Moo Geplaatst 15 Juli, 2021 Geplaatst 15 Juli, 2021 43 minutes ago, Dragao said: is deze ook voor NL ? Collega heeft net de update laten draaien en heeft L001.001.210303 Yes. Ik heb het zelf geïnstalleerd op mijn Niro. Quote
Dragao Geplaatst 15 Juli, 2021 Geplaatst 15 Juli, 2021 7 minutes ago, Xmoo said: Yes. Ik heb het zelf geïnstalleerd op mijn Niro. Zie alleen net wel dat dit een wide versie is.. (aan het nummer te zien. ). Die kan ik dan niet gebruiken aangezien ik geen wide scherm heb.... Weet je toevallig een link voor de niet wide? Quote
Dragao Geplaatst 15 Juli, 2021 Geplaatst 15 Juli, 2021 updaten van de software is een fluitje van een cent.. Maar ik zoek dan wel de software (systeem en navigatie) voor de Gen5 (niet wide) Wellicht dat iemand deze al heeft gevonden op het net Quote
Michel_1970 Geplaatst 15 Juli, 2021 Geplaatst 15 Juli, 2021 Op 9-7-2021 om 17:11, Gerd Bartels zei: POIs uploaden werkt niet (nog niet), maar misschien heb jij UVO in de nieuwe NIRO, dan kan jij via smartphone app de adressen opzoeken en naar de Niro sturen. Hoi @Gerd Bartels toch iets gevonden wat erop lijkt alleen kan ik het nog niet testen. Via deze link staat iets omschreven als "persoonlijke" POI's importeren. Quote
Gerd_NL Geplaatst 15 Juli, 2021 Geplaatst 15 Juli, 2021 Hoi Michel_1970 dat is een oudere versie, die heb ik niet, ik heb de parse 5W uitvoering van Maart dit jaar ... Met de oude versie heb ik POIs op een USB stick kunnen opslagen en weer importeeren, maar ik heb geen nieuwe POIs kunnen toevoegen, die ook werden herkent. Quote
Marfi Geplaatst 18 Juli, 2021 Geplaatst 18 Juli, 2021 Hoe stel ik het land in waar ik heen wil? Quote
Ryrd Geplaatst 18 Juli, 2021 Geplaatst 18 Juli, 2021 E- Niro MY21. Toets op nav, adres, boven in scherm kan je land veranderen. Quote
Gerd_NL Geplaatst 18 Juli, 2021 Geplaatst 18 Juli, 2021 In de nieuwe: land, stad, straat .... is de stadsnam uniek, dan ook alleen stad en straat of poi en stad ... Quote
Electra 64 Geplaatst 20 Juli, 2021 Geplaatst 20 Juli, 2021 Eigenlijk toch ongehoord, dat de dealer adviseert om navigatie update niet te doen en feitelijk respectloos naar de klant toe, dat Kia niet alleen nieuwe verkeersituaties (de feitelijke navigatie) aanpast, maar ook de totale verschijningsvorm én bedieningsmogelijkheden van het volledige systeem. 1 Quote
Gerd_NL Geplaatst 5 December, 2021 Geplaatst 5 December, 2021 Kijk nu nog een keer! https://update.kia.com/EU/NL/updateNoticeList Quote
Gast Rinus30 Geplaatst 5 December, 2021 Geplaatst 5 December, 2021 Laatste update versie is beschikbaar van November 2021 en europa staat er gewoon bij. Update.kia.com/ Hier word netjes beschreven hoe je alles moet doen. Quote
pdakkerman Geplaatst 5 December, 2021 Geplaatst 5 December, 2021 Wel knap dat we hier over het forum verdeeld 5 topics hebben over dezelfde update 1 Quote
Dragao Geplaatst 6 December, 2021 Geplaatst 6 December, 2021 20 hours ago, Rinus30 said: Laatste update versie is beschikbaar van November 2021 en europa staat er gewoon bij. Update.kia.com/ Hier word netjes beschreven hoe je alles moet doen. Wel jammer dat alleen de navigatie software uitgelegd wordt. Zou zelf ook graag een software update willen doen... Quote
Gast Rinus30 Geplaatst 6 December, 2021 Geplaatst 6 December, 2021 7 minuten geleden, zei Dragao: Wel jammer dat alleen de navigatie software uitgelegd wordt. Zou zelf ook graag een software update willen doen... Volgens mij zet de update deze er vanzelf bij. Quote
Dragao Geplaatst 6 December, 2021 Geplaatst 6 December, 2021 (aangepast) 22 minutes ago, Rinus30 said: Volgens mij zet de update deze er vanzelf bij. We gaan het gewoon eens een poging geven dan zie ik het vanzelf Download is bijna 23 GB dus hier zou wel eens een systeem update bij kunnen zitten 6 December, 2021 aangepast door Dragao Quote
Gast Rinus30 Geplaatst 6 December, 2021 Geplaatst 6 December, 2021 Er word wel bij gezegd dat je kaartje groter moet zijn dan 32Gb. Quote
Steeck03 Geplaatst 6 December, 2021 Geplaatst 6 December, 2021 3 uur geleden, zei Rinus30: Er word wel bij gezegd dat je kaartje groter moet zijn dan 32Gb. Laatste keer dat ik keek stond =<32Gb. Is dat aangepast? Quote
Gast Rinus30 Geplaatst 6 December, 2021 Geplaatst 6 December, 2021 32Gb is prima deze is fat de grotere zijn exfat en die accepteerd hij niet. Heb net geinstalleerd en werkt prima. Quote
Dragao Geplaatst 9 December, 2021 Geplaatst 9 December, 2021 Ik kan ook bevestigingen dat 32GB voldoende is (dat wordt door de update app ook aangegeven) Zowel Systeem als Navigatie update! Mooi dat Kia het zo heeft geregeld.. Quote
Gast Rinus30 Geplaatst 9 December, 2021 Geplaatst 9 December, 2021 Ik heb hem ook geinstaleerd maar zie dat het toch niet helemaal update is, volgens mij lopen ze een jaar achter. Quote
Hippe lip Geplaatst 10 December, 2021 Geplaatst 10 December, 2021 23 uur geleden, zei Rinus30: Ik heb hem ook geinstaleerd maar zie dat het toch niet helemaal update is, volgens mij lopen ze een jaar achter. Waaruit concludeer je dat? Quote
Gast Rinus30 Geplaatst 10 December, 2021 Geplaatst 10 December, 2021 Conclusie is: Rotondes en straten alsook parkeerplaatsen die er meer als een jaar zijn kent hij niet. Quote
Peter-036 Geplaatst 10 December, 2021 Geplaatst 10 December, 2021 Kaartmateriaal is zo goed als de mensen die het aanleveren: Als een rotonde nooit wordt doorgegeven, komt 'ie ook niet in de kaart terecht. Voorts loop de produktie van kaartmateriaal altijd achter op de werkelijkheid. Hiet bij de afrit Emmen West is de op- en afrit van de N34 (Hunebed highway) flink veranderd (rotonde verdwenen,rijbanen verlegd en 1 weg niet meer aangesloten op de rest), maar die wijzigingen stonden tenminste 3(!) dagen vóór de opening al in het kaartmateriaal in mijn E-Soul............zal de provincie Drenthe, of de gemeente Emmen of Coevorden, of de bouwer dat op voorhand al doorgegeven hebben? Mijn conclusie is dan toch anders. Quote
Gast Rinus30 Geplaatst 10 December, 2021 Geplaatst 10 December, 2021 Dat mag, de kaartmakers zouden ook om veranderingen kunnen vragen. Hier in Brabant klopt er veel niet van de navi ,zou iedereen dan niets doorgeven? Vreemd. Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 December, 2021 Geplaatst 10 December, 2021 Kaartenmakers krijgen volgens mij ook info aangeleverd.Zo stonden bij mij in het dorp sommige straten al ruim 3 jaar voor ze er lagen op diverse kaarten.En dat ze info ontvangen obv PLANNEN blijkt nu uit het feit dat een nieuwe wijk nu in aanbouw is, maar een ander stratenplan heeft gekregen dan op de kaarten nu is ingetekend.In mijn geval gaat dat iig op voor de kaarten van Apple, Google en TomTom.Kia had volgens mij een update cyclus van ca.1 jaar iedere keer per september. Nu je zelf kunt updaten ben ik benieuwd of dat anders gaat worden.Mijn losse TomTom krijgt ieder kwartaal een kaartupdate en gemiddeld ieder half jaar een update van de applicatie. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.