Bear Geplaatst 6 April, 2022 Geplaatst 6 April, 2022 31 minuten geleden, zei Smollie: Bijlage niet beschikbaar , De persoon heeft niet de rechten om te delen Ik kan het wel gewoon downloaden.RS_Kia_Sportage_PHEV_SUV_2020_5d_Hybrid (Electric) (1).pdf Quote
Smollie Geplaatst 6 April, 2022 Geplaatst 6 April, 2022 Gevonden , ik was niet aangemeld Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
BarneyRubble Geplaatst 6 April, 2022 Geplaatst 6 April, 2022 (aangepast) 2 uur geleden, zei Smollie: Gevonden , ik was niet aangemeld Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Tsja, blijft toch Belgie. 6 April, 2022 aangepast door BarneyRubble 1 Quote
Johan Schaap Geplaatst 7 April, 2022 Geplaatst 7 April, 2022 Dit is nou niet echt een tabel waar ik vrolijk van wordt. Ik heb een HEV (Dynamic plus) bestelt in maart. Volgens deze tabel kan de levering november worden. 2 Quote
Petri Geplaatst 7 April, 2022 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2022 Sorry heb een vraag hoe zie je in deze tabel wat een HEV (Dynamic plus) is. kun je mij dat uitlegguitleheb de mijne in Jan besteld en mijn dealer zij hij zou in April komen. Quote
Auke Riemsma Geplaatst 7 April, 2022 Geplaatst 7 April, 2022 (aangepast) 1 uur terug, zei Petri: Sorry heb een vraag hoe zie je in deze tabel wat een HEV (Dynamic plus) is. kun je mij dat uitlegguitleheb de mijne in Jan besteld en mijn dealer zij hij zou in April komen. leverlijst van België ? 7 April, 2022 aangepast door Auke Riemsma Quote
Johan Schaap Geplaatst 8 April, 2022 Geplaatst 8 April, 2022 10 uur geleden, zei Petri: Sorry heb een vraag hoe zie je in deze tabel wat een HEV (Dynamic plus) is. kun je mij dat uitlegguitleheb de mijne in Jan besteld en mijn dealer zij hij zou in April komen. Beste Petri, In de tabel staan HEV (Hybrid Electric Vehicle) en PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle). Verder staan er in de tabel HEV '3' en HEV '4' genoemd, wat het verschil is tussen deze twee weet ik niet maar het is geen GT-Line want die staat er duidelijk in benoemd. Ik vermoed dus dat een Dynamic (plus) line valt onder de de HEV '3' of '4' maar zeker weten doe ik dat niet. Verder is het een Engelse lijst dus mogelijk gaat dit om Engelse uitvoeringen en is er voor de Europese uitvoeringen een ander schema. Uw dealer kan u vast meer vertellen over uw besteld exemplaar. Quote
Petri Geplaatst 8 April, 2022 Topic Starter Geplaatst 8 April, 2022 Ok bedankt voor de uitleg. Dus hoop ik dat mijn dealer gelijk krijgt en eind van deze maand de levertijd is. Quote
Pixel Geplaatst 11 April, 2022 Geplaatst 11 April, 2022 Interessant artikel, verschillende merken en modellen (waaronder de Sportage Hybride) kampen met productieproblemen. Kan tot 18 maanden oplopen voor sommige modellen: https://www.guideautoweb.com/en/articles/65373/one-million-hyundai-kia-vehicles-now-on-backorder/ 1 Quote
Smollie Geplaatst 11 April, 2022 Geplaatst 11 April, 2022 Interessant artikel, verschillende merken en modellen (waaronder de Sportage Hybride) kampen met productieproblemen. Kan tot 18 maanden oplopen voor sommige modellen: https://www.guideautoweb.com/en/articles/65373/one-million-hyundai-kia-vehicles-now-on-backorder/Gaat niet over de Europese versie ( hoop ik ) Quote
Geer00 Geplaatst 11 April, 2022 Geplaatst 11 April, 2022 Andres zou ik er buitengewoon bijzonder verdrietig van worden .................. Quote
BarneyRubble Geplaatst 11 April, 2022 Geplaatst 11 April, 2022 Als dit ook voor Nederland zou zijn dan had ik dit zeker al van mijn Dealer vernomen, ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Quote
xxxxx Geplaatst 12 April, 2022 Geplaatst 12 April, 2022 Stel dat dit wel langer gaat duren met de levertijden, hoe zit dit dan met de inruil? Staat dit bedrag vast of mogen zij dit aanpassen? Quote
Geer00 Geplaatst 12 April, 2022 Geplaatst 12 April, 2022 (aangepast) Volgens mij is bepalend wat in jouw koopovereenkomst daaromtrent wel of niet is opgenomen. Stel dat er iets is opgenomen over lagere inruil .................... dan is het duidelijk. Stel dat er niets is opgenomen omtrent jouw inruilprijs bij langere levertijden .......................... ik ben er dan niet zo zeker van dat bij een 1 jaar langere levertijd een rechter het onbillijk zal vinden dat de inruilprijs wordt aangepast. Er lijkt me hier namelijk overduidelijk sprake van overmacht voor Kia. Daarnaast is het natuurlijk ook nog zo dat de waarde van de in te ruilen auto daadwerkelijk lager is, en jij een langere tijd hebt kunnen afschrijven (lees sparen). 12 April, 2022 aangepast door Geer00 Quote
Geer00 Geplaatst 12 April, 2022 Geplaatst 12 April, 2022 Hecht je aan een goede relatie met jouw dealer? Doe hem eens een voorstel om de schade te delen ................................ Quote
Peter-036 Geplaatst 12 April, 2022 Geplaatst 12 April, 2022 Maar wanneer je het niet eens bent met de 'nieuwe/aangepaste' inruilprijs, dan kun je van de koop af omdat het contract dan door één partij gewijzigd wordt. Verstandig? Vermoedelijk niet! De dealer zal er waarschijnlijk niet erg mee zitten omdat die auto toch wel vlot weg zal zijn, en jijzelf kunt opnieuw gaan bestellen...............en wachten. Quote
BarneyRubble Geplaatst 12 April, 2022 Geplaatst 12 April, 2022 (aangepast) Zojuist kontakt met mijn Dealer gehad, die vertelde mij dat mijn levertijd nog steeds half Mei ( 2022 ) is, mijn besteldatum was in Februari. Heeft dan dus +/_ 3 Maanden geduurd. 12 April, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
Hans53 Geplaatst 12 April, 2022 Geplaatst 12 April, 2022 3 uur geleden, zei BarneyRubble: Zojuist kontakt met mijn Dealer gehad, die vertelde mij dat mijn levertijd nog steeds half Mei ( 2022 ) is, mijn besteldatum was in Februari. Heeft dan dus +/_ 3 Maanden geduurd. Ik ben zo juist bij mijn dealer geweest en hij verwacht mijn full hybride dynamicplusline bestelt 8 februari in de eerste of tweede week mei dus ook zo’n 3 maanden Quote
Petri Geplaatst 12 April, 2022 Topic Starter Geplaatst 12 April, 2022 Ja bij mij het zelfde mijn full hybride dynamicplusline bestelt in Januari zou als alles goed gaan deze maand komen. Quote
BarneyRubble Geplaatst 12 April, 2022 Geplaatst 12 April, 2022 6 uur geleden, zei BarneyRubble: Zojuist kontakt met mijn Dealer gehad, die vertelde mij dat mijn levertijd nog steeds half Mei ( 2022 ) is, mijn besteldatum was in Februari. Heeft dan dus +/_ 3 Maanden geduurd. Ik heb 11 Februari bestelt maar mijn Dealer heeft begin Januari alvast verschillende bestellingen gedaan waarvan 2 met Penta Metal waar ik er dus 1 van heb besteld. Dit doet hij altijd met nieuwe auto's die op de markt komen, heel slim. Quote
Marinus 22 Geplaatst 17 April, 2022 Geplaatst 17 April, 2022 (aangepast) Ik heb mijn Kia Sportage PHEV GT-PlusLine 16 T-GDi Plug-in Hybrid AT6 AWD besteld 24-01-2022. Eerste keer zou hij in eerste week mei geleverd worden 3 weken later eind maart laatste info is eerste week augustus. Ze hebben problemen met twee kleuren spuiten Dak zwart rest wit en de levering van de Harman Kardon luidsprekers gaat niet volgens plan ze kunnen deze niet leveren. Dit volgens de dealer dus levertijd van 3 naar 7 maanden is nogal een groot verschil. 17 April, 2022 aangepast door Marinus 22 Quote
Maximiliaan71 Geplaatst 18 April, 2022 Geplaatst 18 April, 2022 Heb de hybride Dynamicplus Sportage afgelopen week besteld in de kleur experience green. Volgens dealer leverbaar in week 29. Dus nog 3 maanden wachten. Quote
Johan Schaap Geplaatst 18 April, 2022 Geplaatst 18 April, 2022 Ik heb mijn Kia Sportage PHEV GT-PlusLine 16 T-GDi Plug-in Hybrid AT6 AWD besteld 24-01-2022. Eerste keer zou hij in eerste week mei geleverd worden 3 weken later eind maart laatste info is eerste week augustus. Ze hebben problemen met twee kleuren spuiten Dak zwart rest wit en de levering van de Harman Kardon luidsprekers gaat niet volgens plan ze kunnen deze niet leveren. Dit volgens de dealer dus levertijd van 3 naar 7 maanden is nogal een groot verschil.In ieder geval wel een duidelijke verklaring van de dealer voor de vertraging.Ik ben benieuwd of alle dealers deze specifieke info ontvangen en (willen) delen met hun klanten.Het moet toch niet zo moeilijk zijn om de klanten op de hoogte te houden van hun bestelling? Natuurlijk kan men duidelijk aangeven dat het altijd onder voorbehoud is.Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.