Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
On 7/15/2020 at 10:37 AM, Zoef de Haas said:

Ik heb je blog met plezier gelezen! Thx.

Zelf heb ik net mijn e-Niro binnen en had al het een en ander gelezen over de CPLAY2air.

Kan je wat vertellen over hoe snel je iPhone verbinding maakt met de CPLAY2air? Met de kabel heb ik binnen 2 a 3 seconden verbinding, erg snel.

Kan me alleen voorstellen dat het wireless wat langer kan duren. 
En hoe is de snelheid van Carplay zelf als je wireless bent verbonden? Merk je verschil? Wellicht iets van lag ivm wireless tov kabel.

Het verbinden varieert. Soms 5 seconden, soms 10. Met een kabel zal altijd sneller gaan.

Hij verbind mbv bluetooth en wifi. Je kunt bv de wifi van je telefoon niet gebruiken. Wel als hotspot gelukkig.

Ik merk alleen lag als ik Flitsmeister aan heb staan. Echter mijn collega met een XC40 helemaal niet. Dus zou ook aan onze infotainment systeem kunnen liggen. Buiten dat gaat het aardig 1 : 1.

Geplaatst
Op 19-7-2020 om 18:59, Xmoo zei:

Geluid is prima. Geen problemen mee.

Heel af en toe maar dan ook echt heel af en toe, heb je wel eens dat je op volgende drukt, hij 1 a 2 seconden nodig heeft. Verder werkt het foutloos. Fabrikant brengt ook updates uit met verbeteringen.

Ah top! dan schaf ik zoiets ook maar aan. Ook geen gedoe meer met kabels.

Geplaatst
2 hours ago, xl3laz3rx said:

Ah top! dan schaf ik zoiets ook maar aan. Ook geen gedoe meer met kabels.

Hopelijk heb je Wireless Charging. Gaat op lange afstanden aardig hard :P

• 4 maanden later...
Geplaatst

Ik had deze topic nog gemist maar na het lezen en verder info op de site van CPLAY2air direct 1 besteld. Ben benieuwd!

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik heb sinds vorige week mijn Galaxy S10+ naar Android 11 geupdated. Nu staat er bij Instellingen AndroidAuto zowaar beschreven, klik ik die aan dan krijg ik allerlei instellingen waarbij het Activeren van Wireless AndroidAuto.

Ik ga dit van de week is uitzoeken over hoe en wat er nu de mogelijkheden hiervan zijn. Later zal ik dan hier mijn bevindingen plaatsen.

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Miss heb je hier nog iets aan wbt Carplay.    

aangepast door Anticky
Toevoeging
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Bedraad inpluggen kan simpel in een simpele houder- tip::
SCK: Amazon.de: Elektronik

Heb deze geplat rechts naar de display en daardoor blijven de ventilators vrij.
Kan nu de knop voor stemopdrachten simpel gebruiken om te bellen. 
Alles in het zicht zonder echte afleiding (als ik stil sta).

aangepast door Rob Lezer
Geplaatst
23 uur geleden, Rob Lezer zei:

Heb deze geplat rechts naar de display en daardoor blijven de ventilators vrij.

Zou je misschien een foto kunnen plaatsen? Ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet.

• Like 1
  • 5 maanden later...
Geplaatst

Ik heb vandaag de cplay2air ontvangen en geplaatst in mijn Niro 2017. Gekocht mede op basis van wat in dit topic staat.

Net een uurtje mee gereden en dat werkt vooralsnog prima. Een kleine vertraging bij het kiezen van het volgende muzieknummer op de iPhone. De lag voor Flitsmeister moet ik nog even ervaren, morgen merk ik wel wat er gebeurt wanneer ik langs de flitspaal op mijn woon-werk route rijd.

Er zijn 2 zaken die me bezighouden:

- ik zag dat er een piepklein lampje bleef branden op de cplay2air na het uitzetten van de auto. Gezien de 12V accuproblematiek die Niro's kunnen hebben maak ik me wat zorgen hierover. Mogelijk wordt de stroom naar de usb poort na een bepaald tijdsbestek afgesloten, dat kan ik niet zien.

- waar laat ik dat ding? Ik had dubbelzijdig tape meegenomen om 'm tegen de bovenkant van het vakje te plakken. Dat bleef precies 300 meter zitten... De Qi lader zit daar ook, dus de cplay2air ligt daar in de weg

Iemand suggesties over de genoemde punten?

Geplaatst
1 uur geleden, zei Sometimes:

Dat bleef precies 300 meter zitten...

Goed ontvetten.

Als dashboard reiniger op basis van siliconen is gebruikt goed schoonmaken met iso-propanol.

Geplaatst

Oke, ga ik proberen (zowel het ontvetten als meer tape).

Was langer bezig met het achteraf weer verwijderen van de tape van het apparaatje dan met het hele voortraject en het rijden bij elkaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...