Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Leuk topic waar je snel je Weetjes kan zeggen.

Weet je # Dat als je met Draaiende Motor/Accu de bestuurdersdeur opent dat de Auto dan direct in de P stand gaat.

Weet je # Dat als je in het Clusterscherm bij instellingen het Thema Dynamische  kiest dat het beeld zich dan vanzelf aanpast aan de weersomstandigheden. Zowel bij Zon/Bewolkt/Regen ( je ziet dan regendruppels in je Clusterscherm naar beneden lopen.,)😉

Edited by BarneyRubble
  • Like 1
Posted

Weet iemand of de Harmankadon speakers ook achteraf nog ingebouwd kunnen worden.🤔

• Confused 1
Posted

Weet je # Dat je via de Kia Connect App alle voortuiginstellingen bij je gebruikersprofiel ( eerst wel ff aanmaken ) echt alles ook naar je wens kan instellen ipv het instellingen venster in de Sportage.😉

• Like 1
Posted
6 uur geleden, zei BarneyRubble:

Weet je # Dat je via de Kia Connect App alle voortuiginstellingen bij je gebruikersprofiel ( eerst wel ff aanmaken ) echt alles ook naar je wens kan instellen ipv het instellingen venster in de Sportage.😉

Het betreft niet alle instellingen 🤔

Posted
Op 13-6-2022 om 06:24, zei BarneyRubble:

Het betreft niet alle instellingen 🤔

? :P

Kunt niet instellen dat die me naar de maan vliegt? 

Posted

Weet je# Dat als de auto op slot is en je wil de Stopkontakt lader aansluiten dat zodra je de stekker erin steekt de auto zichzelf even ontgrendeld en daarna weer vergrendeld en het laden direct ook start, dus heb je geen remote-key nodig.😉

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

We weten allemaal dat je via deze knop kan switchen tussen de Airco/Multimedia stand.
Maar wist je ook dat als je  in het midden hiervan langdurig drukt , je kan aangeven naar welke stand hij automatisch terug gaat?

touchscreen.JPG

• Like 4
Posted
Op 15-7-2022 om 23:54, zei Anne Lorraine:

We weten allemaal dat je via deze knop kan switchen tussen de Airco/Multimedia stand.
Maar wist je ook dat als je  in het midden hiervan langdurig drukt , je kan aangeven naar welke stand hij automatisch terug gaat?

touchscreen.JPG

Leuk gevonden, top😉

Posted

Weet je dat zodra je stil staat en je eerst je portier opend ( bestuurderskant ) dat de Auto dan zelf direct in de P stand gaat.😉

• Like 1
  • 4 weeks later...
Posted

Boetegevaar voor SUV's en Tesla-rijders in Duitsland

https://www.ad.nl/auto/boetegevaar-voor-suv-s-en-tesla-rijders-in-duitsland~a948ff85/ 

“Onze” Sportage is (excl spiegels) 1.865 breed

Verstuurd vanaf mijn iPhone
Posted

Wist je dat de 2 ronde led lampjes voor de voorkant binnenverlichting touch bediening hebben.😉

Posted
24 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Wist je dat de 2 ronde led lampjes voor de voorkant binnenverlichting touch bediening hebben.😉

Foto van die lampjes? :P 

Posted
3 uur geleden, zei Rick:

Foto van die lampjes? :P 

Zitten gewoon boven je hoofd.😂

• Like 1
Posted

Weet je dat als je op de afstandbediening de " Ontgrendeltoets "  blijft indrukken dat dan de 2 voorramen geheel open gaan, handig om voor het instappen de auto ff te koelen.

Hetzelfde gebeurd met de" Vergrendeltoets " en gaan dan de ramen weer dicht.😉

• Like 1
Posted
6 uur geleden, zei BarneyRubble:

Weet je dat als je op de afstandbediening de " Ontgrendeltoets "  blijft indrukken dat dan de 2 voorramen geheel open gaan, handig om voor het instappen de auto ff te koelen.

Er zijn auto merken waar alle vier de ramen opengaan, en als er een panoramadak inzit gaat die ook open.

Dus dit kan kia via een software update misschien ook wel doen??

• 4 months later...
Posted

Ik kan niet wachten op een KIA met Level 5 zodat ik smorgens naar mijn werk nog even 3 kwartier kan doorslapen in de auto.🤗

Screenshot_20230103_002341_Acrobat for Samsung.jpg

Screenshot_20230103_002408_Acrobat for Samsung.jpg

Screenshot_20230103_002429_Acrobat for Samsung.jpg

Screenshot_20230103_002456_Acrobat for Samsung.jpg

Screenshot_20230103_002526_Acrobat for Samsung.jpg

Screenshot_20230103_002553_Acrobat for Samsung.jpg

Screenshot_20230103_002618_Acrobat for Samsung.jpg

• 4 weeks later...
Posted

Heb vanmiddag nog wat leuks ontdekt, de Sportage geeft gewoon realtime sportuitslagen aan je door als je wilt, waaronder Voetbal, daar zit dan o.a de eredivisie bij, het moet toch niet gekker worden🤭

20230128_152459.jpg

20230128_152743.jpg

20230128_152618.jpg

Posted
Op 19-8-2022 om 18:05, zei BarneyRubble:

Bedankt voor alle leuke weetjes in deze topic! Wat ik nog niet weet is of de spiegel van de passagier kan kantelen bij het achteruit parkeren? 

Vroeger had ik deze door een knopje naast het regelen van de spiegels en die kon je dan wel of niet automatisch neerwaarts laten draaien. Altijd ideaal om de velgen te behoeden...

Posted
Bedankt voor alle leuke weetjes in deze topic! Wat ik nog niet weet is of de spiegel van de passagier kan kantelen bij het achteruit parkeren? 
Vroeger had ik deze door een knopje naast het regelen van de spiegels en die kon je dan wel of niet automatisch neerwaarts laten draaien. Altijd ideaal om de velgen te behoeden...

Als je de 360 graden camera hebt zie je toch alles op het scherm ?.
Posted
6 minuten geleden, zei Smollie:

Als je de 360 graden camera hebt zie je toch alles op het scherm ?.

Klopt maar het kantelen is zeker nog een toegevoegde waarde weet ik uit mijn vorige. Was/is eigenlijk een automatisme bij het achterwaarts inparkeren. Heb het ergens gelezen maar was een zekere procedure of zo en dan zou men de spiegel ook auto kunnen kantelen maw als het erop zit zou ik er ook gebruik van maken. Vandaar.

Posted

Zit er helaas niet op, dus doe het altijd zelf om de mooie 19 inch hoge velgen te beschermen tegen hoge stoepranden.