Gast Warmentuuter Geplaatst 25 Maart, 2014 Geplaatst 25 Maart, 2014 Het is het wachten waard toch. Alvast veel plezier en veel veilige kilometers toegewenst. Er zijn al wat leuke foto's van de GT geschoten. http://www.flickr.com/groups/kiaclubnl/ Quote
arjan gt Geplaatst 25 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 25 Maart, 2014 Dankje Warmentuuter, en die mooie foto's heb ik al een aantal keren beken. Ik vind vooral de foto's leuk waar de gt op de oprit staat van die premie a woning. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
dhabets Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 Dankje Warmentuuter, en die mooie foto's heb ik al een aantal keren beken. Ik vind vooral de foto's leuk waar de gt op de oprit staat van die premie a woning. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Al aan 't GT'en Arjan? Quote
arjan gt Geplaatst 28 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 28 Maart, 2014 Dhabets , bijna we gaan onze auto vanavond ophalen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2 Quote
dhabets Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 Super, veel plezier ermee! We verwachten uiteraard een paar goeie foto's . 1 Quote
Sander GT Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 Hartstikke gaaf Arjan. Hou ons op de hoogte! Ik vermoed dat ik (op dit forum) de eerstvolgende GT in ontvangst kan gaan nemen... over een week of 4 a 5. 1 Quote
arjan gt Geplaatst 31 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2014 We hebben het afgelopen weekend de eerste kilometers gereden met onze gt, en ik kan het in een woord omschrijven namelijk fantastisch. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 5 Quote
PatrickPR Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 Hele gave auto Arjan. In het rood ziet de gt er echt heel bruut uit, lekker agressieve neus. Veel plezierige kilometers gewenst. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 Nou goed om te lezen, geniet ervan. Quote
plattie Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 Wow! Vette bak! Smoelt hem super met deze kleur! Quote
Seafox Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 Heel gaaf!! daar ga je heel veel leuke kilometers mee maken. ben jaloers Quote
arjan gt Geplaatst 31 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2014 Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Kris als je een keer in de buurt van Zevenbergen bent laat het maar weten. En anders tijdens de meeting in de Meern Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Creative Name Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 Hij is idd ferrie naais, veel plezier ermee! Quote
xtra40 Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 cool heel erg mooi je mag wel extra tanken op de meeting denk dat je heel wat kilometers gaat maken die dag ik wil ook graag een stukje met je mee rijden wie wil dat niet wat een schiterende klasse wagen heel veel plezier er mee 1 Quote
kris88 Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 Helemaal geweldig dat ik een stukje mee kan rijden Arjan. Ik zie jou bij de meeting! 2 Quote
Specialmade Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Kris als je een keer in de buurt van Zevenbergen bent laat het maar weten. En anders tijdens de meeting in de Meern Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Ik wil ook graag een stukje meerijden. Kan tenslotte beoordelen of alles naar behoren werkt Zie hier. Grtz. Specialmade 2 Quote
Sander GT Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Arjan, hoe rijdt hij in vergelijking met je Astra OPC? Die had toch meer vermogen, mis je dat niet? Quote
bigwade Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Ik wil ook graag een stukje meerijden. Kan tenslotte beoordelen of alles naar behoren werkt Dit keer de automatische kofferbak verlichting dan maar ? Quote
Specialmade Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Dit keer de automatische kofferbak verlichting dan maar ? Hoezo, ga jij ook mee dan ? Grtz. Specialmade Quote
arjan gt Geplaatst 1 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 April, 2014 Sander 1974, valt wel mee de opc was al weer een paar maanden orgineelvan 310 naar 240 pk. Ondanks dat het nog steeds 40 pk scheelt vind ik het heel erg meevallen. De gt is langzamer maar het voelt niet zo. Maar mijn ervaring is nog beperkt omdat ik het nu nog rustig aan moet doen, eerst inrijden. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
bigwade Geplaatst 1 April, 2014 Geplaatst 1 April, 2014 Hoezo, ga jij ook mee dan ? Grtz. Specialmade nee, nee, daar is tenslotte geen ruimte meer voor. Maar zo'n kofferbak lichtje lijkt op zo'n koelkastding waarvan je ook niet weet of hij uit gaat. Leek me een mooie taak voor uw soepele verschijning 2 Quote
Kia-Led Geplaatst 8 April, 2014 Geplaatst 8 April, 2014 Hele mooi auto, veel fijne kilometers. Gr. John. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.