Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik moet de batterij van mijn autosleutel met grote regelmaat vervangen, heb al reserve batterijen in de auto liggen.

Er zit natuurlijk wel verschil of ik duracel of goedkopere batterijen gebruik, maar langer dan 1,5 a 2 maanden gaan ze niet mee.

De dealer kan hier schijnbaar niets mee!

wat kan hier de oorzaak van zijn? Sleutel hangt in de kast of zit in het contactslot dus incidenteel in mijn zak.

Geplaatst

Je zou toch haast denken dat er op de een of andere manier iets niet goed is als de batterij zo snel leeg is. Na een jaar hier werkt het nog steeds en heb nog nooit een batterij hoeven te vervangen

Geplaatst

Wow,om de 1,5 a 2 maand bij mijn vorige Sportage heb ik pas na 3,5 jaar mijn eerste batterij vervangen.

Heb je dat met beide sleutels?

Geplaatst
55 minuten geleden, bert111bel zei:

die van mij is eind 2018 , nog nooit accu vervangen ...... 

Maar jij rijd nu helemaal niet meer n die Niro toch?:clap:

Heb het al gezegd, maar mooi voorkantje Bert !  Kom je hem showen op het BOT van het najaar?

Geplaatst

Dit is echt niet goed. Ik heb pas mijn batterij vervangen en dat is dus na net geen 3 jaar. De tweede sleutel heeft nog steeds dezelfde batterij. Geldt dit trouwens voor beide sleutels? Als het bij een sleutel is zou ik beginnen met het schoonmaken van de contactpunten waar de batterij tegen aankomt. 

Geplaatst
Op 30-6-2020 om 10:31, dropje zei:

Maar jij rijd nu helemaal niet meer n die Niro toch?:clap:

Heb het al gezegd, maar mooi voorkantje Bert !  Kom je hem showen op het BOT van het najaar?

neen , lol , zit in italie  

• Haha 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...