King Niro Geplaatst 6 April, 2019 Geplaatst 6 April, 2019 Vandaag mijn Niro opgehaald. Hier alvast wat foto's Quote
King Niro Geplaatst 6 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2019 Kleine aanpassing gemaakt aan achterzijde.................... Quote
Ton van Hout Geplaatst 6 April, 2019 Geplaatst 6 April, 2019 Deze wielen staan er prima bij. Netjes.... Heb je nog een Alfa 33 als hobbyauto dat je de "Eco Electric" badge vervangen hebt met "33"? 1 Quote
King Niro Geplaatst 6 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2019 haha...lol. Nee, Max Verstappen startnummer Quote
korsowito Geplaatst 6 April, 2019 Geplaatst 6 April, 2019 (aangepast) Lolz ziet er goed uit! Eindelijk iemand die goede foto’s maakt! Veel plezier met de wagen!!!! 6 April, 2019 aangepast door korsowito Quote
Sigmasailor Geplaatst 6 April, 2019 Geplaatst 6 April, 2019 Mooi! Vooral de bestuurderskant. De andere kant klopt voor mijn gevoel toch wat minder. 2 Quote
King Niro Geplaatst 6 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2019 28 minuten geleden, korsowito zei: Lolz ziet er goed uit! Eindelijk iemand die goede foto’s maakt! Veel plezier met de wagen!!!! Dank. De auto rijdt in ieder geval fantastisch. Quote
King Niro Geplaatst 6 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2019 (aangepast) 2 minuten geleden, Sigmasailor zei: Mooi! Vooral de bestuurderskant. De andere kant klopt voor mijn gevoel toch wat minder. Niet weer die velgen, he ? Autistisch trekje ? 6 April, 2019 aangepast door King Niro 1 Quote
korsowito Geplaatst 6 April, 2019 Geplaatst 6 April, 2019 Mooi! Vooral de bestuurderskant. De andere kant klopt voor mijn gevoel toch wat minder.Hahahahahahaha Quote
Hippe lip Geplaatst 6 April, 2019 Geplaatst 6 April, 2019 (aangepast) Mooie wagen! Gefeliciteerd ermee. Ik moet nog ff wachten. En ehh, die ‘verkeerde’ velgen aan de rechterkant ga je mss nog lang horen...... 6 April, 2019 aangepast door Hippe lip 2 Quote
King Niro Geplaatst 6 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2019 53 minuten geleden, Hippe lip zei: Mooie wagen! Gefeliciteerd ermee. Ik moet nog ff wachten. En ehh, die ‘verkeerde’ velgen aan de rechterkant ga je mss nog lang horen...... Haha... no problem. Helaas zijn alle Niro velgen zo, zal wel iets Koreaans zijn. Quote
Ton van Hout Geplaatst 6 April, 2019 Geplaatst 6 April, 2019 Blijkbaar ben ik de enige niet-autist hier aan de velgen comments te zien. 1 Quote
Sigmasailor Geplaatst 7 April, 2019 Geplaatst 7 April, 2019 Dit was de eerste keer dat ik ze in het echt zie. Ik heb zeker autistische trekjes. Daar heeft mijn mening deze keer niets mee te maken. De techneut in mij zegt mij dat de passagierskant gemaakt is om achteruit te rijden Quote
Hippe lip Geplaatst 7 April, 2019 Geplaatst 7 April, 2019 10 uur geleden, Ton van Hout zei: Blijkbaar ben ik de enige niet-autist hier aan de velgen comments te zien. Quote
korsowito Geplaatst 7 April, 2019 Geplaatst 7 April, 2019 Dit was de eerste keer dat ik ze in het echt zie. Ik heb zeker autistische trekjes. Daar heeft mijn mening deze keer niets mee te maken. De techneut in mij zegt mij dat de passagierskant gemaakt is om achteruit te rijdenWahahahahha omg 1 Quote
Hippe lip Geplaatst 7 April, 2019 Geplaatst 7 April, 2019 1 uur terug, Sigmasailor zei: Dit was de eerste keer dat ik ze in het echt zie. Ik heb zeker autistische trekjes. Daar heeft mijn mening deze keer niets mee te maken. De techneut in mij zegt mij dat de passagierskant gemaakt is om achteruit te rijden Zoiets bedoel je? 1 Quote
King Niro Geplaatst 7 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2019 1 uur terug, Sigmasailor zei: Dit was de eerste keer dat ik ze in het echt zie. Ik heb zeker autistische trekjes. Daar heeft mijn mening deze keer niets mee te maken. De techneut in mij zegt mij dat de passagierskant gemaakt is om achteruit te rijden Nee, de passagierskant is voor de passagiers, achteruitrijden doe je door de keuze knop in R te zetten. Quote
Hippe lip Geplaatst 7 April, 2019 Geplaatst 7 April, 2019 1 uur terug, Sigmasailor zei: Ik heb zeker autistische trekjes. Hebben veel (de meeste?) echte techneuten dat niet? Quote
King Niro Geplaatst 7 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2019 (aangepast) Heb het nagevraagd in Korea; de rechter velgen worden speciaal zo gemaakt. Ze worden zo extra gekoeld zodat bij een noodstop de wagen naar rechts trekt, en niet de baan op van het tegen liggende verkeer......................................... (PS; wat een gelul om niets......................) 7 April, 2019 aangepast door King Niro 1 1 Quote
King Niro Geplaatst 7 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2019 Update (je) ; alle interieur verlichting vervangen voor LED, achterknipperlichten vervangen voor LED (standaard gloeilamp???), kentekenverlichting vervangen voor LED, Dashcam geïnstalleerd. PS; De "NIRO" badge op de achterklep was niet aanwezig bij aflevering. Is dit standaard ? Quote
DoubleUP Geplaatst 7 April, 2019 Geplaatst 7 April, 2019 Gefeliciteerd @King Niro! Prachtige velgen ook! Heb je zomerbanden of 4 seizoensbanden? Veel plezier met je auto! 1 Quote
King Niro Geplaatst 7 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2019 (aangepast) @DoubleUP Dankjewel. Ik heb altijd een setje zomer- en winterbanden. Nu zitten er zomerbanden op. 7 April, 2019 aangepast door King Niro Quote
Ton van Hout Geplaatst 7 April, 2019 Geplaatst 7 April, 2019 Op 6-4-2019 om 17:53, King Niro zei: haha...lol. Nee, Max Verstappen startnummer Ooohhh... Max fanboi... 1 Quote
Ton van Hout Geplaatst 7 April, 2019 Geplaatst 7 April, 2019 7 uur geleden, Hippe lip zei: Mijn comment was ironisch bedoeld maar dat had je al door. Quote
Sigmasailor Geplaatst 7 April, 2019 Geplaatst 7 April, 2019 7 uur geleden, King Niro zei: Heb het nagevraagd in Korea; de rechter velgen worden speciaal zo gemaakt. Ze worden zo extra gekoeld zodat bij een noodstop de wagen naar rechts trekt, en niet de baan op van het tegen liggende verkeer......................................... Misschien kan je dan de helft met een Brexit klant ruilen? Daar doen ze het natuurlijk precies andersom? 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.