-
Aantal Items
179 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
3
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door Toby
-
De Niro trilt soms behoorlijk bij het opschakelen
Toby reageerde op BarneyRubble's topic in Kia Niro
Ja dat kunnen we zeker doen.- 13 antwoorden
-
De Niro trilt soms behoorlijk bij het opschakelen
Toby reageerde op BarneyRubble's topic in Kia Niro
Ja,ook ik merk dat bij mijn Niro ook soms . Ik merk het vooral bij koud en vochtig weer het lijkt alsof de koppeling niet goed grip krijgt ook bij versnellen ,eenmaal de auto een beetje warm krijgt is het weg maar ook ik ga hier melding van maken. Mijn Niro is van 05/2020 en +/~ 11000 km is dus mijn eerste winter.- 13 antwoorden
-
Yep,hier ook is normaal.
- 7 antwoorden
-
- recuperatie
- niet
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Niet je kan afbeeldingen bekijken dat op een usb stick staan, maar je kan ze niet als achtergrond gebruiken.
-
Heel veel plezier met de Niro gewenst. zijn dit originele velgen nog nooit gezien maar passen er wel bij. Sins mei rijd ik ook met een Niro 2020 en inderdaad voor een telefoon houder te plaatsen is de Niro een moeilijke auto , de broeit zag ik ook niet zitten telefoon zit dan voor het scherm heb dan zelf maar iets bedacht met een magneet waar ik mijn telefoon opleg.
-
Jep,dat ervaar ik ook dat plakkerige gevoel op hete dagen is er niet meer wat je bij lederen stoelen hebt. En ik vindt dat je erbij langere ritten meer geniet van hebt.
-
Ik heb sedert mei ook een Niro met geventileerde zetels ik gebruik het alleen op hele warme dagen 30 graden en +. Het is natuurlijk niet dat je het voelt blazen in je rug en onder de poep maar het voelt wel koel aan,maar goed de optie zat er op maar of ik ze er nu zou apart bijnemen ik drenk het niet.
-
PHEV 2020 - Navigatieapparaat is een drama, stuurt je vreselijk om
Toby reageerde op Flying_Dutchman's topic in Kia Niro
Als die USB stick het probleem is zet dan je muziek op je telefoon. probleem opgelost. -
Hey,Peter das natuurlijk balen als je een auto koopt die niet meewerkt. Ik zie dat je pas sins juni geregistreerd bent dus ik ga er van uit dat je de wagen pas hebt. Heb je de wagen bij een dealer gekocht dan heb je toch nog garantie.
-
PHEV 2020 - Navigatieapparaat is een drama, stuurt je vreselijk om
Toby reageerde op Flying_Dutchman's topic in Kia Niro
Waarom een plekje voor tomtom zoeken , sluit gewoon uw smartphone aan en gebruik waze, tomtom go,google maps,magic euth, flitsmeister .... enz. Keuze genoeg dus heb ook een 2020 model navi nog nooit gebruikt altijd via carplay. -
Van zuinig rijden heeft deze jongen nog niet gehoord denk ik. Die weet duidelijk niet waarvoor de Niro gebouwd is. https://www.instagram.com/p/CBqMaebJuUT/?utm_source=ig_web_copy_link
-
Hey Barney Gewoon op de onderste foto klikken en naar onder scrollen. Groetjes,
- 227 antwoorden
-
- gadgets
- accessoires
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Sins mei ben ik ook een blije Niro rijder,heb ook al een paar keer in de regen gereden en dan heb je last van de vuile camera dus ging ik op zoek naar een oplossing en kwam dit tegen.https://www.camwipe.com/ Handig vindt ik.
- 227 antwoorden
-
- gadgets
- accessoires
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Jep, ervaar ik ook dat is spijtig. Ook als je even de sportstand gebruikt en terug gaat naar drive wordt dit gereset
- 8 antwoorden
-
- instellingen.
- remsysteem
-
(en 6 meer)
Getagd met:
-
Wow,om de 1,5 a 2 maand bij mijn vorige Sportage heb ik pas na 3,5 jaar mijn eerste batterij vervangen. Heb je dat met beide sleutels?
- 8 antwoorden
-
- batterij
- autosleutel
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Zij al blij dat ge 7 gratis update's krijgt bij Kia ,ik ken genoeg merken waar ge veel geld op tafel moet leggen voor een update.
-
Ja zeker,ik heb de Sportage zeker niet wegedaan om het verbruik of iets anders. Maar ik rij maximum maar 4 jaar met een wagen ,ik reed ook heel graag met de Sportage. Nu voor de Niro gekozen ook altijd een zwak voorgehad en het hybride systeem want zoals zovele hybride rijders zeggen het wordt een sport om een zo laag mogelijk verbruik te halen,het is verslavend. Ik had ook een pano dak in de sportage,en het is het dak opzich dat een pak meer weegt dan zonder dak,en meer kilo's meer verbruik.
-
Ik heb mijn Sportage vorige maand weggedaan was een 1.7diesel en verbruik lag altijd tussen de 6.8 tot 7.3 liter. Nu heb ik de Niro HEV verbruik nu 5,2 liter met een nieuwe wagen.
-
Dank U.
-
Behoort tot die update ook andere software,bv is er iets verandert wat android auto betreft het niet vullen van het scherm.