Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

e-Niro - Levertijden en bestellingen

Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Er zijn, zover mijn kennis gaat, geen schepen die Kia gebruikt aangekomen im Rotterdam, maar  dus wel in Antwerpen.

Bij mijn dealer is de datum niet veranderd. Aflevering bij de dealer is nog steeds verwacht op 21 mei

Geplaatst

Vandaag de Niro EV in zwart besteld (Dynamic line).
September/oktober als verwachte levertijd, we gaan het zien.

Geplaatst
2 hours ago, Kia_sprtg said:

Gefeliciteerd, nu begint het lange wachten. Ik wacht met je mee maar dan op de mijne ;-)

Geplaatst
25 minuten geleden, zei Andre078:

Donderdag mag ik mijn e-Niro ophalen bij de dealer. Nu al zin in.

Nog 3 nachtjes slapen.

Leuk vooruitzicht! Wanneer heb je m besteld?

Geplaatst
10 minuten geleden, zei casq:

Leuk vooruitzicht! Wanneer heb je m besteld?

10 januari. Dus net binnen de 4 maanden gebleven.

• Like 1
Geplaatst
1 uur terug, zei Andre078:

10 januari. Dus net binnen de 4 maanden gebleven.

Mmm… ik op 2 januari. Welke versie als ik vragen mag?

toch bijzonder dat er blijkbaar verschil in zit afhankelijk van dealer.

Geplaatst (aangepast)
38 minuten geleden, zei casq:

Mmm… ik op 2 januari. Welke versie als ik vragen mag?

toch bijzonder dat er blijkbaar verschil in zit afhankelijk van dealer.

DynamicPlus in gravityblue zonder warmtepomp.

aangepast door Andre078
Geplaatst
9 uur geleden, zei Andre078:

DynamicPlus in gravityblue zonder warmtepomp.

Ik op 1 januari.... nog geen bericht van de dealer. Levering staat voor week 17/18 (in NL) dus ik verwacht ook binnekort gebeld te worden. Heb de DynamicPlus in Interstellar grey

Geplaatst
Op 25-4-2022 om 18:58, zei Kia_sprtg:

Net op tijd voor de gewijzigde verkoopsvoorwaarde mbt de flexibele verkoopsprijs

Kia voertuigen worden tijdelijk aangeboden tegen niet-vaste prijzen
LET OP, Kia voertuigen worden tijdelijk aangeboden tegen niet-vaste prijzen. Het is mogelijk dat de fabrikant zich genoodzaakt ziet de prijs na het sluiten van de koopovereenkomst te verhogen, indien de kosten op het moment van de productie van het voertuig aanmerkelijk blijken te zijn gestegen. Mocht deze situatie zich voordoen, dan word je daar onmiddellijk van op de hoogte gesteld. Als consument heb je vanaf dat moment tien dagen de tijd om de koop alsnog kosteloos te annuleren.

• Thanks 1
Geplaatst
2 uur geleden, zei binky11:

Ik op 1 januari.... nog geen bericht van de dealer. Levering staat voor week 17/18 (in NL) dus ik verwacht ook binnekort gebeld te worden. Heb de DynamicPlus in Interstellar grey

Het is inmiddels week 18, dus zou niet lang meer moeten duren.

Geplaatst
Op 3-5-2022 om 11:05, zei Andre078:

Het is inmiddels week 18, dus zou niet lang meer moeten duren.

Jij je auto al binnen? 😎

Geplaatst
6 minuten geleden, zei binky11:

Jij je auto al binnen? 😎

Ja, gisteren op mogen halen. Inmiddels al ruim 200 kilometer op de teller.Was het wachten waard. Rijdt echt super. 
Jij inmiddels al een leverdatum gehoord?

• Like 1
Geplaatst
15 uur geleden, zei Andre078:

Ja, gisteren op mogen halen. Inmiddels al ruim 200 kilometer op de teller.Was het wachten waard. Rijdt echt super. 
Jij inmiddels al een leverdatum gehoord?

Nog niets gehoord helaas 😒

Geplaatst
58 minuten geleden, zei binky11:

Nog niets gehoord helaas 😒

Even voorstellen: Neho, op 3 januari 2022 e Niro besteld (DynamicPlusLine, zwart, wp). Een maand geleden belde ik de dealer en die vertelde dat mijn  auto op 11 mei bij hun gelost zou worden. Als de auto aanwezig was zou met mij contact worden opgenomen over de de datum van levering. Dit zou tot twee weken na het "lossen" kunnen zijn. Tot nu toe niets verder gehoord.

Geplaatst
1 uur terug, zei neho:

Even voorstellen: Neho, op 3 januari 2022 e Niro besteld (DynamicPlusLine, zwart, wp). Een maand geleden belde ik de dealer en die vertelde dat mijn  auto op 11 mei bij hun gelost zou worden. Als de auto aanwezig was zou met mij contact worden opgenomen over de de datum van levering. Dit zou tot twee weken na het "lossen" kunnen zijn. Tot nu toe niets verder gehoord.

Goh! Zeeuw en Zeeuw toevallig 😂

Geplaatst
9 minuten geleden, zei binky11:

Goh! Zeeuw en Zeeuw toevallig 😂

Nee.😀

Geplaatst

Hier hetzelfde verhaal. Rond 11 mei in de haven. 18 mei bij de dealer en rond 28 mei ophalen (ook niet zeeuw&zeeuw).

ze zullen nu wel echt allemaal op dezelfde boot staan (ik vermoed de morning lady).

Geplaatst

Ik weet niet wanneer die van mij in de haven is aangekomen maar ik kan hem 18 mei ophalen bij de dealer in Venlo 👌🏼 Staat al meer dan een week vast

februari besteld 

• Like 1
  • Haha 1
Geplaatst
Op 7-5-2022 om 18:44, zei casq:

Hier hetzelfde verhaal. Rond 11 mei in de haven. 18 mei bij de dealer en rond 28 mei ophalen (ook niet zeeuw&zeeuw).

ze zullen nu wel echt allemaal op dezelfde boot staan (ik vermoed de morning lady).

Morning Lady wordt morgen rond 12:00 uur verwacht in Zeebrugge. 

Geplaatst

Reactie van de dealer:

Zoals ik het nu in het systeem zie, kan jouw nieuwe aanwinst elk moment geleverd worden door de transporteur.

Dus ergens deze week kan je waarschijnlijk een belletje verwachten van me.

🥳

Geplaatst

Net contact met de dealer gehad en die geeft aan dat mijn op 1 januari bestelde auto (MY22 Dynamic Plus met WP) vertraagd is en eind mei pas bij de dealer binnen komt. Eerst was de datum 29-04, daarna 14-05 en nu dus 30-05. Reden was chips, etc.

Geplaatst
1 uur terug, zei Leon van Haren:

Foto van de dealer gekregen… nog 1 weekje wachten om hem op te halen

AF7DC023-8CB0-4147-8A8D-3B321DFDB12C.jpeg

Mooi!

Is dat de “gewoon wit” of die “luxe” wit 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...