Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 30-1-2019 om 19:40, de-niro zei:
6 uur geleden, e-niro zei:

wrap en go den haag 125,-

Thnx. Zal tzt daar eens vragen wat het kost om grill en blauwe randen en streepjes te doen....

Geplaatst

als je een zwarte hebt is het standaard ;-) Maar op de zilveren en antraciete mooi!

Geplaatst

Ik krijg straks een rooie. Daarop lijkt het me ook wel mooi. 

Die blauwe streepjes en rand rond de grill daarentegen lijken me niet zo’n combinatie met rood. 

Geplaatst
13 hours ago, Hippe lip said:

Ik krijg straks een rooie. Daarop lijkt het me ook wel mooi. 

Die blauwe streepjes en rand rond de grill daarentegen lijken me niet zo’n combinatie met rood. 

Zag op tweakers dat iemand dat blauwe ook heeft laten wrappen (op een zwarte) zag er wel netjes uit ook al vind ik dat blauwe op een zwarte best mooi.

• 2 weken later...
Geplaatst
Op 2-2-2019 om 12:03, e-niro zei:

Hier is dan de auto gril gewrapt.

image-2019-02-02.jpg

Zeer mooi. Heeft een meer "gewone auto met grill" uitstraling (wat ook ongetwijfeld het idee erachter is ...)

Was voor mij 1 van de redenen om een zwarte E-Niro te bestellen.

Super mooi gewrapped met stekkertje en niro nog zichtbaar. Top.

Geplaatst
10 uur geleden, Hippe lip zei:

Tja, hierbij vroeg ik me nog af hoe stekker en tekst nog zichtbaar zijn na het wrappen. Zijn die uitgesneden?

ja inderdaad heel strak uitgesneden.

Geplaatst
13 uur geleden, e-niro zei:

ja inderdaad heel strak uitgesneden.

Oh, dat verklaart het. In dat geval zou ik het juis niet laten uitsnijden. Dan zit het wat meer verborgen. Bovendien oogt het rustiger zonder extra poespas. Bij mijn huidige auto heb ik destijds vóór aflevering ook het een en ander laten verwijderen om de auto strakker, rustiger van uiterlijk te krijgen. 

Geplaatst

Het oogt zeker wel mooi jouw wrap, wellicht dat over een paar jaar iedereen juist wel de 'grille' in dezelfde kleur wil hebben omdat we er dan aan gewend zijn. Onze auto is vrij donker waardoor het plaatsen van een zwarte folie weinig visueel verschil maakt.

Geplaatst
Op 18-2-2019 om 22:12, Ton van Hout zei:

Het oogt zeker wel mooi jouw wrap, wellicht dat over een paar jaar iedereen juist wel de 'grille' in dezelfde kleur wil hebben omdat we er dan aan gewend zijn. Onze auto is vrij donker waardoor het plaatsen van een zwarte folie weinig visueel verschil maakt.

Jij zou ‘m zilverkleurig (‘chrome’) kunnen wrappen, als je een beetje de grill-look van een ICE wilt hebben. 

Geplaatst
8 hours ago, Marcello75 said:

Idd ;-)

IMG_6907.png

Oeh nice! Eindelijk 1 met andere wielen! Denk dat ik deze er ook onder ga laten zetten tzt. Kun je ook iets roepen over het verbruik met deze wielen?

Geplaatst

Altijd gezegd dat ik geen andere velgen op mijn e-Niro wilde, totdat ik bovestaande foto zag!

Ziet er netjes uit man! wellicht toch maar een winterbandensetje aanschaffen met deze velgen...

Geplaatst
14 uur geleden, korsowito zei:

Oeh nice! Eindelijk 1 met andere wielen! Denk dat ik deze er ook onder ga laten zetten tzt. Kun je ook iets roepen over het verbruik met deze wielen?

Ik zit momenteel constant tussen 410 - 430 km en heb een zwaar voetje. Ik wilde eerst 19 inch maar heb hiervoor een Ampera gehad met 19 inch en dat kwam het rij comfort niet ten goede. Ook enorm veel last van het rol geluid van de banden.

Deze 18 inch staan hem top en die hoor je niet...als ik een telefoon gesprek over carkit voer dan vragen de meeste zich af of ik wel onderweg ben :)

• Like 1
Geplaatst

dat van die carkit heb ik ook zo ervaren.

Hiervoor een Kia Sportage gereden. Als ik daarin aan het bellen was, had ik altijd het gevoel dat ik moest schreeuwen en dan verstond men me nog minder. Als ik nu in de e-Niro aan het bellen ben, reageert men verbaast als ik zeg dat ik onderweg ben.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...