Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Auke veel succes morgen bij het afhalen van je nieuwe Kia Sportage.

We zijn benieuwd naar je ervaring en Foto's.

Laat maar snel wat horen

Geplaatst
1 uur geleden, zei Petri:

Hallo Auke veel succes morgen bij het afhalen van je nieuwe Kia Sportage.

We zijn benieuwd naar je ervaring en Foto's.

Laat maar snel wat horen

Dank je, ik hoop dat ik vannacht goed kan slapen 🤓

Ik zal proberen morgen, of dit weekend wat foto,s te plaatsen.

• Like 1
  • Haha 1
Geplaatst
Op 1-3-2022 om 13:33, zei BarneyRubble:

Oh dus er is nog hoop voor me,  19 inch velgen is sowieso al mooi onder een stevige auto, ik zal nog moeten wachten totdat ik het definitief ergens zie staan welke velgen het voor mij gaan worden.

Ik zou het ook handig vinden als we ruim van te voren de Handleiding van de auto kunnen downloaden dan kan je voor de tijd dat je de auto kan ophalen deze is grondig bestuderen van te voren, toen ik de Niro kreeg had ik dat van de voren ook gedaan en daar was de Dealer ook maar wat blij mee want scheelde hem ook een uur uitleg 😆

Gistermiddag een foto van mijn dealer gekregen van een PHEV waar de originele 19inch velgen onder zitten, m.a.w de velgen die ik dus ook onder mijn Penta Metal ga krijgen, ik vind ze super vet. 

PHOTO-2022-03-12-17-44-49.jpg

Geplaatst

Ja super zien ze eruit heeft je dealer nog wat gezegd over de levering.

Geplaatst
4 uur geleden, zei Petri:

Ja super zien ze eruit heeft je dealer nog wat gezegd over de levering.

Hij hoopt nog steeds op half mei.

• Like 1
Geplaatst
Op 15-2-2022 om 18:39, zei Mave:

Heb je dus ook de Penta Metal gekozen ? En welke versie heb je besteld.

Geplaatst

Nee ik heb begin januari de full hybrid dynamicplusline besteld en ben voor de Experience Green gegaan.

Geplaatst (aangepast)

Vanmiddag besteld: Full Hybrid GT-PlusLine Penta Metal.

En nu maar hopen dat de wereld nog lang genoeg bestaat om de levering mee te maken ............... ;)

aangepast door Geer00
Geplaatst
56 minuten geleden, zei Geer00:

En nu maar hopen dat de wereld nog lang genoeg bestaat om de levering mee te maken ............... ;)

Wij rijden nu 1 week met de onze nieuwe Sportage, maar ik kan je zeggen dat het wachten zeker de moeite waard is.

Geplaatst
56 minuten geleden, zei Geer00:

Hey Geer, gefeliciteerd, dus ook voor de Penta Metal gekozen leuk.

Geplaatst
2 uur geleden, zei Petri:

Nee ik heb begin januari de full hybrid dynamicplusline besteld en ben voor de Experience Green gegaan.

Hoi Petri, ja dat was inmiddeld bekend bij me, ik dacht dat ik een Quote op #Mave had gegeven omdat ik dacht te lezen dat hij ook de Penta Metal gekozen had.

Geplaatst (aangepast)

Ik heb trouwens net als nu bij me Niro de 4 delige rubbere matten er bij besteld, ( voor de GT versie zijn er speciale rubberen matten met het GT logo er op ) deze matten zjjn erg snel schoon te maken van bv gras, zand,blubber, pekel, sneeuw enz enz, ik laat ze er het hele jaar inzitten dus de dealer krijgt bij zijn inruil er nog een nooit gebruikte complete mattenset bij, ook heb ik de rubbere kofferruimte mat genomen met daarbij de extra bevestigde bumper bescherming. En ook de speciaal op maat gemaakte Zonne/Winter voorruit en zijramen hoes.

Screenshot_20220317-213712_Edge.jpg

Screenshot_20220317-213754_Edge.jpg

Screenshot_20220317-213631_Edge.jpg

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst
1 uur geleden, zei BarneyRubble:

Hey Geer, gefeliciteerd, dus ook voor de Penta Metal gekozen leuk.

Yep, we gingen voor groen maar de proefrit ging in Penta Metal. Onwijs chique kleur in combinatie met zwart. we waren op slag verkocht .............

Geplaatst
47 minuten geleden, zei Geer00:

Yep, we gingen voor groen maar de proefrit ging in Penta Metal. Onwijs chique kleur in combinatie met zwart. we waren op slag verkocht .............

Wij reden de proefrit in een witte en hebben de Penta Metal uit een kleurenstaal gekozen, ook mede omdat we de PHEV genomen hebben met de chrome strippen aan de zijkanten en dat combineerd ( waarschijnlijk ) ook erg mooi, ben benieuwd wie van diegene een Penta Metal hebben genomen het eerste wat mooie foto's hier kan plaatsen.

Geplaatst
17 uur geleden, zei BarneyRubble:

Hij hoopt nog steeds op half mei.

Staat die Plug in je foto al bij een NL dealer dan?
En is dat ook de Plug levertijd waar de dealer zegt half mei?!

Geplaatst

Dinsdag 15 maart 2022 is de order voor mijn Sportage GT PHEV naar de fabriek gestuurd. Vandaag kreeg ik een automatische mail dat de verwachte levertijd is aangepast naar de eerste week van Juni 2023 😱. Ik hoop dat dit niet de werkelijke leverdatum wordt!!!😥

Geplaatst (aangepast)
7 uur geleden, zei Rick:

Staat die Plug in je foto al bij een NL dealer dan?
En is dat ook de Plug levertijd waar de dealer zegt half mei?!

Ja deze plugin staat dus bij een dealer waar hij de foto van gekregen hebt

mijn eigen sportage verwachten ze half mei

Heb ff ingezoomd en bij deze dealer moet deze witte PHEV staan dus.

Screenshot_20220318-181558_Gallery.jpg

• Haha 1
Geplaatst (aangepast)
21 uur geleden, zei Auke Riemsma:

Wij rijden nu 1 week met de onze nieuwe Sportage, maar ik kan je zeggen dat het wachten zeker de moeite waard is.

Auke, wat ik me af vraag is of jou nieuwe sportage overdekt staat of zit hij nu ook onder de sahara zand, ik hoop het echt niet voor je dat zou wel klote zijn. Mocht ie toch nog onder zitten, wees dan echt heel voorzichtig met zelf wassen, gebruik een spons/handschoen met losse vezels zodat al het zand door de spons wordt afgevoerd via het water, je hebt nu waarschijnlijk ook WaxOil op je lak, ben benieuwd hoe makkelijk het daar vanaf gaat en kijk ook goed uit bij de wasstraat. 

Geplaatst
1 uur terug, zei Bear:

Dinsdag 15 maart 2022 is de order voor mijn Sportage GT PHEV naar de fabriek gestuurd. Vandaag kreeg ik een automatische mail dat de verwachte levertijd is aangepast naar de eerste week van Juni 2023 😱. Ik hoop dat dit niet de werkelijke leverdatum wordt!!!😥

Dit kan toch niet anders dat hier een typfout in staat, bij mij zou het nu 3 maanden duren, bij jou in juni 2022 dus ook 3 maanden zou dus ook heel goed kunnen en realistischer zijn, dit moet een fout zijn, stel dat ik dit nu te horen zou krijgen dan zou ik hem echt direct Cancelen.

Vlug je dealer vragen hoe dit werkelijk zit.

Geplaatst
2 uur geleden, zei Bear:

Oei, dat is geen goed nieuws, hopelijk een fout.

Ik heb ook een plug-in model in bestelling staan, eind januari besteld. Voorlopig tweede helft van mei als leverdatum. Hoe komt het dat je hier van meldingen krijgt? Kun je dit als koper ook volgen, zo ja waar?

Geplaatst
6 minuten geleden, zei Pixel:

Ik heb ook een plug-in model in bestelling staan, eind januari besteld. Voorlopig tweede helft van mei als leverdatum. Hoe komt het dat je hier van meldingen krijgt? Kun je dit als koper ook volgen, zo ja waar?

Bij mij idem ito, ook leverdatum half mei tot nu toe

Geplaatst
3 uur geleden, zei Bear:

Automatische mail? Van wie/wat?
Die heb ik nooit gekregen 😮 

Geplaatst
50 minuten geleden, zei Pixel:

Zelfde vraag,

Ik ook in Januari, maar mij is steeds gezegd rond Juni/Aug

Geplaatst

Het betreft een lease contract, maar lijkt me niet dat dit anders is? Zie afbeelding voor voorbeeld bericht.

Screenshot_20220318-201319_Gmail.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...