A-Kia Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 HEV GT-PlusNetjes! En vanaf wanneer besteld? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Hans53 Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 Ik kan morgen mijn experience groene hev dynamicplusline ophalen. Toch nog snel geleverd 8 februari besteld dus 3,5 maand omplaats van de voorspelde 6 maanden 1 Quote
BarneyRubble Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 1 uur terug, zei Hans53: Ik kan morgen mijn experience groene hev dynamicplusline ophalen. Toch nog snel geleverd 8 februari besteld dus 3,5 maand omplaats van de voorspelde 6 maanden Hey Hans, leuk, ik kan ook morgenmiddag mijn PHEV DynamicPlus in Dark Penta Metal ophalen met afneembare trekhaak, dat was nog een dingetje ivm de kabelboom maar mijn Dealer heeft er echt alles aangedaan dat ik hem morgenmiddag kan ophalen en er Zaterdag mee op vakantie kan incl 2 Elektrische fietsen. Alle lof voor mijn dealer. Quote
Geer00 Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 Mijn dealer blijft toch volhouden dat de levering (als alles mee zit) in december gaat plaats vinden Quote
BarneyRubble Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 21 minuten geleden, zei Geer00: Mijn dealer blijft toch volhouden dat de levering (als alles mee zit) in december gaat plaats vinden Eind Maart besteld lees ik, 9 maanden levertijd, dat is echt super lang. Quote
Anne Lorraine Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 21 minuten geleden, zei Geer00: Mijn dealer blijft toch volhouden dat de levering (als alles mee zit) in december gaat plaats vinden Ai dat zou echt jammer zijn he! Ik verwachtte stiekem ook (door het "geboortekaartje") dat levering sneller zou plaatsvinden. Een collega zei namelijk dat als ze klaar zijn in de fabriek, de levering naar Nederland ca 4 weken duurt. Dan zou je toch denken dat het niet ngo maanden extra hoeft te duren. We kunnen alleen maar afwachten, hopelijk komt de Sportage toch sneller dat je dealer aangeeft. Quote
BarneyRubble Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 (aangepast) 3 minuten geleden, zei Anne Lorraine: Ai dat zou echt jammer zijn he! Ik verwachtte stiekem ook (door het "geboortekaartje") dat levering sneller zou plaatsvinden. Een collega zei namelijk dat als ze klaar zijn in de fabriek, de levering naar Nederland ca 4 weken duurt. Dan zou je toch denken dat het niet ngo maanden extra hoeft te duren. We kunnen alleen maar afwachten, hopelijk komt de Sportage toch sneller dat je dealer aangeeft. Ligt deze lange levertijd soms aan het niet kunnen krijgen van onderdelen, zoals bv de kabelbomen die merendeels uit oekraîne komen. 24 Mei, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
Geer00 Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 (aangepast) Het heeft deels ook te maken met restricties vanuit de importeur wat betreft de uitgifte van kentekens (CO2-verhaal). Hoe dan ook, en wat er ook van zei ........................ we (en specifiek ik in dit geval) moeten toch gewoon maar lijdzaam toezien en afwachten. 24 Mei, 2022 aangepast door Geer00 Quote
Geer00 Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 In the mean time trekken wij er met onze Ceed over 3 weken toch maar weer mooi de Franse Alpen in. Ook best wel leuk! Quote
Auke Riemsma Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 (aangepast) Even een link m.b.t. de verkoop van de Sportage 2022 en historie. En laatste uitgegeven kenteken. https://www.kenteken.tv/hoeveelzijnernog.php?merk=Kia&filter=Sportage 24 Mei, 2022 aangepast door Auke Riemsma Quote
Rick Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 (aangepast) 11 minuten geleden, zei Auke Riemsma: Even een link m.b.t. de verkoop van de Sportage 2022 en historie. En laatste uitgegeven kenteken. https://www.kenteken.tv/hoeveelzijnernog.php?merk=Kia&filter=Sportage Duurste 310.000? HAHA 24 Mei, 2022 aangepast door Rick Quote
Auke Riemsma Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 2 minuten geleden, zei Rick: Duurste 310.000? HAHA Ja staat zelfs op RDW site, waarschijnlijk type fout of dikke vingers. Quote
BarneyRubble Geplaatst 25 Mei, 2022 Geplaatst 25 Mei, 2022 Straks om 15.00 mijn PHEV Dark Penta Metal ophalen 3 Quote
A-Kia Geplaatst 25 Mei, 2022 Geplaatst 25 Mei, 2022 Straks om 15.00 mijn PHEV Dark Penta Metal ophalenSucces! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Petri Geplaatst 25 Mei, 2022 Topic Starter Geplaatst 25 Mei, 2022 Succes en je zult versteld staan hoe mooi rustig hij rijdt en wat die allemaal kan super auto. Quote
Marinus 22 Geplaatst 25 Mei, 2022 Geplaatst 25 Mei, 2022 Zojuist bericht gekregen van mijn dealer dat mijn Sportage PHEV GTPlus-Line niet eerste week september komt maar met een beetje geluk eerste week juli. Maar zolang er nog geen chassisnummer bekend is kan het nog alle kanten uit. De oorzaak hiervan is dat Harman Kardon de speakers niet kan leveren. Quote
Geer00 Geplaatst 25 Mei, 2022 Geplaatst 25 Mei, 2022 Kunnen die speakers niet achteraf worden ingebouwd? Levering in juli terwijl het chassisnummer nog niet bekend is???????????? Mijn chassisnummer is al wel bekend en dealer verwacht levering in december ........... Ik begrijp er geen bal meer van. Quote
A-Kia Geplaatst 25 Mei, 2022 Geplaatst 25 Mei, 2022 Zojuist bericht gekregen van mijn dealer dat mijn Sportage PHEV GTPlus-Line niet eerste week september komt maar met een beetje geluk eerste week juli. Maar zolang er nog geen chassisnummer bekend is kan het nog alle kanten uit. De oorzaak hiervan is dat Harman Kardon de speakers niet kan leveren.Wij werden van juni naar oktober verschoven, en de oorzaak was hier ook Harman Kardon. Hopelijk voor ons hetzelfde gevalVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
A-Kia Geplaatst 25 Mei, 2022 Geplaatst 25 Mei, 2022 Kunnen die speakers niet achteraf worden ingebouwd? Levering in juli terwijl het chassisnummer nog niet bekend is???????????? Mijn chassisnummer is al wel bekend en dealer verwacht levering in december ........... Ik begrijp er geen bal meer van.Dat is erg vaag, leveringen duren 4 tot 8 weken begreep ik na de productie. Heb jij echt een eigen order geplaatst of had je dealer deze auto al voorruit besteld? Ik heb namelijk 1 besteld wat als inkomende voorraad al aan zou komenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Geer00 Geplaatst 25 Mei, 2022 Geplaatst 25 Mei, 2022 (aangepast) Het schijnt zo te zijn dat de importeur maandelijks kentekenaanvragen per dealer beschikbaar stelt. Dit i.v.m. CO2-restricties. Daar zit ook een belangrijk deel van de bottleneck. Ik weet niet beter of ik heb een eigenstandige bestelling gedaan, niet uit reeds bestelde voorraad. 25 Mei, 2022 aangepast door Geer00 Quote
Marinus 22 Geplaatst 25 Mei, 2022 Geplaatst 25 Mei, 2022 16 minuten geleden, zei Geer00: Kunnen die speakers niet achteraf worden ingebouwd? Levering in juli terwijl het chassisnummer nog niet bekend is???????????? Mijn chassisnummer is al wel bekend en dealer verwacht levering in december ........... Ik begrijp er geen bal meer van. Dit is niet zo gek, je kan toch geen nieuwe auto afleveren met gaten in de deuren waar later nog speakers moeten worden geplaats. En het chassisnummer wordt pas bekend wanneer alle spullen binnen zijn waar een "volledig" configuratie mee afgewerkt kan worden. De dealer vertelde mij dat als het chassisnummer bekend is de auto binnen 2 maanden bij de klant geleverd kan worden. Als het chassisnummer bekend is, is ook de productie dag bekend Quote
Geer00 Geplaatst 25 Mei, 2022 Geplaatst 25 Mei, 2022 (aangepast) 3 minuten geleden, zei Marinus 22: Dit is niet zo gek, je kan toch geen nieuwe auto afleveren met gaten in de deuren waar later nog speakers moeten worden geplaats. En het chassisnummer wordt pas bekend wanneer alle spullen binnen zijn waar een "volledig" configuratie mee afgewerkt kan worden. De dealer vertelde mij dat als het chassisnummer bekend is de auto binnen 2 maanden bij de klant geleverd kan worden. Als het chassisnummer bekend is, is ook de productie dag bekend Dat is dan volstrekt tegengesteld aan hetgeen mijn dealer mij vertelt ........................... Merkwaardig hoor. Maar ik ben zeer bereid om jou versie te geloven 25 Mei, 2022 aangepast door Geer00 Quote
Marinus 22 Geplaatst 25 Mei, 2022 Geplaatst 25 Mei, 2022 23 minuten geleden, zei A-Kia: Wij werden van juni naar oktober verschoven, en de oorzaak was hier ook Harman Kardon. Hopelijk voor ons hetzelfde geval Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk IK heb mijn auto besteld 24 januari eerste leverdatum toen was eerste week mei. Een maand later was dat eind april weer een maand later werd bekend dat Harman Kardon de speakers niet leveren en werd het eerste week augustus, weer vier weken later werd het eerste week september. Vandaag kreeg ik een mail van mijn dealer dat het nu eerste week juli zou worden maar als er nog geen chasssisnummer aan mijn configuratie wordt toegekend', is dit nog niet zeker en zou het toch nog september of later kunnen worden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.