Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil een trekhaak op mijn e-Niro, we fietsen regelmatig. Ik heb deze bij Kia besteld (bij de koop) maar afgesproken om deze later te monteren.

Heeft iemand ervaring met de e-Niro trekhaak en het plaatsen/rijden met fieten op de drager?

Het grappige is dat er op de trekhaak een langere levertijd lijkt te zitten dan op de auto :-)

Geplaatst

Ik zit eigenlijk met dezelfde vragen die in het andere topic ook nog niet beantwoord zijn. 

Welke fietsendragers passen er bijvoorbeeld (buiten degene die Kia zelf aanbiedt) op de RMC trekhaak? 

Ik kan dit online ook niet echt vinden.

Geplaatst

Dat vroeg ik mij ook af, maar ik heb een goede fietsdrager en ik hoop dat deze past op de kogel zonder dat er wat afgezaagd/gevijld moet worden.

Ik krijg wel de indruk dat het zeker een jaar geleden nogal lastig was m.b.t een trekhaak op de e-Niro.

Geplaatst (aangepast)
2 uur geleden, yvdhaak zei:

Ik zit eigenlijk met dezelfde vragen die in het andere topic ook nog niet beantwoord zijn. 

Welke fietsendragers passen er bijvoorbeeld (buiten degene die Kia zelf aanbiedt) op de RMC trekhaak? 

Ik kan dit online ook niet echt vinden.

Bij dit soort vragen vraag ik me altijd af hoe je gezocht hebt. Ik tik een zoekopdracht in en krijg meteen een paar bruikbare dingen te zien:

https://www.google.com/search?q=fietsendrager+rmc+pin&rlz=1C9BKJA_enNL766NL767&oq=rmc+fietsendrager&aqs=chrome.1.69i57j0l5.7421j0j4&hl=nl&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

En heb je ook de reactie met foto gezien van iemand die het pinnetje eruit getikt heeft? Die kun je er dan later zó weer in zetten.

aangepast door Hippe lip
  • Like 1
Geplaatst
16 uur geleden, Hippe lip zei:

Bij dit soort vragen vraag ik me altijd af hoe je gezocht hebt. Ik tik een zoekopdracht in en krijg meteen een paar bruikbare dingen te zien:

https://www.google.com/search?q=fietsendrager+rmc+pin&rlz=1C9BKJA_enNL766NL767&oq=rmc+fietsendrager&aqs=chrome.1.69i57j0l5.7421j0j4&hl=nl&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

En heb je ook de reactie met foto gezien van iemand die het pinnetje eruit getikt heeft? Die kun je er dan later zó weer in zetten.

Bij dit soort antwoorden vraag ik me altijd af wat ik op dit forum doe. Een forum is toch bedoeld om elkaar te helpen? Je durft hier bijna geen vraag te stellen, want dan krijg je dit soort reacties.

Ja, natuurlijk heb ik gezocht (een tijdje geleden) en toen niet gevonden wat ik wilde weten. Vandaar mijn vraag aan mede e-Niro rijders of er wellicht al gebruikerservaringen zijn.

Geplaatst
24 minuten geleden, HenryV zei:

Dank voor je reactie. 

De lijst van Brink had ik inderdaad ook gezien, maar de dragers die volgens deze lijst passen op de haak die je via KIA koopt waren destijds op 1 hand te tellen en geen courante modellen. Wellicht dat dat nu anders is.

Geplaatst

Ikbedacht mijas na de vraag te stellen dat ik niet de zoekfunctie had geprobeerd. Dom, maar op dit forum ben ik nieuw.

Maar geen antwoord op dev raag over detrekhaak  van Kia zelf van modeljaar 2020. 

Ik heb de topic gelezen maar niets over de meest recente  Kia trekhaak.

Ik hoop dat dit forum van de Kia club even gemoedelijk en behulpzaam is als die van de Volvokv (Volvo klassieker vereniging) is waar ik lid van ben.

Ik rij dus een nieuwe e-Niro en een 50 jaar oude  Volvo 1800E

Geplaatst
Op 25-9-2020 om 09:00, yvdhaak zei:

Bij dit soort antwoorden vraag ik me altijd af wat ik op dit forum doe. Een forum is toch bedoeld om elkaar te helpen? Je durft hier bijna geen vraag te stellen, want dan krijg je dit soort reacties.

Ja, natuurlijk heb ik gezocht (een tijdje geleden) en toen niet gevonden wat ik wilde weten. Vandaar mijn vraag aan mede e-Niro rijders of er wellicht al gebruikerservaringen zijn.

Tis gewoon wat ik zeg: ik vraag me dat af. Het is geen aanmerking, maar helaas vat je het wel zo op.

De vraag is ingegeven door figuren die soms iets vragen zonder dat ze ook maar enige moeite gedaan hebben om verder te kijken dan hun neus lang is. Dan staat het antwoord bijvoorbeeld drie posts hoger...

Als je op de een of andere manier duidelijk maakt wát je al geprobeerd hebt, voorkom je zo’n indruk...

• Like 1
Geplaatst
46 minuten geleden, Hippe lip zei:

Tis gewoon wat ik zeg: ik vraag me dat af. Het is geen aanmerking, maar helaas vat je het wel zo op.

De vraag is ingegeven door figuren die soms iets vragen zonder dat ze ook maar enige moeite gedaan hebben om verder te kijken dan hun neus lang is. Dan staat het antwoord bijvoorbeeld drie posts hoger...

Als je op de een of andere manier duidelijk maakt wát je al geprobeerd hebt, voorkom je zo’n indruk...

:dup:

Geplaatst

Ik trek het mij niet aan, het was mij opgevallen dat hippe lip serieus en behulpzaam is. Ik moet nog wennen aan dit forum. En even terug lezen of ik alles correct heb ingetypt. Vanaf een telefoon maak je snel fouten. En helaas heb ik momenteel alleen (slecht) bereik via mijn iPhone. Want ik zit op de Aeolus bij het windpark Borssele in aanbouw. Bezig met wind om onze e-niro’ s op te laden

C69510A3-9DD0-4388-ADFE-ED07ACE2AED5.jpeg

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...