Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey,

De picanto is nu precies 2 jaartjes vandaag, 2 weken terug begon de airco te zingen als ik hem aandeed.

Bij de garage geweest, airco moet bijgevuld worden.. ik heb nou zelf nooit echt meegemaakt dat een airco na 2 jaar en 18000km te weinig druk heeft.

Nou weet ik wel dat je je airco elk 2 jaar moet bijvullen, maar vind het wel snel.. ik heb ongeveer 5 auto's gehad tussen de 5-10 jaar en deze hebben nooit ergens last van gehad.

Zijn er meerdere die de airco laten bijvullen binnen 2 jaar?  sowieso dat hij aankomende week gevuld word hoor

Geplaatst

Hier wordt de AC elk jaar gecontroleerd, bij de/elke service beurt dus!

Als dat na 2 jaar niet goed zou zijn dan heeft de garage iets uit te leggen :)

Geplaatst

Hier is de airco 3,5 jaar oud, wordt hooguit 2 weken in de zomer gebruikt en niet in koude maanden dus. Nog nooit onderhoud aan laten uitvoeren en werkt nog gewoon en zonder geurtjes.

Geplaatst

Hier word hij dus wel elke dag gebruikt op de dagen dat ik naar werk ga,  ongedierte zit er niet echt kan ook zelf wel onder de motorkap kijken :P

maar de garage deed of het normaal was zo van : hoe oud is hij? uhmmm net 2 jaar. oh dan moeten we ff de airco bijvullen.normaalste zaak dus volgens hun.

Geplaatst

De airco van onze i10 is een hele beperkte en moesten we ook bij laten vullen na 3 en 5 jaar.

Binnenkort grote beurt en wordt de boel afgeperst en dan hoor ik het wel.

Ding is inmiddels 6,5 jr

Geplaatst

Dat is toch een Hyundai? Die heeft toch een eigen gezellig forum....

• Like 1
Geplaatst

Airco die zingt omdat hij leeg is ? Ik zing meestal pas als ik helemaal vol zit , en laat die joendaai jongens ook gewoon iets mogen zeggen hier

spam on

• Like 2
Geplaatst

Dat is toch een Hyundai? Die heeft toch een eigen gezellige forum....

De i10 is een neppicanto heur....

• Like 2
Geplaatst

Trouwens airco leegna 2 jaar is niet goed

als je een beetje op internet gaat zoeken kom je tegen dat een airco ongeveer 10 procent van zijn koude middel verliest dis reken zelf maar uit :-) :-)

Wist u dat:

de airconditioning van uw auto elk jaar 10% van het koudemiddel verliest;de capaciteit hierdoor drastisch afneemt;het koudemiddel tevens zorgt voor smering van de afdichtingen;het niet preventief onderhouden / bijvullen de levensduur van uw airco aanzienlijk verkort;vervanging van essentiële onderdelen van de airco een kostbare aangelegenheid is;hoe moderner de auto en de airco, des te groter de kans op problemen.

Geplaatst

Airco die zingt omdat hij leeg is ? Ik zing meestal pas als ik helemaal vol zit , en laat die joendaai jongens ook gewoon iets mogen zeggen hier

spam on

Hee Jack_Z

welcome back :taz:

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Owww blokken die hundaaai gasten :wink: ;-) :wink:

Blokken of Bokken :-)

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ho, ho, Smart. Rustig aan tegen m'n wandelmaat.  :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...