Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Kreeg vandaag een telefoontje van de dealer, 20 juni mijn phev gt line ophalen
besteld 18 februari.

Super! Welke kleur?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Geplaatst

Goede vooruitzchten! Feli hoor.

Geplaatst
19 uur geleden, zei A-Kia:

Super! Welke kleur?

Experience Green

19 uur geleden, zei Geer00:

Goede vooruitzchten! Feli hoor.

Geplaatst

Hier ook waarschijnlijk vertraging op de gt plusline HEV. In februari besteld, nieuwe datum volgt. Zijn er hier nog mensen die ook de blue flame kleur besteld hebben of ben ik de enige?

Geplaatst
Op 2-6-2022 om 20:42, zei A-Kia:

Van juni naar mei en nu oktober

Idem

Geplaatst

Ik heb ook een GT line plus HEV in februari besteld, de laatste berichten zijn nog steeds dat hij volgende week binnen komt. 

Geplaatst

Overigens misschien handig te weten voor de mensen waarvan in auto in nl gekomen is, het is momenteel heel druk bij de Duane en rdw. Zo had het bij mij nog extra 4-5 weken geduurd voordat die van de importeur naar de dealer was gegaan

Geplaatst (aangepast)

Goede middag allemaal.

Goed bericht gekregen van mijn dealer.

Kan hem afhalen 8-06-2022

2 maanden eerder dan gedacht.😀

aangepast door RMJ
Geplaatst
4 minuten geleden, zei RMJ:

Goede middag allemaal.

Goed bericht gekregen van mijn dealer.

Kan hem afhalen 8-06-2022

2 maanden eerder dan gedacht.😀

Goed nieuws, veel rijplezier en vooral veel veilige kilometers.

Geplaatst
1 minuut geleden, zei Mave:

Thanks zal zeker gaan lukken

Geplaatst
7 minuten geleden, zei Mave:

Heerlijke verrassing spannende dagen voor je.  Succes

Geplaatst

uitvoering: Sportage PHEV GT-PlusLine  1.6 T-GDi AT6 Plug-in Hybrid 4WD in de kleur  Deluxe White 

Afgelopen woendag gebeld met de dealer die had op zijn lijst staan verwacht 04-07-2022.

Hij vertelde mij ik ga toch nog even Kia Nederland bellen.

5 minuten later krijg ik een telefoontje van de dealer jou auto gaat over 14 dagen in productie tel daar nog 14 dagen bij voor transport en ongeveer een week voor inbouw extra's.

Dus als het meezit zou je over 5 weken je auto kunnen hebben MAAR dit is wel onder voorbehoud.

Ik hoop dat de informatie van Kia Nederland dan wel juist is.  

Geplaatst (aangepast)

Als ik alles zo eens bekijk dan is er kennelijk geen pijl op te trekken (of is het peil?).

Het verhaal van mijn dealer blijkt overigens meer en meer geloofwaardig te worden 😰

aangepast door Geer00
Geplaatst
3 uur geleden, zei Geer00:

Als ik alles zo eens bekijk dan is er kennelijk geen pijl op te trekken (of is het peil?).

Het verhaal van mijn dealer blijkt overigens meer en meer geloofwaardig te worden 😰

We zullen zien hoelang het “ onder voorbehoud “ duurt. Ik zou mijn Sportage in juni, onder voorbehoud in mei krijgen. Wordt nu dus juli, er is niet bijgezegd onder voorbehoud. 

neemt niet weg dat het voor Marinus hopelijk wel klopt.

Geplaatst
uitvoering: Sportage PHEV GT-PlusLine  1.6 T-GDi AT6 Plug-in Hybrid 4WD in de kleur  Deluxe White 
Afgelopen woendag gebeld met de dealer die had op zijn lijst staan verwacht 04-07-2022.
5 minuten later krijg ik een telefoontje van de dealer jou auto gaat over 14 dagen in productie tel daar nog 14 dagen bij voor transport en ongeveer een week voor inbouw extra's.
Dus als het meezit zou je over 5 weken je auto kunnen hebben MAAR dit is wel onder voorbehoud.

Gefeliciteerd, hopelijk zit alles mee!! Wanneer had jij hem besteld?

Geplaatst
Het verhaal van mijn dealer blijkt overigens meer en meer geloofwaardig te worden 

Tot nu toe ben je de enigste waarvan de dealer echt hard december heeft gezegd als datum volgens mij. Ik zou eens voor de gein bij een andere dealer informeren in de buurt wat die als verwachtte datum zegt als je dezelfde uitvoering kiest.

Geplaatst
21 uur geleden, zei Marinus 22:

wanneer had jij besteld?

Geplaatst
22 uur geleden, zei Keesd515:

Ik heb ook een GT line plus HEV in februari besteld, de laatste berichten zijn nog steeds dat hij volgende week binnen komt. 

Ik in Januari, dezelfde.. staat bij mij op September :S 

Geplaatst

Mijn Dealer liet mij bij het ophalen van mijn PHEV vorige week een lijst zien waar alle levertijden van alle versie's Sportage op stonden, bij elke versie kon je zien dat ongeacht welke datum er besteld is dat het allemaal tussen de 12 en 14 weken levertijd is.

Hij was ook stom verbaasd dat sommige hier een wachttijd te horen krijgen van 5 maanden of langer .🤨

Bij sommige andere Kia Types kon je wel zien dat deze echt een hele lange levertijd hebben van 9 maanden of langer.🙄

Geplaatst
16 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Mijn Dealer liet mij bij het ophalen van mijn PHEV vorige week een lijst zien waar alle levertijden van alle versie's Sportage op stonden, bij elke versie kon je zien dat ongeacht welke datum er besteld is dat het allemaal tussen de 12 en 14 weken levertijd is.

Hij was ook stom verbaasd dat sommige hier een wachttijd te horen krijgen van 5 maanden of langer .🤨

Bij sommige andere Kia Types kon je wel zien dat deze echt een hele lange levertijd hebben van 9 maanden of langer.🙄

HEV GT Plus in Jan. bestelt , zou half mei binnen komen en eind mei rijden.

Maar helaas, nog niets gehoord.

2 weken nog contact gehad met de dealer.

Geplaatst

Ik heb ook de blue flame GT Plus HEV in februari besteld. Paar weken geleden werd gezegd dat hij eind juni zou arriveren. En nog geen ander bericht gehad, dus voorlopig ga ik ervan uit dat het nog een week of 3 duurt.... Fingers crossed.

• Like 1
Geplaatst

Maandag 30 mei mijn mhev opgehaald. Heb bij mijn dealer gevraagd hoe het kan dat mijn chassisnummer  in januari al bekend was. Volgens de dealer was de auto toen al in productie.

Door de Europese wetgeving voor co2 uitstoot mag kia pas leveren als zij de co2 uitstoot kan compenseren. Daarom werd mijn auto in mei pas geleverd. Heb nu al een kleine 4 dagen gereden en ik ben zeer blij met deze auto. In de andere topic mijn ervaring.

Geplaatst
Op 4-6-2022 om 20:17, zei A-Kia:

Gefeliciteerd, hopelijk zit alles mee!! Wanneer had jij hem besteld?

24 januari

Geplaatst
Op 5-6-2022 om 11:40, zei Rick:

wanneer had jij besteld?

24 januari

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...