Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie heeft er een Proceed in bestelling?

Ga naar de oplossing Opgelost door Renzo4000,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds vanmorgen rijd ik na 2 maanden weer Proceed. (Even vertoeft in een Carens)

Van een witte MY19 diesel naar een grijze MY21 benzine.

Helemaal blij.

Vanmiddag vanalles ingesteld, maar nog niet klaar. Ik kan sommige dingen niet vinden in het menu die ik wel in de  witte Proceed had, zoals de instellingen van het openen van de achterklep. Maar daar heb ik het hele weekend nog voor.

De motor is top, reageert vlot en snel. En stil. Echt anders dan de diesel. De kick in je rug is denk ik wel wat minder dan de diesel.

Display en nav scherm zijn mooi en overzichtelijk. 

IMG_20210226_165055.jpg

Geplaatst
Sinds vanmorgen rijd ik na 2 maanden weer Proceed. (Even vertoeft in een Carens)
Van een witte MY19 diesel naar een grijze MY21 benzine.

Helemaal blij.
Vanmiddag vanalles ingesteld, maar nog niet klaar. Ik kan sommige dingen niet vinden in het menu die ik wel in de  witte Proceed had, zoals de instellingen van het openen van de achterklep. Maar daar heb ik het hele weekend nog voor.

De motor is top, reageert vlot en snel. En stil. Echt anders dan de diesel. De kick in je rug is denk ik wel wat minder dan de diesel.
Display en nav scherm zijn mooi en overzichtelijk. 
IMG_20210226_165055.thumb.jpg.61d804b9bff81583f32d7d44d326ed0d.jpg

Mooi hoor, gave kleur ook dit. Veel plezier en geniet ervan.
Geplaatst (aangepast)

Haha the Penta Metals take over the Netherlands :punk:.
Er reed eentje me net voorbij op de snelweg. Ook Penta Metal.
Heel veel plezier met je oude auto in een nieuw jasje haha

aangepast door Mitch_Proceed
Geplaatst

Even een vraagje.
Bij de nieuwe proceed My21 hebben ze daar nu wel de kentekenverlichting veranderd naar mooie witte leds. Of zijn het nog steeds de oude gele lampen zoals in kofferbak?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Op 26-2-2021 om 07:07, tijdjes123 zei:

Hoe vinden jullie de kleur orange fusion op de proceed? Zit heel erg te twijfelen om die of blue flame te nemen

Maandag wordt mijn proceed orange fusion geleverd. vind het zelf weer net even wat anders tussen al het penta metal geweld :smile:

• Like 1
Geplaatst
3 uur geleden, Nyazzin zei:

Maandag wordt mijn proceed orange fusion geleverd. vind het zelf weer net even wat anders tussen al het penta metal geweld :smile:

Maandag! Alvast veel rijplezier. 
Het lange wachten zit er voor jou dus ook op. 
Elke kleur heeft iets. Orange zie je bijna nooit, dus je valt op. 

Geplaatst (aangepast)

Vandaag was het eindelijk zover. Net na de middag werd mijn bestelling netjes afgeleverd voor de deur :smile: (eind juli 2020 besteld)

Kia Proceed MY21 1.5T-GDI DCT Orange Fusion

Eerste indrukken voor nu zijn erg positief. Kleur ziet er erg goed uit. Op de gok genomen en i.c.m. de zwarte accenten (zijspiegels, stukken in de bumpers & achterspoiler) een mooie combinatie. De 18 inch velgen maken de auto verder helemaal af.

Kleine 60 km gereden in de omgeving met stukje snelweg en binnen door wegen. Voorheen in een Golf 7 en Octavia combi gereden met DSG automaat. Deze automaat schakelt ook erg fijn. Voorheen maar 1.0 naaimachientjes in mijn auto's gehad dus de 1.5 met 160pk is echt een verademing.

Afwerking in de auto is erg netjes. Virtueel cockpit vind ik een mooie toevoeging en de stoelen zitten tot nu toe erg goed. Met mijn 1.98m pas ik er goed in. Ik heb bewust geen pano dak genomen omdat het anders erg krap werd.

Geluid van JBL bevalt tot nu toe erg goed. 

Komende week een paar mooie ritten voor de boeg om de auto verder te verkennen en uit te proberen. De komende dagen te spotten in omgeving Rotterdam, Oss en Apeldoorn!

IMG_3864.jpg

IMG_3860.jpg

IMG_3857.jpg

aangepast door Nyazzin
  • Like 1
Geplaatst
1 uur terug, Nyazzin zei:

Vandaag was het eindelijk zover. Net na de middag werd mijn bestelling netjes afgeleverd voor de deur :smile: (eind juli 2020 besteld)

Kia Proceed MY21 1.5T-GDI DCT Orange Fusion

Eerste indrukken voor nu zijn erg positief. Kleur ziet er erg goed uit. Op de gok genomen en i.c.m. de zwarte accenten (zijspiegels, stukken in de bumpers & achterspoiler) een mooie combinatie. De 18 inch velgen maken de auto verder helemaal af.

Kleine 60 km gereden in de omgeving met stukje snelweg en binnen door wegen. Voorheen in een Golf 7 en Octavia combi gereden met DSG automaat. Deze automaat schakelt ook erg fijn. Voorheen maar 1.0 naaimachientjes in mijn auto's gehad dus de 1.5 met 160pk is echt een verademing.

Afwerking in de auto is erg netjes. Virtueel cockpit vind ik een mooie toevoeging en de stoelen zitten tot nu toe erg goed. Met mijn 1.98m pas ik er goed in. Ik heb bewust geen pano dak genomen omdat het anders erg krap werd.

Geluid van JBL bevalt tot nu toe erg goed. 

Komende week een paar mooie ritten voor de boeg om de auto verder te verkennen en uit te proberen. De komende dagen te spotten in omgeving Rotterdam, Oss en Apeldoorn!

IMG_3864.jpg

IMG_3860.jpg

IMG_3857.jpg

Omg Oss ga ik hem wel tegen komen. En jij mij binnenkort want bij blue flame staat in bestelling 

Geplaatst
Zojuist, tijdjes123 zei:

Waarom is de levertijd zo lang? Dealer geeft bij mij aan 3 maanden?

Bij mij ook, afgelopen week besteld. We gaan het zien :)

Geplaatst
Waarom is de levertijd zo lang? Dealer geeft bij mij aan 3 maanden?
Levertijd was bij sommige lang omdat ze of het 2021 model wilde hebben of de fabriek door de corona dicht was etc. Heb de mijne begin december besteld en wordt volgende week voor de deur gezet.
Geplaatst

Wat zijn de verschillen tussen MY20 en 21 dan eigenlijk, waarvoor je zo lang zou wachten.

Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, Remco Boender zei:

@KHdV die had je zelf ook kunnen bestellen hoor ;)

Mijn keuze was erg beperkt aangezien ik hem niet nieuw heb gekocht. Ik heb niet het geluk om er een uit te zoeken zoals bij lease.

Voordeel was dat mijn levertijd 4 dagen was! :lol:

aangepast door KHdV
Geplaatst
Mijn keuze was erg beperkt aangezien ik hem niet nieuw heb gekocht. Ik heb niet het geluk om er een uit te zoeken zoals bij lease.
Dat is dan idd pech hebben..
Geplaatst
Dat is dan idd pech hebben..

Net bericht van de dealer gehad. Donderdag 11 maart tussen 10&11 wordt ie gebracht. September besteld dus 6 maanden levertijd.

Bij mij duurde het zo lang omdat mijn bestelling geannuleerd werd door de fabriek vanwege de motor wissel van 1.4 naar de 1.5.
Geplaatst
41 minuten geleden, danny1909 zei:

Wat zijn de verschillen tussen MY20 en 21 dan eigenlijk, waarvoor je zo lang zou wachten.

ah de wissel naar nieuwe motoren natuurlijk. verder nog iets?

Geplaatst
36 minuten geleden, OwN4UtReG zei:

Net bericht van de dealer gehad. Donderdag 11 maart tussen 10&11 wordt ie gebracht. September besteld dus 6 maanden levertijd.

Bij mij duurde het zo lang omdat mijn bestelling geannuleerd werd door de fabriek vanwege de motor wissel van 1.4 naar de 1.5.

Nice.. ik volgende week dinsdag als het goed is

Geplaatst
21 minuten geleden, danny1909 zei:

ah de wissel naar nieuwe motoren natuurlijk. verder nog iets?

Geloof het niet, nieuwe instrumentarium zat ook al in de 2020 toch?

Geplaatst
5 minuten geleden, Remco Boender zei:

Geloof het niet, nieuwe instrumentarium zat ook al in de 2020 toch?

Volgens mij ook.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...