Moo Geplaatst 19 Juli, 2020 Geplaatst 19 Juli, 2020 On 7/15/2020 at 10:37 AM, Zoef de Haas said: Ik heb je blog met plezier gelezen! Thx. Zelf heb ik net mijn e-Niro binnen en had al het een en ander gelezen over de CPLAY2air. Kan je wat vertellen over hoe snel je iPhone verbinding maakt met de CPLAY2air? Met de kabel heb ik binnen 2 a 3 seconden verbinding, erg snel. Kan me alleen voorstellen dat het wireless wat langer kan duren. En hoe is de snelheid van Carplay zelf als je wireless bent verbonden? Merk je verschil? Wellicht iets van lag ivm wireless tov kabel. Het verbinden varieert. Soms 5 seconden, soms 10. Met een kabel zal altijd sneller gaan. Hij verbind mbv bluetooth en wifi. Je kunt bv de wifi van je telefoon niet gebruiken. Wel als hotspot gelukkig. Ik merk alleen lag als ik Flitsmeister aan heb staan. Echter mijn collega met een XC40 helemaal niet. Dus zou ook aan onze infotainment systeem kunnen liggen. Buiten dat gaat het aardig 1 : 1. Quote
xl3laz3rx Geplaatst 21 Juli, 2020 Geplaatst 21 Juli, 2020 Op 19-7-2020 om 18:59, Xmoo zei: Geluid is prima. Geen problemen mee. Heel af en toe maar dan ook echt heel af en toe, heb je wel eens dat je op volgende drukt, hij 1 a 2 seconden nodig heeft. Verder werkt het foutloos. Fabrikant brengt ook updates uit met verbeteringen. Ah top! dan schaf ik zoiets ook maar aan. Ook geen gedoe meer met kabels. Quote
Moo Geplaatst 21 Juli, 2020 Geplaatst 21 Juli, 2020 2 hours ago, xl3laz3rx said: Ah top! dan schaf ik zoiets ook maar aan. Ook geen gedoe meer met kabels. Hopelijk heb je Wireless Charging. Gaat op lange afstanden aardig hard Quote
xl3laz3rx Geplaatst 22 Juli, 2020 Geplaatst 22 Juli, 2020 22 uur geleden, Xmoo zei: Hopelijk heb je Wireless Charging. Gaat op lange afstanden aardig hard Komt er in de toekomst wel in. Quote
pdakkerman Geplaatst 19 December, 2020 Geplaatst 19 December, 2020 Werkt dit al voor Android op de MY20 en MY21 modellen? Dus met de standaard hardware? Quote
Stef919 Geplaatst 19 December, 2020 Geplaatst 19 December, 2020 NeeVerstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk Quote
Iscorpio Geplaatst 19 December, 2020 Geplaatst 19 December, 2020 Ik had deze topic nog gemist maar na het lezen en verder info op de site van CPLAY2air direct 1 besteld. Ben benieuwd! Quote
BarneyRubble Geplaatst 24 Januari, 2021 Geplaatst 24 Januari, 2021 Ik heb sinds vorige week mijn Galaxy S10+ naar Android 11 geupdated. Nu staat er bij Instellingen AndroidAuto zowaar beschreven, klik ik die aan dan krijg ik allerlei instellingen waarbij het Activeren van Wireless AndroidAuto. Ik ga dit van de week is uitzoeken over hoe en wat er nu de mogelijkheden hiervan zijn. Later zal ik dan hier mijn bevindingen plaatsen. 1 Quote
Anticky Geplaatst 8 Februari, 2021 Geplaatst 8 Februari, 2021 (aangepast) Miss heb je hier nog iets aan wbt Carplay. 8 Februari, 2021 aangepast door Anticky Toevoeging Quote
RichKia Geplaatst 6 Mei, 2021 Geplaatst 6 Mei, 2021 De bekabelde Apple Carplay zonder kabel gebruiken is erg makkelijk. Dit is mijn ervaring daarmee: https://richardperee.com/apple-carplay-zonder-kabel/ In mijn geval heb ik geen vertraging bij muziek of bellen etc.. Het is een iets voordeligere variant, tegenover CPLAY2air, die goed werkt dankzij de 5.8 GHz verbinding. Quote
Rob Lezer Geplaatst 16 Mei, 2021 Geplaatst 16 Mei, 2021 (aangepast) Bedraad inpluggen kan simpel in een simpele houder- tip:: SCK: Amazon.de: Elektronik Heb deze geplat rechts naar de display en daardoor blijven de ventilators vrij. Kan nu de knop voor stemopdrachten simpel gebruiken om te bellen. Alles in het zicht zonder echte afleiding (als ik stil sta). 16 Mei, 2021 aangepast door Rob Lezer Quote
Flying_Dutchman Geplaatst 17 Mei, 2021 Geplaatst 17 Mei, 2021 23 uur geleden, Rob Lezer zei: Heb deze geplat rechts naar de display en daardoor blijven de ventilators vrij. Zou je misschien een foto kunnen plaatsen? Ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet. 1 Quote
Flying_Dutchman Geplaatst 18 Mei, 2021 Geplaatst 18 Mei, 2021 Mooie oplossing voor een smartphone-houder.... Quote
Sometimes Geplaatst 9 November, 2021 Geplaatst 9 November, 2021 Ik heb vandaag de cplay2air ontvangen en geplaatst in mijn Niro 2017. Gekocht mede op basis van wat in dit topic staat. Net een uurtje mee gereden en dat werkt vooralsnog prima. Een kleine vertraging bij het kiezen van het volgende muzieknummer op de iPhone. De lag voor Flitsmeister moet ik nog even ervaren, morgen merk ik wel wat er gebeurt wanneer ik langs de flitspaal op mijn woon-werk route rijd. Er zijn 2 zaken die me bezighouden: - ik zag dat er een piepklein lampje bleef branden op de cplay2air na het uitzetten van de auto. Gezien de 12V accuproblematiek die Niro's kunnen hebben maak ik me wat zorgen hierover. Mogelijk wordt de stroom naar de usb poort na een bepaald tijdsbestek afgesloten, dat kan ik niet zien. - waar laat ik dat ding? Ik had dubbelzijdig tape meegenomen om 'm tegen de bovenkant van het vakje te plakken. Dat bleef precies 300 meter zitten... De Qi lader zit daar ook, dus de cplay2air ligt daar in de weg Iemand suggesties over de genoemde punten? Quote
gjcvro Geplaatst 9 November, 2021 Geplaatst 9 November, 2021 Betere tape of gewoon meer tape? Ik heb daar al 4 jaar een garagedeur opener hangen aan dubbelzijdige tape. Quote
HenkM Geplaatst 9 November, 2021 Geplaatst 9 November, 2021 1 uur geleden, zei Sometimes: Dat bleef precies 300 meter zitten... Goed ontvetten. Als dashboard reiniger op basis van siliconen is gebruikt goed schoonmaken met iso-propanol. Quote
Sometimes Geplaatst 10 November, 2021 Geplaatst 10 November, 2021 Oke, ga ik proberen (zowel het ontvetten als meer tape). Was langer bezig met het achteraf weer verwijderen van de tape van het apparaatje dan met het hele voortraject en het rijden bij elkaar. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.