Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dankje Warmentuuter, en die mooie foto's heb ik al een aantal keren beken. Ik vind vooral de foto's leuk waar de gt op de oprit staat van die premie a woning.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Dankje Warmentuuter, en die mooie foto's heb ik al een aantal keren beken. Ik vind vooral de foto's leuk waar de gt op de oprit staat van die premie a woning.

Al aan 't GT'en Arjan? :-)

Geplaatst

Hartstikke gaaf Arjan. Hou ons op de hoogte!

Ik vermoed dat ik (op dit forum) de eerstvolgende GT in ontvangst kan gaan nemen... over een week of 4 a 5.

• Like 1
Geplaatst

We hebben het afgelopen weekend de eerste kilometers gereden met onze gt, en ik kan het in een woord omschrijven namelijk fantastisch.etysuhej.jpgygu5y9e8.jpg

• Like 5
Geplaatst

Heel gaaf!! daar ga je heel veel leuke kilometers mee maken. ben jaloers :-)

Geplaatst

Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Kris als je een keer in de buurt van Zevenbergen bent laat het maar weten. En anders tijdens de meeting in de Meern :)

Geplaatst

cool heel erg mooi 

je mag wel extra tanken op de meeting denk dat je heel wat kilometers gaat maken die dag 

ik wil ook graag een stukje met je mee rijden 

wie wil dat niet wat een schiterende klasse wagen 

heel veel plezier er mee 

• Like 1
Geplaatst

Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Kris als je een keer in de buurt van Zevenbergen bent laat het maar weten. En anders tijdens de meeting in de Meern :)

Ik wil ook graag een stukje meerijden. Kan tenslotte beoordelen of alles naar behoren werkt  :-)  :-)

Zie hier.

Grtz.

Specialmade

• Like 2
Geplaatst

Ik wil ook graag een stukje meerijden. Kan tenslotte beoordelen of alles naar behoren werkt  :-)  :-)

Dit keer de automatische kofferbak verlichting dan maar ?

Geplaatst

Sander 1974, valt wel mee de opc was al weer een paar maanden orgineelvan 310 naar 240 pk. Ondanks dat het nog steeds 40 pk scheelt vind ik het heel erg meevallen. De gt is langzamer maar het voelt niet zo. Maar mijn ervaring is nog beperkt omdat ik het nu nog rustig aan moet doen, eerst inrijden.

• Like 1
Geplaatst

Hoezo, ga jij ook mee dan  ?   :-)   :-)

Grtz.

Specialmade

nee, nee, daar is tenslotte geen ruimte meer voor.

Maar zo'n kofferbak lichtje lijkt op zo'n koelkastding waarvan je ook niet weet of hij uit gaat.

Leek me een mooie taak voor uw soepele verschijning :-)

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...