Bemio Geplaatst 7 Juli, 2015 Geplaatst 7 Juli, 2015 Onderweg naar Spanje leek de motor van onze cee'd met enige regelmaat in te houden. Het voelt aan of de onsteking even hapert.Naarmate er meer kilometers op de teller kwamen leek het probleem af te nemen maar helemaal verdwenen is het niet.Het brandstofverbruik is geweldig; 1 op 14 met 90% van de tijd de airco aan en ritten door de Pyrenëen. Motorisch is er dus niets aan de hand, zo lijkt het.Wie (her)kent dit fenomeen en wat is er aan te doen? Vertrouwen in de Kia-dealer heb ik niet meer, een onafhankelijk garagebedrijf krijgt de eer om met jullie suggesties aan de slag te gaan. 1 Quote
Bemio Geplaatst 13 Juli, 2015 Topic Starter Geplaatst 13 Juli, 2015 @bigwade. Dank voor je uitvoerige antwoord, hier kan ik iets mee. Quote
Specialmade Geplaatst 13 Juli, 2015 Geplaatst 13 Juli, 2015 @bigwade. Dank voor je uitvoerige antwoord, hier kan ik iets mee. Het in- of uitschakelen van de airco kan de oorzaak zijn van het inhouden van de motor. Bij onze Picanto is het ook merkbaar als de airco in- of uitschakelt. bigwade is een man van weinig woorden maar dat had je vast al opgemerkt maar hij weet wel waar het over gaat. Grtz. Specialmae 1 Quote
bigwade Geplaatst 19 Juli, 2015 Geplaatst 19 Juli, 2015 @bigwade. Dank voor je uitvoerige antwoord, hier kan ik iets mee. De vraag komt hier zeker 1 a 2 x per jaar voorbij http://www.kiaclub.nl/topic/10436-bij-met-airco-aan-rijden-merk-je-dat-de-auto-inhoud-met-gas-geven-en-auto-op-toeren-houden/ Als je op kiaclub.nl+airco+inhouden "goegelt" kom je nog meer topics tegen. Niets aan het handje dus. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.