Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
2 uur geleden, korsowito zei:

Ik denk dat elke ev last daarvan zal hebben met ijzel als de chargepoort open moet?

nee hoor op outlander en ampera-e geen problemen gehad, toch een ontwerp issue

• Like 1
Geplaatst

Waarom zouden ze hat dan niet zó maken dat er geen sneeuw in komt? Of op zijn minst een verwarminkje in maken. 

Ik zie een kans voor de aftermarket..... :-) 

Geplaatst

Eerder een kans voor Hyundai (Kia ook?) om dat vanaf nu direct zelf in te bouwen. De fabrikant kan dit vast beter oplossen dan de aftermarket.

Geplaatst

Geweldig filmpje

• 2 weken later...
Geplaatst

mooi filmpje he?

We hebben de goede keuze gemaakt!

Kan me nog goed herinneren dat de Hyundai dealer me een Kona EV aanbood voor € 3.000,00 boven de nieuwprijs (omdat hij de enige in NL was) en dat mijn vrouw me zei dat ik hem maar moest kopen... Ben blij dat ik koppig ben en gewacht heb op de e-Niro.

Wijze les: geen advies aan je vrouw vragen als het om auto's gaat. :) 

• Like 1
  • Haha 1
Geplaatst (aangepast)

Ja, we hebben een goede keuze gemaakt. Ik heb dat fillumpie niet nodig om dat te weten :D

Ik geniet nu al, en dan moet ik m’n auto nog krijgen.

Nou ja genieten..... het wachten lijkt steeds langer te duren.....

aangepast door Hippe lip
Geplaatst
Op 12-2-2019 om 22:09, Sigmasailor zei:

Beetje off topic, maar wel grappig. Gelukkig doet Kia dit een beetje anders:

2 uur geleden, Geronimo81 zei:

Wijze les: geen advies aan je vrouw vragen als het om auto's gaat. :)

Ook off topic kan leuk zijn. Geweldige promo:clap:

Soms is het idd beter je vrouw niets over auto's te vragen:grin:

Velgen-de-vrouw-is-even-weg-2.jpg

Geplaatst
27 minuten geleden, Hippe lip zei:

Zeg @Vince, krijg jij een setje bandenlichtertjes bij je auto? :smileys-car-driving-695389:

Haha... ja zeker. Heb jij die niet dan? Zo kun je ieder voorjaar 'even' je velgen schoonmaken;-)

Geplaatst

Is nog simpeler dan ik vooraf al dacht. De ruimte is aan de zijkanten helemaal tot onderaan al netjes van plastic voorzien. Bovenstaand idee is wel handig omdat je de diepste laadplek ook goed kunt bereiken. Kortom: leuk klusje binnenkort, als je extra ruimte nodig hebt. Hier zijn de kinderen allang de deur uit dus gaat het ook zo wel goed komen. Ruimte zat voor een paar reistasjes.

Geplaatst

Leuk is dat hij in dat fillumpie ook laat zien waarom hij een aparte plank maakt en niet het bestaande dek gebruikt:

1. Er blijft een reep open bij de achterkant van de auto.

2. Er is in het midden niet genoeg ondersteuning; het originele dek veert door. 

Als je die diepere ruimte alleen met vakantie gebruikt is daar wel mee te leven. In die open reep kun je een reepje tapijt leggen van de soort die hij nu voor zijn nieuwe plank gebruikt. Of je laat die reep gewoon open. Zo erg is dat niet. Het is immers alleen tijdens die vakantie. 

En dat doorveren is eenvoudig te verhelpen door links en rechts van het midden een paar latjes van de juiste dikte eronder te leggen. Dat is veel minder werk en net zo bruikbaar. 

Als je die extra ruimte permanent beschikbaar wilt houden snap ik wel dat je daar een aparte dekplank voor gaat maken. En het is natuurlijk ook leuk werk om dat te doen! :D

• 4 weken later...
Geplaatst

Eindelijk is er dan nieuws over de update van de Niro. Het gaat alleen om de modellen Niro Hybrid en Niro PHEV. De rest blijft dus ongewijzigd. Ook de e-Niro lijkt dus (nog) geen UVO connect krijgen helaas.....

https://www.kia.com/nl/about-kia/nieuwsbrief/2019-03-verrassing-van-geneve/?utm_source='selligent'&utm_medium=email&utm_campaign=&utm_content=prospects_b&utm_term=&M_BT=336632689388

• Like 1
Geplaatst

Om die controle met een gamepad te doen moesten ze zich wel eerst diep toegang verschaffen tot de software van de Tesla. Dat is dus een flinke hack geweest.

Eentje die Tesla vrijwel zeker heeft opgemerkt, want als je in je eigen Model S gaat klooien met de verborgen ethernet-aansluiting kun je al een telefoontje van Tesla verwachten dat er iets aan de hand is met je auto.

Ik zie dit bij Kia niet gebeuren, alleen al door het ontbreken van een autopilot zo geavanceerd als die van Tesla...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...