Sorento 2
2010->2014
Alles over de Kia Sorento 2 vind je hier
169 topics in dit forum
-
Verdietig 1
door ger.w.- 11 antwoorden
- 2,8k weergaven
Ja daar is ie dan: de eerste parkeerschade:(. En dus niet in de keurig beschermde deuren, maar in het achterscherm. Weet iemand een goed adres in het midden van het land of in de Achterhoek om dat zonder spuiten (massagetechniek) te laten repareren. Deukje is ca. 2 cm en nagenoeg geen lakschade. Zit wel op een "vouw"
-
- 25 antwoorden
- 7,6k weergaven
Ik ben al jaren gewend mijn jasje of jack netjes op te hangen aan een kledinghanger aan de pootjes van de hoofdsteun van
Laatste antwoord door hankpeters, -
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
Foto's in bijlage
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
Zie hier mijn sorento (links) samen met nieuwe sorento rechts. Zo kunnen jullie meteen zien hoe dat de lombartho velgen staan op de nieuwe sorento. vooraan liggen de zwarte polish lombartho's en achteraan de volledig zilveren
Laatste antwoord door Url, -
- 8 antwoorden
- 3,7k weergaven
Heeft iemand al eens gekeken naar 20 inch velgen voor de nieuwe Sorento?
Laatste antwoord door rob4b4, -
De R van Kia
door ger.w.- 11 antwoorden
- 2,6k weergaven
Ik zit met een vraag waar vast wel iemand het antwoord op weet. Vanmiddag liet ik als (voorlopig;-)) laatste extraatje de achterbumperbescherming (zie: http://www.kia.nl/showroom/kia-sorento/accessoires-.aspx bij de dealer op mijn sorento plakken (wel weer een rib uit je lijf) Het viel mij op dat het kennelijk geen origineel Kia onderdeel is want er staat een (niet storende ) tekst op "sorento R" Het is de R die ik al vaker tegenkwam op sites, b.v. http://www.customsrt.net/store/product_info.php?cPath=96_97&products_id=616 Het is de R voor "personalization and styling" Nieuwsgierig als ik ben wil ik graag weten waar die R vandaan komt en of er enige verdere bet…
-
Nieuwe Sorento
door Twankia- 6 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hallo Kia fanaten, Sinds lang geleden weer even op dit Forum. Ik denk erover om na 2 jaar Doge Nitro gereden te hebben toch weer een nieuwe Sorento 2.2 4WD diesel aan te schaffen. Heeft iemand daar al ervaring (goed of slecht) mee? In 2004 bleek b.v. de climatcontrol shit te wezen. Hij moet regelmatig een 2-paards trailer trekken. Graag jullie reactie. Twan (je weet wel van die meetings in de omgeving Nijmegen)
Laatste antwoord door Dino, -
- 19 antwoorden
- 4k weergaven
Wie kan mij helpen aan de handleiding/instructieboekje? ingescand? De Kia Sor is deze week besteld en ik kan niet inloggen/registreren op 'my kia'
Laatste antwoord door KIASIM, -
- 22 antwoorden
- 3,9k weergaven
Eindelijk besteld. Een nieuwe kia sorento 2.2 crdi exclusive 4wd in de kleur ebony black, en nog diverse andere optie's. Alleen jammer dat we nog 4 maanden geduld moeten hebben, maar voor de zomervakantie zou hij er zijn, verzekerde de dealer mij. Ik hou jullie op de hoogte!
Laatste antwoord door ger.w., -
- 12 antwoorden
- 4,2k weergaven
Op mijn nieuwe Sorento had ik graag Xenon verlichting willen hebben. Maar om nog eens 2500 euro extra uit te geven werd mij te veel (onderdeel van x-clusive pakket) Nu zou ik graag alsnog xenon willen aanbrengen. Iemand ervaring ?? B.v. http://www.autovoordeelwinkel.nl/Webwinkel-Category-49855/EuroXenon.html Past dit ? Is dit werkelijk de juiste xenon set ?? Wettelijk toegestaan ??
Laatste antwoord door ger.w., -
- 5 antwoorden
- 3,1k weergaven
Heb onlangs de nieuwe Sorento 2.4 X-ecutive aangeschaft. Een prachtige wagen met veel ruimte en rijcomfort. Echter de FM ontvangst op de standaard in deze auto aanwezige radio (PA710XM,EUR) wordt regelmatig zwak waardoor de muziek zeer slecht uit de boxen klinkt. Ik heb door de garage een parrot laten installeren. De garage weet in eerste instantie ook niet wat de oorzaak is. Hiervoor reed ik in een Citroen C4 Picasso waar de radio een perfect weergaven had. Heeft iemand ervaring met deze slechte radio ontvangst?
Laatste antwoord door willem1, -
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Na ruim 8 jaar volle tevredenheid en dan niet alleen op de weg maar ook off road (Polen en Frankrijk, maar ook hier in Nederland) gaat de 2,5 diesel eruit..! in januari komt er een nieuwe Sorento, 2,4 benzine, ook een automaat en ook zwart, alleen geen 4 wd meer. Voor het off road rijden heb ik een Jeep Wrangler TJ tot mijn beschikking, die ik heb gekocht omdat ik door de Sorento met het off road virus ben besmet. Hoop dat ik met de benzine Sorento net zo lekker zal rijden en ook even zorgeloos als met de diesel. groet, Jan
Laatste antwoord door Jan Berkelaar, -
- 9 antwoorden
- 2,8k weergaven
Lees hier het testverslag van de nieuwe KIA Sorento 2.2 CRDi 4WD www.autoplusonline.nl
Laatste antwoord door Xtermi, -
2010 Kia Sorento
door ata10- 9 antwoorden
- 3k weergaven
This is the first image of the 2010 Kia Sorento : More pics: 2010 Kia Sorento
Laatste antwoord door BartM, -
cruise control
door pd2ryp- 14 antwoorden
- 3,3k weergaven
Komt iemand dit bekent voor? Onze cruise controll wil heel vaak niet inkomen .. je drukt dan op de knop en hij reageert niet.dan moet ik eerst de auto uitzetten en daarna weer aan dan doet hij het vaak wel. echter de laatstedagen geheel niet meer. Heeft iemand suggesties. hij heeft nog garantie maar wilk wil graag zelf ook weten waar ik aan toe ben. groetjes willem
Laatste antwoord door Kia Fan, -
- 10 antwoorden
- 3,5k weergaven
Hele leuke dingen gevonden voor de Sorento, komen uit Amerika. Prijzen zijn mij niet bekend, maar vond dat jullie dit wel moesten weten. Groeten Philip mailto: ImportSharkInfo@aol.com
Laatste antwoord door pd2ryp, -
stoelverwarming kapot !!!!
door Gast knibbarulez- 7 antwoorden
- 4,5k weergaven
heeft iemand al problemen ondervonden met de stoelverwarming, die standaard wordt geleverd met de EX met leer uitvoering ? prijs voor het vervangen van de stoelverwarming voor 1 stoel wordt door de dealer geraamd op ? 2500,- !!! 1000 euri voor de zitting; 1500 euri voor de leuning. er wordt gezegd dat dit zo duur is omdat er bijna een komplete zitting/leuning wordt geleverd inclusief (leren) bekelding.... natuurlijk beginnen de kuren net na de garantie periode.... moet ik nu door het leven in de s zonder warme billetjes ???
Laatste antwoord door pd2ryp, -
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
Dit zijn de allereerste foto?s van de compleet nieuwe Kia Sorento. Ondanks het feit dat de huidige Sorento recent is gefacelift is Kia nu al aan het testen met de opvolger. In de Verenigde Staten werden deze twee prototypes betrapt tijdens hun eerste testen door de woestijn. Het duurt nog wel een aantal jaren voordat de nieuwe Sorento daadwerkelijk wordt gepresenteerd, maar we kunnen nu al een paar conclusies trekken. Aan de auto?s op de foto?s is duidelijk te zien dat de Sorento in alles zal gaan groeien. Het model is langer, breder en hoger en daardoor zal plaats worden gemaakt voor een derde zitrij. Verder verwachten wij dat de Sorento leverbaar zal worden met grot…
Laatste antwoord door willem1, -
Benzineverbruik 2007 model
door Gast Frenk- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
Weet iemand al iets over het benzineverbruik van het nieuwe model ?? schijnt op elke kia pagina (nog) een groot geheim te zijn TNX F.Elings
-
- 3 antwoorden
- 2,3k weergaven
Hallo wij hopen a.s. zaterdag onze Sorento van april 2005 op te halen bij de dealer. Ik volg al een tijdje dit forum. Wij zijn op zoek naar een rubbere maat voor onze Sorento. Tweede hands mag altijd. Dit lijkt ons perfect voor de hond Groet Ronald
Laatste antwoord door jdelz, -
- 10 antwoorden
- 2,8k weergaven
Is het bekend of er een roetfilter is voor de Sorento? Het ministerie van VROM geeft 500 EURO subsidie op dit moment, maar op hen site wordt de Sorento niet genoemd Waarschijnlijk is het verstandig als dat filter bestaat, om hem nu met subsidie te laten plaatsen, want volgens mij gaat dit in de toekomst voor diesels verplicht worden. Ook als je de auto wilt verkopen zal een roetfilter een pre zijn.
Laatste antwoord door GekkeGerrit, -
Sorento 3.3 v6
door Gast janoeska- 6 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hoi beste Kia/Sorento rijders......, ja alweer een mogelijke nieuwe Sorento rijder. Kan iemand ons een beetje op weg helpen? Wij zijn voornemens om een 3.3 v6 die eind Januari 2007 op de markt komt aan te schaffen. Natuurlijk is er tot op dit moment alleen maar het ??n en ander bekent van de 3.5 v6, maar volgens de info die ik heb gekregen van de dealer komt de nieuwe 3.3 v6 er beter uit... We hebben al een aantal keren proef gereden in de 3.5 v6 en nog steeds denk ik na elke keer WAUWWWW. Wie o wie kan mij meer info geven dan bijv. alleen maar de dealer? Ik rijd ook met een caravan van 1350 kg. Oh ja, de 3.3 zou wel iets zuiniger rijden, mmmm Gr. Janoeska
Laatste antwoord door BaBaCC, -
ROETFILTER
door Ed- 2 antwoorden
- 2,8k weergaven
Onderstaand bericht TER INFORMATIE inzake roetfilters voor Diesels, specifiek gericht op de KIA SORENTO, waarvoor nog geen filter bestaat om achteraf in te bouwen. Kia importeur gaf een leeg antwoord en de dealer Durmimotors reageerd helemaal niet eens. Jammer dat ik als klant niet kan profiteren van de subsidie van ? 500 van Ministerie VROM voor het inbouwen van een roetfilter. Ik heb een: Vraag Onderwerp: Auto Advieslijn Bericht: Ik heb een Kia Sorento 2.5 CRDI gekocht in juli 2006, een Diesel, Automaat. Ik krijg een non antwoord van mij Kia importeur en geen antwoord van mij Kia dealer Durmimotors te Purmerend. Vraag is heeft deze auto een roetfilter?? Zo ni…
-
Ombouwen naar leer
door josua- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
Hallo ik wil in mijn Sorento een leren interieur bouwen maar weet niet of de aansluitingen onder de stoel liggen voor electrische bediening en de stoelverwarming. Weet hier iemand raad mee? Alles is welkom. gr. Jos
-
ROEST!!!!!!
door Gast schoenmakertje- 4 antwoorden
- 3,2k weergaven
tot mijn grote verbazing zag ik gister op een sorento uit '03 op de achterklep aan beide kanten van de nummerplaat roestblaasjes!!! Is dit normaal, komt dat vaker voor? er zit 6 jaar roestgarantie op, maar dan verven ze dat wat bij, schiet je ook niet veel mee op. Frans