Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Ik moet de batterij van mijn autosleutel met grote regelmaat vervangen, heb al reserve batterijen in de auto liggen.

Er zit natuurlijk wel verschil of ik duracel of goedkopere batterijen gebruik, maar langer dan 1,5 a 2 maanden gaan ze niet mee.

De dealer kan hier schijnbaar niets mee!

wat kan hier de oorzaak van zijn? Sleutel hangt in de kast of zit in het contactslot dus incidenteel in mijn zak.

Posted

Je zou toch haast denken dat er op de een of andere manier iets niet goed is als de batterij zo snel leeg is. Na een jaar hier werkt het nog steeds en heb nog nooit een batterij hoeven te vervangen

Posted

Wow,om de 1,5 a 2 maand bij mijn vorige Sportage heb ik pas na 3,5 jaar mijn eerste batterij vervangen.

Heb je dat met beide sleutels?

Posted
55 minuten geleden, bert111bel zei:

die van mij is eind 2018 , nog nooit accu vervangen ...... 

Maar jij rijd nu helemaal niet meer n die Niro toch?:clap:

Heb het al gezegd, maar mooi voorkantje Bert !  Kom je hem showen op het BOT van het najaar?

Posted

Dit is echt niet goed. Ik heb pas mijn batterij vervangen en dat is dus na net geen 3 jaar. De tweede sleutel heeft nog steeds dezelfde batterij. Geldt dit trouwens voor beide sleutels? Als het bij een sleutel is zou ik beginnen met het schoonmaken van de contactpunten waar de batterij tegen aankomt. 

Posted
Op 30-6-2020 om 10:31, dropje zei:

Maar jij rijd nu helemaal niet meer n die Niro toch?:clap:

Heb het al gezegd, maar mooi voorkantje Bert !  Kom je hem showen op het BOT van het najaar?

neen , lol , zit in italie  

• Haha 1