met de boot, hopelijk gaan mijn vluchten van de komende weken weer wel...

Geplaatst

maar dat is voor navi, niet de snelheidsmeter toch? Ik heb het over pagina 5-61. Eenheid snelheidsmeter instellen.

Geplaatst

De actuele versie van de navi toont gps snelheid boven links op de scherm ...

• Like 1
Geplaatst

Dankjewel. Zelfs alles in mijlen.

• Like 1
Geplaatst

en anders vraag ik het hier wel weer...

Geplaatst
19 minuten geleden, tijdjes123 zei:

Waarom zou je dit willen in NL vraag ik me dan af.

omdat ik momenteel met de auto in de UK ben. Wel zo makkelijk als je 70 mph mag rijden je dat ook gewoon op je snelheidsmeter ziet. En als ik straks van de boot afrijd weer terugzetten naar kmh. Etc. Maar het is kinderlijk eenvoudig, alleen dus net anders dan in het boekje. Zelfs tijdens het rijden kan je het wisselen om je vertrouwde verbruik te zien.

Geplaatst
De actuele versie van de navi toont gps snelheid boven links op de scherm ...

Dat heb ik niet. Hoe kom je aan een update? Kan je dat zelf doen of de dealer doen?
Geplaatst

Hi,

ik heb het van de dealer laat maken tijdens de voorjaar check actie. In de garantie tijd doe ik zoiets niet zelf!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...