Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
12 minuten geleden, zei Marinus 22:

Ik heb mijn Kia Sportage PHEV GT-PlusLine 16 T-GDi Plug-in Hybrid AT6 AWD besteld 24-01-2022.

Eerste keer zou hij in eerste week mei geleverd worden 3 weken later eind maart laatste info is eerste week augustus.

Ze hebben problemen met twee kleuren spuiten Dak zwart rest wit en de levering van de Harman Kardon luidsprekers gaat niet volgens plan ze kunnen deze niet leveren.

Dit volgens de dealer dus levertijd van 3 naar 7 maanden is nogal een groot verschil.

UPDATE:

Vorige week contact gehad met de dealer over de levering van mijn  Kia Sportage PHEV GT-PlusLine 16 T-GDi Plug-in Hybrid AT6 AWD besteld 24-01-2022.

Levering is van 08-08-2022 naar 07-08-2022 dus kan een dag vroeger geleverd worden!!

Whooo, heb jij weer ff mazzel 🤣

Geplaatst
1 uur geleden, zei Marinus 22:

Ik heb mijn Kia Sportage PHEV GT-PlusLine 16 T-GDi Plug-in Hybrid AT6 AWD besteld 24-01-2022.

Eerste keer zou hij in eerste week mei geleverd worden 3 weken later eind maart laatste info is eerste week augustus.

Ze hebben problemen met twee kleuren spuiten Dak zwart rest wit en de levering van de Harman Kardon luidsprekers gaat niet volgens plan ze kunnen deze niet leveren.

Dit volgens de dealer dus levertijd van 3 naar 7 maanden is nogal een groot verschil.

UPDATE:

Vorige week contact gehad met de dealer over de levering van mijn  Kia Sportage PHEV GT-PlusLine 16 T-GDi Plug-in Hybrid AT6 AWD besteld 24-01-2022.

Levering is van 08-08-2022 naar 07-08-2022 dus kan een dag vroeger geleverd worden!!

Sommigen hebben toch ook altijd geluk 🤣

Geplaatst

Over geluk gesproken ....... Onze zoon bestelde 2 weken geleden een MHEV Dynamicline Penta Metal. Bleek in voorraad. Wordt volgende week geleverd ...................

Geplaatst (aangepast)

Goedendag! Ik heb 31 maart ook de nieuwe Sportage besteld via de leasemaatschappij. De plaatselijke dealer liet mij weten dat er al een "Badge" onderweg was en dat zij in juni zouden kunnen leveren! Helaas heeft de leasemaatschappij voor hun eigen dealer gekozen en werd mij vorige week verteld dat de Sportage pas 31 oktober wordt verwacht. We hebben wat om naar uit te kijken ;-)

aangepast door Anne Lorraine
Geplaatst
7 uur geleden, zei Marinus 22:

UPDATE:

Moet ik je geluk toch een beetje verpesten :P
ALLE PHEV GT+ staan op 8-8-2022 (nu dus 07-08) Is geen werkelijke datum.

Ik zit op dezelfde te wachten.

Geplaatst
7 uur geleden, zei Geer00:

Over geluk gesproken ....... Onze zoon bestelde 2 weken geleden een MHEV Dynamicline Penta Metal. Bleek in voorraad. Wordt volgende week geleverd ...................

Je bedoelt dus de Mild Hybride. Hij heeft voor een echt mooie kleur gekozen.😉

Ik krijg nu echt het idee dat de productie op bepaalde volgorde loopt, 1 MHEV 2 HEV 3 PHEV en 4 GT versie's dit kort samengevat gezien de berichten over kevertijd die hier staan.

Geplaatst

Goed nieuws mijn full hybrid dynamicplusline

Experience Green is gearriveerd staat bij mijn dealer ik ga morgen even kijken.

Hoop dat ik hem volgendeweek heb.

Geplaatst

Ik heb de Sportage HEV gt plusline blue flame op 16 februari besteld. De verwachting is dat deze 6/7/22 bij de dealer is. 😅

Geplaatst

Heb op 17 januari j.l. een Mild Hybride sportage besteld in experience green. De levering staat nog steeds op juni. Van mijn dealer wordt ik niet veel wijzer. Hoop dat ik toch in mei verrast ga worden. Begrijp ik nu dat een trekhaak de levering belemmert?

Geplaatst (aangepast)

Wat nu bekend is, is dat de levering van kabelbomen een probleem is geworden vanwege Oekraine,  Oekraine is namelijk een grote leverancier van kabelbomen en die heb je natuurlijk ook voor de trekhaak nodig, ik heb een afneembare trekhaak genomen maar heb mijn dealer nog niet over de problemen van de levering van de kabelboom gehoord en blijft het nog steeds half Mei🤔

12-02-22 besteld.

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst
Op 27-4-2022 om 20:32, zei BarneyRubble:

Wat nu bekend is, is dat de levering van kabelbomen een probleem is geworden vanwege Oekraine,  Oekraine is namelijk een grote leverancier van kabelbomen en die heb je natuurlijk ook voor de trekhaak nodig, ik heb een afneembare trekhaak genomen maar heb mijn dealer nog niet over de problemen van de levering van de kabelboom gehoord en blijft het nog steeds half Mei🤔

12-02-22 besteld.

Ook vandaag weer het bericht gekregen dat mijn PHEV DynamicPlus nog steeds op half Mei staat ( besteld op 11-2-22 ) en dat de afneembare trekhaak geen vertraging zal hebben vanwege het niet kunnen leveren van de kabelboom.😋

Geplaatst (aangepast)

Gisteren bericht van de Kia dealer gekregen, status half Mei binnen bij de dealer en eind mei rijden.

Mijn kia Sportage Full Hybride GT Plus Line ,Deluxe White Black /Pearl en besteld op 28 Jan. 2022.

aangepast door Charley Kurvers
Geplaatst

Ten eerste heb ik mijn Dealer geinformeerd over het probleem met de levering van kabelbomen, hij gaat voor mij uitzoeken of mijn levering in half mei daar ook mee te maken krijgt.

Daarnaast kreeg ik vanmorgen een Email van mijn Dealer met onderstaande info. Ik vind het belangrijk deze info hier met alle wachtende op de sportage te melden. 

Info kia sportage.JPG

Geplaatst
3 uur geleden, zei BarneyRubble:

Ten eerste heb ik mijn Dealer geinformeerd over het probleem met de levering van kabelbomen, hij gaat voor mij uitzoeken of mijn levering in half mei daar ook mee te maken krijgt.

Daarnaast kreeg ik vanmorgen een Email van mijn Dealer met onderstaande info. Ik vind het belangrijk deze info hier met alle wachtende op de sportage te melden. 

Info kia sportage.JPG

Contract is contract, lijkt me beetje lastig om er 1000 euro op te gooien zomaar.. 

• Like 1
Geplaatst

Zeker niet waar helaas, in de kleine letters staat altijd dat als de leverancier de prijzen verhoogd door welke redenen ( chip crisis etc) dan ook de dealer altijd voor kan kiezen om de prijs door te bereiken aan de consument. Je kan er dan wel voor kiezen om te koop te ontbinden uiteraard maar je hebt dan geen auto.

Geplaatst

Bij mijn dealer wordt de verhoging doorberekend aan de nieuwe kopers. Mijn vriend heeft afgelopen zaterdag de Sportage GT plus gekocht en moet 500 euro meer betalen dan mij. Tevens kreeg hij te horen dat het bij mij niet doorberekend wordt. Mijn Sportage is in januari besteld. Zelfde garage en verkoper.

Geplaatst

Dat is de coulance van de dealer, ik had vorig jaar een order bij Skoda lopen en daar moest ik gewoon bijbetalen helaas. Kia gaat daar dus beter mee om 

Geplaatst

Ik heb contact gehad met mijn dealer, hij was op de hoogte van dit verhaal, volgens hem gaat hier om leveringen in 2023.

Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, zei Mave:

Bij mijn dealer wordt de verhoging doorberekend aan de nieuwe kopers. Mijn vriend heeft afgelopen zaterdag de Sportage GT plus gekocht en moet 500 euro meer betalen dan mij. Tevens kreeg hij te horen dat het bij mij niet doorberekend wordt. Mijn Sportage is in januari besteld. Zelfde garage en verkoper.

Die 500 euro is al eerder aangegeven in de nieuwste prijslijst van ruim een maand/1.5 maand geleden, dan zou het nu dus 1000 euro schelen t.o.v. een bestelling in half februari ( toen de mijne besteld is )

Screenshot_20220503-202546_Acrobat for Samsung.jpg

Screenshot_20220503-203611_Acrobat for Samsung.jpg

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst
1 uur terug, zei Keesd515:

Ik heb contact gehad met mijn dealer, hij was op de hoogte van dit verhaal, volgens hem gaat hier om leveringen in 2023.

Volgens mijn Dealer waar ik deze info van kreeg en hier geplaatst heb gaat het om bestellingen van 2022.

Geplaatst

Bericht van mijn Dealer gekregen, er bestaat op het moment toch ook de kans dat de kabelboom voor mijn trekhaak op zich laat wachten, dit kan betekenen dat ik rond half Mei wel in mijn Sportage kan rijden maar dan nog wel zonder afneembare trekhaak.😮💨 in verband met de komende vakantie gaan we dat dus niet doen omdat er 2 fietsen mee gaan, er is nog hoop maar de kans wordt steeds kleiner dat half Mei de auto compleet kan worden afgeleverd.🤨

Geplaatst

Ik ben net in België geweest (tanken) en even de plaatselijke Kia dealer bezocht. Daar stonden circa 10 Kia Sportage, alle kleuren variaties GT plus Phev en Hev. Ze waren allen verkocht. Levertijd circa 3 mnd. De in januari bestelde auto’s waren de deur al uit. Geen problemen met de levering van de Sportage.

• Like 1
Geplaatst
1 uur geleden, zei Smollie:

Hopen dat de leveringsdatum van 3 maanden blijft dan emoji1696.png

Als je dan ook een trekhaak besteld heb dan blijft het nog afwachten betreft de levering van kabelbomen die merendeels uit Oekraíne komen.😗

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...