Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

e-Niro - Levertijden en bestellingen

Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
9 uur geleden, zei marcel112:

Zoals gezegd zou ik hier het antwoord van RVO melden. Hieronder staat het antwoord maar dan weet ik nog niet niks eigenlijk. Blijft vaag

Hartelijk dank voor uw bericht van 18 september 2022. Hierin vraagt u de prijs van mijn auto is verhoogd, heb ik nog wel recht op subsidie. Graag reageer ik op uw bericht.

Wijzigingen
U kunt in uw e-Loket wijzigingen doorgeven, via de knop: Stuur een bericht. 
Het RVO beoordeelt de wijziging en u ontvangt hierover een bericht.
In het geval van een prijsstijging van de auto hebben wij de originele overeenkomst en een verklaring van de dealer nodig, waarin staat waardoor de prijsstijging tot stand is gekomen.
Als het contract vernieuwd is hebben wij het nieuwe contract ook nodig met een korte uitleg over de situatie.
Lukt het niet via de knop: Stuur een bericht, dan kunt u ook een e-mail sturen naar sepp@rvo.nl o.v.v. uw dossier nummer, uw volledige naam, e-mail adres en telefoonnummer.

Inderdaad een niets zeggend antwoord. Gewoon doen wat ze vragen en afwachten?

Geplaatst
Ik zie hier sowieso maar weinig foto’s of berichten van mensen met het nieuwe model van de EV Niro. Zijn er echt nog maar zo weinig tot bijna niks geleverd? Heel benieuwd hoe de nieuwe modellen bevallen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Toevallig vandaag een review op autoweek gelezen:

https://www.autoweek.nl/reviews/artikel/kia-niro-2022/?utm_source=newsletter&utm_campaign=newsalert&utm_medium=email

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Geplaatst (aangepast)
3 uur geleden, zei EricEV:

Das ook nog gelijk de Executive Line zo te zien. Het is een van de weinige mensen die een EV levering hebben ontvangen schat ik zo in. 

nou, wat ik nog vreemder vindt.... hoe komt hij aan een executive line uitvoering?! full ev. Vorige week kreeg ik duidelijk te horen van kia zwolle dat er pas deze week werd begonnen met productie van dynamicplus en executive lines...

Hoe kan hij dan in vredesnaam er al 1 hebben.

Als je op kenteken kijkt bij RDW zie je dat daar staat catalogusprijs 49245.

Dat is volgens kia's website de meest recente prijs. Betekend dit dan idd dat de nieuwe prijs wprdt gehanteerd?

Zoja, dan vallen er denk ik heel veel mensen weg die nu niet meer onder grens zitten. Ben benieuwd

aangepast door marcel112
Geplaatst

Van de week de knoop doorgehakt en via de leasemaatschappij een Niro EV DynamicPlus in Mineral Blue besteld.
Waarbij wordt gezecht dat de verwachte levertijd medio februari is.

Ik vindt het wat aan de optimistische kant dat hij met +/- 6 mnd geleverd zou worden, verwacht zelf dat er nog wel een maandje of 2 bij gaan komen als ik berichten hier lees.
In elk geval wel iets om naar uit te kijken

• Like 1
Geplaatst
2 uur geleden, zei Marcoonline:

Van de week de knoop doorgehakt en via de leasemaatschappij een Niro EV DynamicPlus in Mineral Blue besteld.

Ik vindt het wat aan de optimistische kant dat hij met +/- 6 mnd geleverd zou worden, verwacht zelf dat er nog wel een maandje of 2 bij gaan komen als ik berichten hier lees.
In elk geval wel iets om naar uit te kijken

Het zou zomaar kunnen dat ze er al een paar in bestelling hadden staan of dat ze al een tijd een productieslot gereserveerd hebben. Dan kan het een stuk sneller gaan.

Geplaatst

Vorige week eindelijk een proefrit mogen maken in de Niro EV (vermoedelijk Dynamic Line) bij de dealer in Zwolle. Ik had in januari het oude model besteld en is daarna omgezet naar het nieuwe model (Dynamic Plus Line). Navraag bij de dealer in Zwolle gedaan of mijn auto ook duurder zou worden, maar dat gold niet voor mij. Omdat ik in april ofzo al het contract had ondertekend kwam ik in aanmerking voor kopersbescherming. Als ik een week later was geweest dan moest ik wel meer betalen en dus geen recht op SEPP. 

Tot op heden staat levering voor week 45, maar heb vorige week vernomen dat mijn auto nog niet geproduceerd wordt. Dus zal mij niets verbazen of de auto wordt voor de 4e keer weet uitgesteld.....

Geplaatst
Vorige week eindelijk een proefrit mogen maken in de Niro EV (vermoedelijk Dynamic Line) bij de dealer in Zwolle. Ik had in januari het oude model besteld en is daarna omgezet naar het nieuwe model (Dynamic Plus Line). Navraag bij de dealer in Zwolle gedaan of mijn auto ook duurder zou worden, maar dat gold niet voor mij. Omdat ik in april ofzo al het contract had ondertekend kwam ik in aanmerking voor kopersbescherming. Als ik een week later was geweest dan moest ik wel meer betalen en dus geen recht op SEPP. 
Tot op heden staat levering voor week 45, maar heb vorige week vernomen dat mijn auto nog niet geproduceerd wordt. Dus zal mij niets verbazen of de auto wordt voor de 4e keer weet uitgesteld.....
Dat was idd dynamic line. Geen elec klep enz. Heb hem ook gezien.. zwarte... Geen SEPP...dat weet je zeker of heeft de verkoper dit verteld? Ben ook benieuwd wie jou verkoper daar was.

Verstuurd vanaf mijn M2102K1AC met Tapatalk

Geplaatst
On 9/23/2022 at 8:32 AM, Marcoonline said:

Ik heb zelf in Juli de Niro EV Dynamic Line in Mineral Blue besteld via de leasemaatschappij, maar kreeg daar al meteen een verwachte levering eind April mee. Denk dat de levering in Februari dan wel erg optimistisch is, of ik wordt enorm in de zeik genomen door mijn leasemaatschappij...

Geplaatst

Vandaag kreeg ik een mail met daarin een filmpje van de dealer uit Zwolle. We zullen elkaar snel gaan zien... Zou eerst info via de brievenbus krijgen .. maar dat is er nog niet. Ben benieuwd. Wel origineel dat filmpje

Geplaatst

Ik las op tweakers dat er mensen gebeld zijn door de dealer over wederom vertraging op de dynamic plus line. Nu door de kleur. Er zit vertraging op de kleuren: cityscape green, oranje en blauw. 

ik heb de dealer aan de hand van deze info een mailtje gestuurd. Ik werd meteen teruggebeld met de vraag hoe ik aan die informatie kwam. Aangezien zij het gisteravond pas van Kia Nederland hebben vernomen. Ik stond toevallig al op zijn lijst om te bellen.

Kortom….mijn auto is nu weer 3 weken naar achter verschoven.  (11-12-2022) geeft de computer nu aan. 
Er is een keuze om van kleur te veranderen. Echter geeft dat geen zekerheid dat de auto dan alsnog eerder geleverd zal worden. Net als de keuze in mei….HUD ipv HK. 

Ik hou het nu wel bij mijn kleur. 

We gaan het meemaken. 

sterkte met wachten allemaal! 

Geplaatst (aangepast)
Op 25-9-2022 om 22:48, zei GWensink:

De SEPP kijkt naar de oorspronkelijke prijs bij het aangaan van de overeenkomst. Dus prijsstijgingen hebben geen invloed op je recht op de subsidie!  

Kijk maar in de wet https://wetten.overheid.nl/BWBR0043600/2022-05-06/0  Artikel 2.1.2. Aanvraag tot subsidieverlening  :

Bij de aanvraag tot verlening van de subsidie worden in elk geval de volgende gegevens verstrekt:

• a.de naam, het adres en het burgerservicenummer van de subsidieaanvrager;

• b.de datum van ondertekening van de koopovereenkomst bedoeld in artikel 2.1.1, onderdeel a;

• c.het merk, type en handelsbenaming van de personenauto die is vermeld in de koopovereenkomst;

• d.de catalogusprijs van de personenauto, zoals deze gold op de datum van ondertekening van de koopovereenkomst;

aangepast door Harald Niro Ev DynamicPlus
Geplaatst
Op 26-9-2022 om 08:43, zei marcel112:

Dat was idd dynamic line. Geen elec klep enz. Heb hem ook gezien.. zwarte... Geen SEPP...dat weet je zeker of heeft de verkoper dit verteld? Ben ook benieuwd wie jou verkoper daar was.

De verkoper waar ik contact mee heb is Frank. Ik wacht nog altijd op een geboorte kaartje die thuis gestuurd wordt als het chassis nummer bekend is. Als ik volgende week nog niks hoor dan ben ik bang dat week 45 niet gehaald gaat worden.

Als ik bovenstaand bericht lees ben ik toch blij dat ik de Snow White heb gekozen :)

Geplaatst
De verkoper waar ik contact mee heb is Frank. Ik wacht nog altijd op een geboorte kaartje die thuis gestuurd wordt als het chassis nummer bekend is. Als ik volgende week nog niks hoor dan ben ik bang dat week 45 niet gehaald gaat worden.
Als ik bovenstaand bericht lees ben ik toch blij dat ik de Snow White heb gekozen
Ik doe zaken met Erik. Half sept was de mijne de enigste dynamic pl uit Zwolle die een prod nummer had gekregen op dit moment...
Dat kan natuurlijk wel zijn gewijzigd. Maar na prod nm duurt het dus ong 2 weken tot hij de fabriek uit rolt

Heb zelf een zwarte plus btw
Geplaatst
17 uur geleden, zei marcel112:

Vandaag een kaart gehad van de 'geboorte' van onze Niro Dynamic plus emoji16.png

Moet zeggen wel origineel.
Levering verwacht mid November

allereerst gefeliciteerd. Goed te horen dat er eindelijk dynamic plus line auto’s aankomen. 

Wanneer is de auto besteld ? 

Geplaatst
6 uur geleden, zei pe-el2:

allereerst gefeliciteerd. Goed te horen dat er eindelijk dynamic plus line auto’s aankomen. 

Wanneer is de auto besteld ? 

auto is besteld tijdens de experience in mei

Geplaatst

Afgelopen vrijdag achter op het terrein van Kia Houten stonden een aantal Kia Niro EV's. Als ik het goed zag 3 Dynamic Line (zwart en wit) 2 Executive Zwart en 1 DynamicPlus wit. (gebaseerd op koplampen en naar binnen kijken. De Dynamicplus had de HK en geen HUD.

Qua interieur zijn de 3 uitvoeringen ook voorzien van andere afwerking stoelen. Dynamic heeft stof vergelijkbaar met de 19-21 Niro Dynamic, Executive imitatieleer met elektrische verstelling. De DynamicPlus heeft een afwerking die lijkt op geventileerde stoelen met een sportievere 2-tone trim en geperforeerd leer (en inderdaad er zit geen ventilatie functie op de stoelen en de knop ontbrak in het middenconsole).

Zelf een HEV Niro besteld in DynamicPlus White, levering eind november (auto is al geproduceerd). 

• Like 1
Geplaatst

Is het een idee om een lijst te maken met wie welke auto waar en wanneer heeft besteld? Daarbij dan ook aan te geven wat de door de dealer verwachtte levering is 

wellicht dat dit het geheel wat overzichtelijker maakt. 

je kan dan steeds copy past doen en je eigen regel toevoegen. Mocht er een keer wat gewijzigd worden dan deze weer te verbeteren door het dikgedrukt te maken. 
Ik begin wel. 

Pe-el2: 13-04-2022, Arnhem, DPL + HUD cityscape green, 11-12-2022

Geplaatst
24 minuten geleden, zei pe-el2:

Is het een idee om een lijst te maken met wie welke auto waar en wanneer heeft besteld? Daarbij dan ook aan te geven wat de door de dealer verwachtte levering is 

wellicht dat dit het geheel wat overzichtelijker maakt. 

je kan dan steeds copy past doen en je eigen regel toevoegen. Mocht er een keer wat gewijzigd worden dan deze weer te verbeteren door het dikgedrukt te maken. 
Ik begin wel. 

Goed idee! 
aldvors: 03-05-2022, Velserbroek, DPL + HUD, cityscape green, onbekend

Geplaatst
24 minuten geleden, zei Aldvors:

Goed idee! 

Obi-wan: 15-04-2022, Rotterdam, DPL + HUD, Aurora Black, 09-12-2022

Geplaatst
20 minuten geleden, zei ObiWanKanobi:

Geplaatst (aangepast)
26 minuten geleden, zei ObiWanKanobi:

GerZ: 23-4-2022 Rotterdam, DL, Interstellar grey, geleverd op 29-9-2022

aangepast door GerZ
Geplaatst (aangepast)

GerZ: 23-4-2022 Rotterdam, DL, Interstellar grey, geleverd op 29-9-2022

Hanjoo: 04-03-2022, Houten, DPL + HUD, Interstellar Gray, onbekend

Loopfanaat: 01-03-2022, Valkenswaard, DPL zwart, eind november

aangepast door Loopfanaat

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...