Ga naar inhoud

weinig begaasje ruimte kia niro


henk smit

Aanbevolen Berichten

30 minuten geleden, henk smit zei:

die vind ik leuk in duitland mag je maar 80 km met een aan hanger rijden

 

Ach dat is ook maar relatief, ik rijd altijd met 110 op de teller door Duitsland en een bagagewagen er achter. (als je er ook zo hard mag natuurlijk)
Meerdere malen door Polizei voorbij gereden, die verblikken of verblozen niet. Geen probleem. Flitsen doen ze vanaf de voorzijde.
Ze zijn daar in Dtsland echt niet blij met je als je 80 gaat rijden.

Als ik het maar even kan vermijden dan heb ik liever niks op het dak..

 

aangepast door dropje
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


21 uur geleden, dropje zei:

 

Ach dat is ook maar relatief, ik rijd altijd met 110 op de teller door Duitsland en een bagagewagen er achter. (als je er ook zo hard mag natuurlijk)
Meerdere malen door Polizei voorbij gereden, die verblikken of verblozen niet. Geen probleem. Flitsen doen ze vanaf de voorzijde.
Ze zijn daar in Dtsland echt niet blij met je als je 80 gaat rijden.

Als ik het maar even kan vermijden dan heb ik liever niks op het dak..

 

ik zag in augustus. dat een Nederlander met caravan de polizei .moet volgen naar een rastate. ik was benieuwt wat die voor een bekeuring kreeg .dus ben ik ook naar die parkeer plaats afgeslagen .honderd euro boete moest die betalen   

Link naar reactie
Delen op andere sites


in nederland mag je negentig rijden met een aan hanger

Uhhh... Nee...

Met een aanhangwagen met een maximaal toelaatbaar totaalgewicht van 750kg of minder, ja.
Maar je kunt dat niet zo zeggen. Boven de 750kg mag je 80kmh. In principe dus als je een E-rijbewijs nodig hebt.
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 minuten geleden, Murcielaygo zei:


Oeh, sensatiezoekert dat je bent! Nou, nou!

toen ik nog een caravan had. reed ik ook gemiddeld 110 km per uur. ik mocht 100 wand ik had mijn caravan laten keuren door de tuf. dus 100 km de bekeuringen zijn wel laag ten op zichtte van nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites


12 minuten geleden, Murcielaygo zei:


Uhhh... Nee...

Met een aanhangwagen met een maximaal toelaatbaar totaalgewicht van 750kg of minder, ja.
Maar je kunt dat niet zo zeggen. Boven de 750kg mag je 80kmh. In principe dus als je een E-rijbewijs nodig hebt.

in Duitsland mag je 80 km. wat je er ook achter handt of het een bagasse wagen klipklap vouw wagen of caravan   

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, Broekie zei:

Tenzij je een tempo 100 ontheffing hebt in Duitsland, dan mag je dus 100km/h.....

 

Officieel niet, maar nog nooit aan gehouden, flitsen vanaf de voorkant ook geen probleem, ook geen bekeuring (ook de Deutsche Polizei is niet helderziend...)

aangepast door dropje
Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, motorfanatic zei:

Het is BAGAGE ruimte! Wat een spelling, niet op school geweest?!

Voor de mensen, die hier nog niet zolang meelezen:

Henk is ontzettend dyslectisch, heeft overal een (meer of minder gefundeerde) mening over, en heeft ook geen remmingen die te ventileren. Zijn auto's (of die van goede bekende, neef, zoon, buurman) zijn bijzonder zuinig of juist onzuinig.

Als je zijn berichten enigszins wil kunnen volgen, is het handig om ze fonetisch te lezen, maar soms is er zelfs dan geen touw aan vast te knopen.

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites


3 minuten geleden, Case zei:

Voor de mensen, die hier nog niet zolang meelezen:

Henk is ontzettend dyslectisch, heeft overal een (meer of minder gefundeerde) mening over, en heeft ook geen remmingen die te ventileren. Zijn auto's (of die van goede bekende, neef, zoon, buurman) zijn bijzonder zuinig of juist onzuinig.

Als je zijn berichten enigszins wil kunnen volgen, is het handig om ze fonetisch te lezen, maar soms is er zelfs dan geen touw aan vast te knopen.

Ik denk ook wel eens, doet-ie het er nu om of....? Wel grappig soms dat koeterwaals.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor de mensen, die hier nog niet zolang meelezen:
Henk is ontzettend dyslectisch, heeft overal een (meer of minder gefundeerde) mening over, en heeft ook geen remmingen die te ventileren. Zijn auto's (of die van goede bekende, neef, zoon, buurman) zijn bijzonder zuinig of juist onzuinig.

Je vergeet dat hij een hoge functie bij Rabobank gehad zou hebben... :-\
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...