Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tijdens mijn vorig lease contract bij een ander merk kreeg ik de auto altijd netjes schoon en gewassen na elke beurt (groot of klein) terug. Ik had vandaag dit toch eigenlijk ook weer verwacht of zijn mijn verwachtingen te groot en teveel gevraagd bij een beurt?????

Mijn vraag is in zijn algemeenheid of dit bij andere bestuurders wel het geval is.

Geplaatst
9 minuten geleden, Michel_1970 zei:

Tijdens mijn vorig lease contract bij een ander merk kreeg ik de auto altijd netjes schoon en gewassen na elke beurt (groot of klein) terug. Ik had vandaag dit toch eigenlijk ook weer verwacht of zijn mijn verwachtingen te groot en teveel gevraagd bij een beurt?????

Mijn vraag is in zijn algemeenheid of dit bij andere bestuurders wel het geval is.

Nou je verwachtingen zijn zeker niet te hoog. Dit is bij de hogere segment merken een standaard. Tevens ook wel een standaard voor de meeste dealers. Nu ben ik eigenlijk best wel benieuwd waar jij jou auto naar toe hebt gebracht 

Geplaatst

Bij Zeeuw & Zeeuw .......... zit daar net een klein jaartje dus kan nog niet teveel roepen.

Gewoon goede service.

Geplaatst

Bij mijn Picanto (wel een ander segment) heb ik er geen logica in ontdekt; de enige keren dat de auto gewassen was is bij een grote beurt geweest, of na een schadeherstel. Maar niet bij alle grote beurten...

Geplaatst
3 minuten geleden, Michel_1970 zei:

Bij Zeeuw & Zeeuw .......... zit daar net een klein jaartje dus kan nog niet teveel roepen.

Gewoon goede service.

Had je aangegeven wat je verwachtingen waren? Zo niet zal ik het alsnog doen. Zo kan je gelijk je verwachtingen peilen. Als je onderhoudt uitvoert via de lease maatschappij is dit sowieso een standaard iig bij Athlon. 

Geplaatst
1 uur terug, Yuanes zei:

Had je aangegeven wat je verwachtingen waren? Zo niet zal ik het alsnog doen. Zo kan je gelijk je verwachtingen peilen. Als je onderhoudt uitvoert via de lease maatschappij is dit sowieso een standaard iig bij Athlon. 

Toch gerust gesteld door de vriendelijk dame die mij kon vertellen dat het wassen ook een standaard handeling is bij elk bezoek van de auto aan de garage.

Dus, getroffen met de dealer :tt1:

Geplaatst
30 minuten geleden, Michel_1970 zei:

Toch gerust gesteld door de vriendelijk dame die mij kon vertellen dat het wassen ook een standaard handeling is bij elk bezoek van de auto aan de garage.

Dus, getroffen met de dealer :tt1:

Nou mooi geregeld toch?! 

Geplaatst

Onze auto wordt ook altijd gewassen na een beurt in de garage, maar ik vind dat zelf een beetje onzin. Ik breng mijn auto voor een service beurt en dat is een technische handeling. Die wil ik graag goed uitgevoerd hebben, het wassen mag voor  mij achterwegen blijven. Zo is het bij mijn dealer nog nooit gelukt dat ze mij bellen als de auto gereed is. Ik doe dat dan maar zelf en zo waar is hij dan net klaar. Sinds de dealer is opgegaan in een groter dealer netwerk is dit echt minder geworden. Ik vind dat zelf heel hinderlijk hoe netjes ze  mijn auto ook teruggeven. Doet verder niets af aan het personeel, dat is altijd uiterst vriendelijk maar echt soepel gaat het niet, het is dat ze om de hoek zitten....

Geplaatst

Ja lekker, even als service je auto door de krasstraat heen jakkeren. Niet iedereen zal daar blij mee zijn. Ik wel overigens, maar ik ben geen autopoetser.

Geplaatst

Ik gebruik eigenlijk altijd de service van Leaseplan dat ze de auto komen ophalen thuis of op kantoor, en weer terugbrengen aan het einde van de dag.
De auto wassen hoort ook gelijk bij die service, ideaal :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...